صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۵۶۴۹
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
گسترش خشم مردم عراق علیه گروهک تروریستی رجوی؛
معاون مریم رجوی در عراق به دست مردم خشمگین این کشور به هلاکت رسید.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از شبکه خبری المیادین؛ زهرا قائمی معاون مریم رجوی دبیر گروهک تروریستی منافقین در عراق به دست مردم خشمگین عراق در پادگاه اشرف به هلاکت رسید.

دقایقی قبل جمعی از عراقی های خشمگین به اردوگاه اشرف محل استقرار گروهک تروریستی منافقین در این کشور حمله کردند و 20 عضو این گروهک را به هلاکت رساندند.

این درگیری ها کماکان ادامه دارد و نیروهای امنیتی عراق هم قادر به کنترل جمعیت عراقی خشمگین نشده بودند.
برچسب ها: رجوی ، هلاکت ، قائمی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
بی نام
|
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
زنده بادمردم عراق مرگ برمجاهدین خلق(خر)وحامیان انها.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
مجاهدين نه!!!
منافقين . . .
ناشناس
|
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
خداوند بزرگ را هزار مرتبه شکر
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
اشتباه منفی دادم!
محمد
|
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
خدا رو شکر این عوضیا باید زودتر به درک واصل بشن
رسول
|
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
یک سگگگگگگگگگگگگگگگگ کمتر
ایران
|
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
انشالله یکروز خبر مرگ مریم و مسعود رجوی را بشنویم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
ان شاالله بولتون به زودی تیتر بزنه مریم و مسعود رجوی به هلاکت رسیدند
ناشناس
|
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
دست مردم عراق درد نکنه.
ناشناس
|
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
خدا كنه بقيه جوونهاي گول خورده اين گروه به اين عاقبت گرفتار نشن و به خودشًون بيان
ناشناس
|
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
20 نفر نه ، 70 نفرشان به درك واصل شدن . . .
اصلاح كن.
ناشناس
|
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
جوووووووووووووووووووووووووووون
متینا
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
انشاءلله همیشه خوش خبر باشی بولتن جان
حسین
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
سلام وعده الهی بود
سعید
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
نه دنیا رو داشتن نه آخرتو
ناشناس
|
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
من زخم خوده منافقین هستم تو درگیری تو مهران استان ایلام سال 70زخمی شدم ولی کشتیمشون
یادش بخیر زمان سربازی تو لشکر .... ..........................
ناشناس
|
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
«معاون مریم رجوی در عراق به دست مردم خشمگین این کشور به هلاکت رسید.»
یعنی هرکس خشمگین بود ، میتونه هرکاری دلش خواست انجام بده؟!
افرادی که در این اردوگاه بودن ، هر اتهامی هم که متوجهشون بوده ، به هر حال طبق قوانین بین المللی «پناهنده» محسوب میشدن و دولت عراق وظیفه داره امنیت این افراد رو تامین کنه.
اونها خودشون رسما می گویند که در حال فعالیت براندازانه علیه جمهوری اسلام و حتی دولت قانونی عراق هستند ،آیا یک پناهنده در توطئه آزاد است ؟
ناشناس
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
اونها جوانهای گول خورده این خاک بودن که در اسارت کشته شدن
ناشناس
|
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
ای کاش بعضی از کاربرانی که دلشون بحال منافقین وطنفروش میسوزه یک کمی هم دلشون به حال اون بسیجی سپاهی وارتشی و جهادی و دریک کلام رزمنده غیور وطندوستی که بدست صدامیان ویا بدست منافقین در عراق تکه تکه شدند میسوخت.
یادم میاد در عملیات مرصاد صدام با قشون عمه اش ؟؟؟؟؟ به ایران حمله کرد و کلی از مردم بیگناه را شهید کرد و عمه اش ؟؟؟ میخواست با عجله بره تهران که چند ساعت بعد یاطاقان چسبوند و مثل ...در گل ماند.
منافقین حیونکی ها نه اطلاعات دقیق از مردم ومسئولین دارند نه تحلیل درست از مسائل دارند ونه اصلا استراتژی سرشون میشه ...فقط مزدوری و نوکری بلدند ..اینهم شد کار .بخاطر همینه که با اینکه خودشونو میلیونها بار به درو دیوار زدند هیچکس غیر از صدام تحویلشون نگرفت .البته رابط سازمان با صدام خود مریم رجوی بود اونها خوب همدیگر را درک میکردند. والا صدام که بقیه شونو اصلا تره براشون خورد نمیکرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :