صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۵۳۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵

بولتن نيوز: خیلی از آدماهای اطراف ما ریش و سبیل دارن. بعضی به خاطر زیبایی ، بعضی اعتقادات ، بعضی رسم و فرهنگ و … . اما یه گروهی هم هستن که ریش و سبیل براي آنها جزئی از زیبایی نیست بلکه همه دغدغه آنها است! تعدادی از این آدمها هر ساله توی مسابقه ملی ریش و سبیل آمریکا دیده مي شوند.

عکس های زیر از چهارمین جشنواره ، که امسال در نیوارلئان برگذار شده، است. این عکس ها را  Greg Anderson گرفته است.

.

 


 

 

 


 

 

 

 


برچسب ها: ريش ، سبيل ، جشنوار ، آمريكا ، جذاب

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
اصلاح طلب
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
زيبا بود
Anti Devil
|
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
دوران جاهلیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :