صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
تيم ملي جوانان ايران در اولين ديدار خود مقابل تاجيکستان به برتري رسيد.
ديدار دو تيم جوانان ايران و تاجيکستان در چارچوب رقابت‌هاي جوانان آسيا با نتيجه 2 بر صفر به سود ايران به پايان رسيد.

بابک عبدالله زاده در دقيقه 41 و علي فتحيان در دقيقه 90 گل‌هاي ايران را به ثمر رساندند.

مسعود تفايلي از سوريه اين ديدار را سوت زد.

بابک عبدالله زاده بازيکن تيم ايران به عنوان برترين بازيکن ميدان شناخته شد.

تيم ايران دو بازي ديگر بايد مقابل عربستان و لبنان در روزهاي پنجشنبه و شنبه برگزار کند.

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، ایران ، نتایج ، جوانان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :