صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۷۲۲۲۷
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
بولتن نيوز: چطور در هوا معلق بمانيم + آموزش تصويري






















شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
عبدالله
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
جالب بيد...
ناشناس
|
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
نامردا چه فیگور یوگایی گرفتن
پاسخ ها
علی
| |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
با سلام،
اون عکس سوم که مرتاض کناری در عالم هپلوت غور می کند خیلی با حاله
حسین
|
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
چه عجب یه چیز غیر سیاسی !
پاسخ ها
شمس
| |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
با سلام،
یک مطلب کاملا سیاسی و اجتماعی است:
از شگرد های نون در آوردن و سوداگری در دل جوامع سرمایه داری از طرق حقه بازی، جلب ترحم و یا مسخره بازی!
محمد
|
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
به به به به به به
لوسيفر
|
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
اهن نامرئي از كجا بياريم؟؟
ناشناس
|
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
باور کنید این که هنر نیست تقلبه محضه .ولی هزارن نفر از جوانان ایران بدون فرش و زیر اندازو سازو برگ سالهاست بین زمین و آسمان معلقند.این هنره
پاسخ ها
حامد
| |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
عالی گفتی...
فضول
|
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
خدا بدادمون برسه.....خداکنه گداهای ایرانی عضو فیس نما نباشن والا از فردا توی خیابونای ایران همه مدل انسان معلق بین اسمون و زمین میبینیم
ناشناس
|
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
از فردا در خیابان های ایران شاهدش خواهیم بود. البته اگر من ببینم . از مرتاض قلابی می خواهم یکبار پایین بیاید و دوباره بال برود
پاسخ ها
محسن
| |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
چه باهوشی ! ! آفرین
علی
| |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
با سلام،
این کار از نظر فنی کاملا قابل انجام است.
به آخرین تصویز دقت کنید؛ اگر از اهرم عصا بعنوان چرخ دنده شانه ای استفاده شود و یک موتور الکتریکی در زیر آستین قبا جاگذاری شود این کار صورت تحقق پیدا می کند...
ناشناس
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
چرا همگی یک چوبدستی دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
چون صندلی شان به چوبدستی شان جوشکاری شده !
ناشناس
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
حالا که چی مثلأ ؟!
پاسخ ها
als
| |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
با سلام،
حالا شما هم زیاده سخت نگیرید.
گدایان فرنگی ترفند های خاص خودشان را دارند عینهو وطنی های خودمان که روزی ترانه سرای گمنامی به طنز از زبان آنها ترنم کرد که:
نون دونه ای سه عباسی ،
برنج سیری چهار عباسی ،
آدم مفلسو چو من
وا میداره به رقاصی
ناشناس
|
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
من این صحنه رو در یک رستوران در هند دیدم و فکر میکردم از ریاضت هست که جسم به پرواز در امده !!نگو من چقدر خوش باور بودم!!!
پاسخ ها
شمس
| |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
با سلام،
غصه نخور!
این جماعت ، از موقعی که جوامع شکل گرفته به حیل مختلف مردم را سرکیسه کرده اند و ترفندهایشان گام به گام تکنولوژی ها پیشرفت داشته است.
آنچیزی که در برخی از فیلم های هالیودی به صحنه گذاشته می شود جلوه های مشابهی از این ترفند ها است با جذابیت های بیشتر و شگرد های پیچیده تر!
arash
|
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
من یک شعبده بازم و راز این حرکت را برایتان می گویم.خوب توجه کنید.به بالاترین قسمت عصا میله آهنی جوش داده شده که به داخل آستین می رود و از زیر بغل تا نشیمن گاه ادامه دارد که به صفحه ای دایره ای شکل است ختم می شود که فرد بر روی آن نشسته است .انتهای عصا به صفحه پولادی جوش داده شده که روی آن پارچه یا قالی گذاشته شده.آن صفحه مسطح وزن فرد را تحمل می کند.در نهایت چون همه این اجزا زیر لباس و قالی پنهان شده است فرد بیننده را گیج کرده و گول می زند !
پاسخ ها
علی
| |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
با سلام،
نکنه از عکس آخری رونویسی کردی !؟
بابا
| |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
زحمت کشیدی !!!!!!!
reza
| |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
معما چو حل گشت اسان شود
زحمت کشیدی از روی نوشته خوندی خان والا
مهدی
| |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
افرین اخر شعبده بازهایی توضیح نمیدادی نمیفهمیدیم
غلی
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
با سلام،
این هم یک نوع مارکتینگ با تلفیق گدایی سنتی با تکنولوژی مدرن است که در مقوله پسامدرنیسم آورده شده است که به صورت یک درس سه واحدی در رشته MBA دانشگاه ... منطقه ... سفلی تدریس می شود.
شاهد قضیه ، همان صندوقچه پول در روبروی جلوس کنندگان است البته واریز وجه بصورت "کارت" ی هم "مقبول" است و از طریق پایانه الکترونیکی صورت می پذیرت .
رضا
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
یه سوال اگه این یه میز فلزیه و یا یا چوب که وصل به پایه چطور طرف میاد تو خیابون این کار رو بدون اینکه کسی ببینه انجام بده یعنی طرف میاد وسط خیابون اون میله رو از استینش میکنه توی پیرهنش بعد میره یه فرش میندازه روش بدون اینکه کسی تو خیابون طرفندش نبینه؟ این طرفندش نیست... طرف که نمیاد وسط خیابون بساطش راه اندازی کنه پس بهتره سایتهای محترم اول فکر کنید بعد مطلب و راه حل چاپ کنید
ناشناس
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
چرا عصا ها همه بدست راستشون گرفتن قضيه چيه؟
عقیل
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
خیلی اینا دیوانه هستند
عباس
|
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
قابل توجه کسایی که راه حل رو پیدا کردن، لطفا خودتون امتحان کنید ببینید این طرحی که میگید در عمل اجرا شدنی هست یا نه. بعد به قول دوستمون رضا، یعنی طرفه میاد ابزار کارش رو وسط خیابون ولو میکنه بعد لباسش رو روی اون میپوشه؟
م غ
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
جادوگران از دو ترفند استفاده می کنند
اول از هوش و نبوغ خودشون که درجهت منفی ازش استفاده می کنند

دوم از حماقت مردم که به اونها باور می کنند و هر گاه این دوعامل در کنار هم قرار گیرود نون جادوگران تو روغنه
ناشناس
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
عزیزان این یک کار تمرکزی هست و از همه بر نمیاد
موتور الکتریکی و .. که نوشتید. این ها مرتاضند نه متقلب
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
ازگفته یکی ازدوستان جنوبی ایران مامرتاضان راحق سال ها دربیابان به سرمیبریم تابه معنای عالم گیتی دست پیدا کنیم حال انوقت بعضی چگونه اسم این سختی راباترفندی دروغین میسازندوبه اسم میاورند
ناشناس
|
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
ازگفته یکی ازدوستان جنوبی ایران مامرتاضان راحق سال ها دربیابان به سرمیبریم تابه معنای عالم گیتی دست پیدا کنیم حال انوقت بعضی چگونه اسم این سختی راباترفندی دروغین میسازندوبه اسم میاورند
Ali
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
اغا من هرکاری کردم نتوستم انجام بدم
ناشناس
|
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
چرت و پرت نگو
صادق
|
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
ولی من عکسی دیدم که طرف پیراهن نداشت،توضیح اون چیه ؟
صادق
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
ولی من عکسی دیدم که طرف پیراهن نداشت،توضیح اون چیه ؟
amir
|
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
از خودش میگه. من دیدم مرده از اول ایستاده بود بعد معلق موند.
یاشین
|
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
سلام یه کلکی تو کار هست اون کسیکه پیراهن نداشت رو من دیدم نیمکت زیر شلوار گشادش مخفی بود هیچ چیز ماورائی وجود نداره نداره باور نکن مثل کلک روی اب راه رفتن کریس انجل
ناشناس
|
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
معلق شدن رو هوا که در حال حرکت هستن مثل پرنده اونا رو چی میگيد.
محسن
|
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
سلام آیا زامبی ها وجود دارن .یا نه .؟

لطفن

پاسخ من رو جواب بدین.؟

باتشکر
نیما
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
عالی بود.
سحر
|
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
سلام البته من در یک جای دیگر که سن هنرمندان نوشته میشود دیدم ولی چون اونجا جایی برای نظر دادن نداشتم اینجا را که دیدم میتوان نظر بدهم گفتم اگر امکان دارد شما به آنجا انتقال دهید سن خانم هلن را نوشته بودند 1340 اردیبهشت درحالیکه من دقیقا یادمه چون بامن همردیف بودند و باهم درهنر همکاری داشتیم در شو زنگوله ها قبل ار انقلاب که ما میخواستیم این شو را راه اندازی کنبم لیلا فروهر یک دختربچه تقریبا 16 ساله یا 15 ساله بودند چطور میشود که ایشان از لبلا فروهر مثلا 4ی3 سال از لیلا فروهر کوچکتر باشد امکان ندار کوچکتربن عضو هنری ما لیلا فروهر بود
Kosar
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
آموزشش نیست
ای شاپ
|
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
عالی بود خیلی مطالب جالبی داشتی هرروز سایت شما رو بررسی میکنم ای شاپ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :