صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
در يكي از جلسات معارفه و توديع يكي از وزارتخانه‌ها يك نكته و اتفاق، جلب توجه مي‌كرد.
روزنامه تهران امروز: در يكي از جلسات معارفه و توديع يكي از وزارتخانه‌ها يك نكته و اتفاق، جلب توجه مي‌كرد.

قدس نوشت، برخي از مديران سابق آن وزارتخانه لباس و كت و شلواري پوشيده بودند كه رنگ تبليغاتي رئيس‌جمهور را داشت.

اگر به همين صورت پيش برود رنگ بنفش به عنوان يك رنگ سازماني براي وزارتخانه‌ها تبديل مي‌شود و بايد شاهد اين باشيم كه مديران كت و شلوار بنفش بر تن كنند و بر سر كار خود حاضر شوند! 


برچسب ها: لباس ، بنفش ، مدیران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :