علامه طباطبایی درباره علامه سید علی آقا قاضی(ره) میگوید: معمولا ایشان در حال عادی ده ـ بیست روزی در دسترس بودند، و رفقا میآمدند و میرفتند و مذاکراتی داشتند، و صحبتهایی میشد و آن وقت یکباره ایشان ناپدید میشدند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
آیت الله قاضی رحمه الله علیه سالیان طولانی به یه روایت 25 سال ریگ در دهانش میذاشت تا هر وقت خواست صحبت کنه اون ریگ از دهنش بیرون بیفته و فکر کنه به حرفی که میزنه و ما اگه همین رو رعایت کنیم تو حرف زدنهامون تو اظهارنظر کردنهامون تو متن خبر نوشتنهامون واقعا از گناهان زبان که بیشترین مجازاتها بخاطر گناهان زبان و شهوت هست نجات پیدا می کنیم ولی متاسفانه زبان خیلیها ول ول