صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۷۷۵۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
مردي روز گذشته قصد داشت همسرش را که کارمند تامين اجتماعي بود، به قتل برساند که خوشبختانه با دخالت رئيس کلانتري از يک جنايت خونين در پايتخت جلوگيري شد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مردي که کارمند سازمان تامين اجتماعي شعبه کرج مي‌باشد، ظهر روز گذشته مقارن ساعت 13 با در دست داشتن چاقو و ظرفي که ادعا مي‌کرد داخلش اسيد است وارد اتاق همسرش که از کارمندان سازمان تامين اجتماعي است در طبقه پنجم ساختمان تامين اجتماعي مرکزي مي‌شود.

سپس درب اتاق را با وسايل داخل اتاق بسته و همسرش را محبوس مي‌کند و با صداي بلند شروع به فحاشي کرده و با ضرب و شتم همسرش را تهديد به قتل مي‌کند.

سريعا اين موضوع از طريق سامانه 110 به کلانتري ستارخان اعلام مي‌شود و به دليل حساسيت موضوع رئيس کلانتري ستارخان شخصا به محل حضور پيدا کرده و در حالي که زن از درد جيغ مي‌کشيد، متهم را با علم پليسي دعوت به آرامش مي‌کند، ولي بازهم متهم دست بردار نبود و قصد کشتن همسرش را داشت.

رئيس کلانتري ستارخان به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هرچه تلاش کردم تا اين مرد را که نامش محمد بود از کشتن همسرش به نام پروين منصرف کنم، بي‌فايده بود.

سرهنگ اميرحسين رضايي ادامه داد: در نهايت مجبور شدم از پشت با شکستن شيشه وارد اتاق شوم و اين مرد رواني با ديدن من چاقو را به سمتم پرتاب کرد که خوشبختانه به دليل آمادگي که داشتم آسيب نديدم و در يک درگيري کوتاه موفق شدم متهم را دستگير و زن را از مرگ حتمي نجات دهم.
اين زن و شوهر به دليل جراحات وارده در حال حاضر در بيمارستان بستري هستند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
همه مردم روانی شده اند چکار کرده اند بااین مردم؟
پاسخ ها
محمد
| |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
این نتیجه تغییر لگو جامعست و خود مردم این کارو با خودشون کردند.
آرش
|
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
نمیدانم این اتفاقها چرا در ایران میافتد
پاسخ ها
احمد
| |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
مگه شما تا حالا تو کدوم کشور ها زندگی کردید؟؟
پس اصلا چرا جایی رو واسه زندگی انتخاب میکنی که این اتفاقا توش میوفته؟؟
میثم
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
اخه این کجاش خونین بود؟؟
شماها هم با ابن تیتر زدناتون!!
اسماعیل
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
وقتی زنی خیانت می کنه باز هم میتوانه مهریه خود دریافت کنه اخه این چه قانون چرتی هست که فقط تو ایران اجرا میشه
ufh s
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
همه ا ین ا تفاقا ت بر اثر ضعف ا عتقادی ومعنوی ومادی است که بیشتر گریبان افراد کم در آ مد و ضعیف النفس را میگیرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :