این روزها بخشی از انرژی دولت روحانی و قوه قضائیه به بازگردان اموالی صرف می شود که در دولت قبل مصادره شده است. از ماجرای 16 میلیارد تومانی که از حساب ریاست جمهوری به نفع حساب دانشگاه ایرانیان برداشت شده بود تا ماجرای ساختمانی که در اختیار محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق قرار گرفته بود.