صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۶۹۶۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
این روزها بخشی از انرژی دولت روحانی و قوه قضائیه به بازگردان اموالی صرف می شود که در دولت قبل مصادره شده است. از ماجرای 16 میلیارد تومانی که از حساب ریاست جمهوری به نفع حساب دانشگاه ایرانیان برداشت شده بود تا ماجرای ساختمانی که در اختیار محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق قرار گرفته بود.
برچسب ها: اموال ، احمدی نژاد ، دولت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
محسن
|
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
عجبا.
امير
|
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هنوز پاكه ؟
ناشناس
|
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
احمدی نژاد دست گذاشته روی مواردی که قانون درش نیست .. مثلا همین قضایای هدایا .... در مورد دانشگاه ایرانیان بهتره یه سرچی در مورد دانشگاه سوره جناب هاشمی یا بقیه دانشگاه های غیر انتفاعی که مال مقامات کشور هست انجام بدید و کمک های که بهشون شده ...
محمد
|
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
این کاری !!! مدرن است
ناشناس
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
دست از سر کسی که واقعا پاک بود و دغل کاری نکرد بکشید ، با این کارهایی که می کنید در دام دغلکاران می افتید و دیگر هیچ انسان پاکی حاضر نخواهد شد در این مملکت کار کند ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :