صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۲۷۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
تیم فوتبال بانوان استقلال تهران با نتیجه ۱۱ ـ ۱ مقابل شهرداری بم شکست خورد.

به گزارش  فارس، پرونده هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان عصر امروز با برگزاری یک دیدار بسته شد. در آخرین دیدار هفته از ساعت 15 عصر امروز، شهرداری بم، مدافع عنوان قهرمانی میزبان استقلال تهران بود. استقلالی‌ها که از مسابقات برگزار شده لیگ تنها موفق به کسب 3 امتیاز شده‌اند و این روزها روی نوار باخت قرار دارند امروز هم مقابل بم شکست خوردند. این مسابقه با نتیجه 11 بر یک به سود بم به پایان رسید.

*نتایج کامل هفته ششم به شرح زیر است:

پنجشنبه:

* دلوار کشتی جنوب بوشهر 2 - ملوان بندرانزلی 2

جمعه:

* پالایش گاز ایلام صفر - آینده‌سازان میهن 2

* همیاری آذربایجان غربی 5 - سیستان و بلوچستان صفر

* نگاردژ شیراز صفر - پاس همدان 6

* فولاد نوردکوه سیرجان 2 - هیئت گرگان صفر

* شهرداری بم 11 - استقلال یک

برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، بانوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کیانوش ابی ترین پسر دنیا
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
هر گردی گردو نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :