صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
فدراسيون فوتبال اسماعيل وفايي را به عنوان مالک باشگاه ابومسلم معرفي کرد.
پس از ماه‌ها کشمکش و درگيري بين افراد مختلف که مدعي مالکيت باشگاه ابومسلم بودند، سرانجام فدراسيون فوتبال اعلام کرد اسماعيل وفايي را به عنوان مالک اين باشگاه مي‌شناسد. همچنين مقرر شد وفايي تمام هزينه‌هاي سحرخيز مالک پيشين اين باشگاه را پرداخت کند.

به گزارش تسنيم،مشکلات بر سر مالکيت باشگاه ابومسلم آنقدر حاد شد که اين تيم اجازه حضور در سه هفته اول ليگ دسته اول را پيدا نکرد و سازمان ليگ هم تهديد کرد در صورتي که تا هفته چهارم اين مشکل حل نشود، ابومسلم از ليگ يک کنار گذاشته خواهد شد. حتي خداداد عزيزي نيز تهديد به شکايت به کنفدراسيون فوتبال آسيا کرد و البته گفت که اين کار را هم انجام داده است.

بايد ديد پس از به رسميت شناخته شدن وفايي از سوي فدراسيون فوتبال به عنوان مالک اين باشگاه آيا مشکلات ابومسلم به پايان مي‌رسد يا درگير‌ي‌ها وارد فاز جديدي خواهد شد.
برچسب ها: مال ، تیم ، ابومسلم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :