صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۵۹۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
در مناطق مختلف شهرستان طارم، سارقان برای تاراج آثار عتیقه ملی و تاریخی دست به هر نوع اقدامی می‌زنند که بی‌حرمتی‌ و نبش قبور نیز یکی از اعمال قبیح آنهاست.
برچسب ها: سارقان ، قبور ، رحم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
تا حالا تصور بر ناامنی زنده ها بود اما هزار آفرین به این امنیت که مرده های قرون گذشته هم امنیت ندارند.
ناشناس
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
وای به انسان که واسه پول حروم دست به هر کثافتکاری میزنه اگه به هر چی شک کنه حتی زبونم لال وجود خداوند به مرگ که نمیتونه شک کنه این همه حیوون صفتی واسه چی آخه؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :