صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۴۹۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
يک افسر راهنمايي و رانندگي بر اثر بي‌احتياطي راننده خاور جان خود را از دست داد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس راه های شمال فارس گفت: در این حادثه که در پلیس راه محور شیراز فسا رخ داد بر اثر برخورد بنز خاور با ستوان یکم علی زاده مامور گشت این محور ، وی در دم جان باخت.

سرهنک سیروسی، علت این حادثه را بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو از سوی راننده بنز خاور اعلام کرد.
برچسب ها: تصادف ، شیراز ، فسا ، پلیس ، کشته

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
كلنگ
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
بي‌احتياتي ؟يا بي احتياطي
با پوزش حرف این کابر محترم درست است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
کابر یا کاربر
ناشناس
|
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
بجای هسته ای جاده بسازید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :