صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۳۰۹۵
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
در پی انتصاب نجفی به سمت معاون رئیس جمهور؛
انتصاب نجفی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، می تواند ذهن را در دو جاده به پیش ببرد. اول تعامل دولت یازدهم با مجلس و در کل بدنه اصولگرایان نظام و جاده دوم مقایسه رفتار سیاسیون در مواجهه با تصمیمات مشابه در دولت احمدی نژاد. متن حاضر سعی دارد به اجمال در این دوجاده حرکت کند و نشان دهد اولا اگر واقعیت ها را آنگونه که هست نبینیم دچار سوء تدبیر خواهیم شد و ثانیا وقتی انصاف و هوش اصولگرایانه را ناظر بر رفتار سیاسی خود ندانیم، دچار تضعیف جبهه حق خواهیم بود.

به گزارش رویش نیوز، تنها دو روز پس از همکاری بی سابقه مجلس و پیام رسانی اتحاد محور این قوه با دولت جدید، رفتاری از سوی دولت سر زد که اگر نشان از دهن کجی به حمایت مجلس نباشد، به گونه ای برخورد مجلس را زیر سوال می‌برد.

روحانی که شعارش و نوع معرفی اعضای دولتش به مجلس، طلوع جدیدی داشت و از پایان کش و قوس های بچگانه و بی ثمر دو قوه مقننه و مجریه که مشخصا متضرر آن تنها مردم بودند، حکایت می کرد، اما امروز رویه ای را در پیش گرفته که آن چنان خوش به نظر نمی‌رسد!

در حالی که با رأی اعتماد بی سابقه و حتی با اغماض از برخی کاستی های جدی در کابینه، مجلس به اعضای دولت روحانی رأی اعتماد داد،  انتظار بر این بود که دولت، ملاحظات و خطوط قرمز مجلس را در نظر بگیرد اما امروز رفتارهایی از رئیس جمهور سر می‌زند که خلاف وعده ها و شعارهایش است و از اعتدال و میانه روی خبری نیست.

انتصاب نجفی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، نه آن که نشان از قحط الرجال در دولت دارد که نشان از یک پیمان عمیق اتوبوسی با همراهان دولت تدبیر و امید دارد چرا که در هر صورت باید افراد نشانه دار و البته مورد وثوق روحانی و اطرافیانش، در جایی سمتی داشته باشند. این اقدام روحانی، بسیاری از سیاسیون و البته اصولگرایانی را که می نوشتند و مصاحبه می کردند و فریاد می زدند که باید همکاری صد در صدی با دولت داشت و باید همه کابینه رأی اعتماد بگیرند، را انگشت به دهان کرد تا شاید از خواب بیدار شوند و واقعیت را ببینند.

اینکه از دولت روحانی انتظار داشته باشیم رفتاری دلچسب اصولگرایان داشته باشد، جز به بیراهه رفتن و دور خوردن در این بازی دشوار ثمری ندارد. شاید برخی از نمایندگان بایستی طعم تلخ نتیجه این بازی را می چشیدند تا بفهمند افرادی چه راحت سرشان را با الفاظ و قسم و دروغ طوری گرم کردند تا عملکردشان در فتنه عظیم 88 از ذهن مجلس اصواگرای ما برود و حالا ببیند عجب کلاهی سرش رفت!!

واقعیت این است که دولت یازدهم با ایده آل های اصولگرابانه فاصله زیادی دارد(البته کمتر از یک دولت اصلاح طلب و افراطی)، و تحلیلگران و مخصوصا نمایندگان باید با تدبیر بیشتری تعامل خود را با دلت تنظیم کنند که هم چوب لای چرخش نگذارند و هم اجازه عدول از آرمان ها را ندهند.

اما نکته جالب در رابطه با رفتار اصولگرایان! با دولت احمدی نژاد و روحانی

قطعا اگر این رفتار از شخص احمدی ‌نژاد سر می‌زد و شخصی که موفق به کسب رأی اعتماد از مجلس برای تصدی یک وزارت خانه نشده است را به سمت معاون خود منصوب می نمود زمین باید دهان باز می کرد و احمدی نژاد را با ساختمان پاستور می بلعید! چرا؟ چون رئیس جمهوری به مجلس توهین کرده است!!و قطعا در رسانه ها و نطق های مجلس شورای اسلامی شاهد آن بودیم که این مسئله به عنوان موردی اصلی و از مسائل مهم کشوری تلقی می‌شد. البته این صحبت با طرفداری های افراطی از دولت احمدی نژاد و برخی اطرافیان وی که در پی توجیه همیشگی اشتباهات دولت بودند فاصله نجومی دارد ولی قطعا لج بازی‌های رئیس جمهور سابق، خطرش بیشتر از حضور افراد مسئله دار فتنه88 در رأس برخی امور نبوده است.

 

در هر صورت باید این نکته را به یاد داشت که ضمن دوری جدی از مانع تراشی بر سر راه دولت یازدهم، بایستی دچار آلزایمر اختیاری هم نشویم و آرمان های اصولگرایی و رفتارهای به موقع و از سر تدبیر و عقلانیت را از یاد نبریم. مهمی که برخی نمایندگان در هفته گذشته آن را به کلی فراموش کرده بودند.

برچسب ها: نجفی ، احمدی نژاد ، مسئله

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
ای خاک بر سر این نماینده های باج گیر
پاسخ ها
Anti Devil
| |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
مجلس ضعیف!
ببخشید یه سوال از بولتن دارم.
میشه توضیح بدید که ما چطور میتونیم روی مجلس که یه قوه هست, نظارت کنیم؟؟؟
اصلا کسی نظارت داره؟؟؟
اینا رو, چه جوری باید استیضاحشون کرد؟؟؟
اصلا چنین قانونی داریم؟؟؟
تنها راه نظارت قانونی بر مجلس فقط از طریق خود نمایندگان امکان پذیر است ودیگر اینکه در انتخابات بعدی مجلس مردم از طریق رای دادن یا ندادن به کاندیداهای دلخواه اعمال نظارت کنند .
Anti Devil
| |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
این اوج عدالت است.؟؟؟
میلاد
| |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
شما هنوز نمیدونید علت این رفتار متضاد چیه؟!
برادر من ، خواهر من
احمدی نژاد خیلی شانس اورد که از دست این جماعت سیاست مدارا، جان سالم بدر برد
خدا خیرش بده باعث شد چشم و گوش ماها نسبت به 10 سال پیش خیلی بازتر بشه و متوجه تفاوت حرف و عمل اینها بشیم
تو چشت نگاه میکنن میگن: بله، این باید فلان بشه
میری میبینی شده : بلان
!!
متوجه ای چی میگم دیگه نه؟!!!
ناشناس
|
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
دولت اجمدی نزاد را دولت انحرافی میخواندند !؟!؟ بپرسید دلیل انحراف چه بود و انخراف از چی ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
اجمدی نزاد تموم شد شما دست بردار نیستید؟خدا بدادمون برسه نوبته اینهاست حالا باید از این جدیدا بکشیم
نوید ر
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
من میگم اقدام دکتر روحانی کاملا قانونیه، حالا شما هی بگو غیر قانونیه
توی کت ما حرف زور نمیره
پاسخ ها
امیر
| |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
بولتن در مورد اقای احمدی نزاد مثال بیار اگه منظورت کردانه که باید خجالت بکشی اگه منظورت مرتضویه که دیگه باید اب بشی خوب مثال بیار مام متنبه بشیم.
حسن جون
| |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
کسی نمی گه غیر قانونیه! بلکه کفته میشه غیر منطقی هست! وقتی فردی حتی لیاقت وزارت را نداره چطور معاون ریاست جمهوری میشه!؟
همون هایی که تا قبل از انتخابات یازدهم با سیاهنمایی به جایی رسیدند در انتخابات بعدی هم همانطور از دور خارج میشوند!
سعید
| |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
داداش امیر اگه منظورت مهاجرانیه که باید خجالت بکشی اگه منظورت هم گنجی که باید اب بشی
شما هم مثال بیار ما متنه بشیم
ناشناس
| |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
نوید اگه زمان احمدی نژاد بود بازم همین حرفو میزدی؟؟؟
امیر
| |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
مهاجرانی و گنجی چه ربطی به بحث ما دارند؟من واسه چی مثال بیارم؟نه تو رو خدا بگو متن و بخون جواب من و بخون بعد به منبگو من مثال چی بیارم؟من گفتم گنجی خوبه؟>کلا نه منطق دارید نه حتی سیر منطقی متوجه میشید
ناشناس
| |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
خودش تموم شد اثرات كاراش هست.
ناشناس
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
احمدی نزاد از حلقه قدرت نبود از خارج از حلقه امده بود و قصد کار وشکستن این حلقه را داشت که عاشق انقلاب و امام بودند ولیدر قدرت نقشی نداشتند . او شجاعت کار برای مردم و با مردم را داشت ! امروز برای توجیه اوردن پیرمردان مجمع به اریکه میزهای قدیم شرایط را چنان ترسیم میکنند که گوئی سیلی بلا خیز کشور را برده و وبائی جانگداز مردم را زمین گیر کرده و دولت نهم و دهم به تمامی دنیا اعلام جنگ رسمی داده است !!! خیر عزیزان کاری که جوانان در دولت نهم و دهم کردند هرگز تکرار نمی شود البته خطا و ازمون هم داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
دقیقا احمدی نژاد در مقابل هاشمی ایستاد سال 84 بخاطر همین هرکاری میکرد و بد و نامتعارف میدونستن و تو بوق و کرنا میکردن تا زمانیکه احمدی نژاد سر کار بود مشکل اقتصادی بخاطر احمدی نژاد بود حالا که رفته بخاطر تحریمهاست
ناشناس
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
بعد مدت ها حق را گفتید. ممنون
ناشناس
|
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
ای خدا ما رو چه حسابی به اینها رای دادیم.
حالا فردا روزی میگن حتما در انتخابات شرکت کنید مسىله شرع و عرفی انتخابات روتفسیر میکنن.اینا که تقریبا به هیچ اصولی که تو تبلیغاتشون میگن پایبند نیستند.
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
احمدی نژادودولتش خاری درچشمان تعدادی ازآقایان بودواسه همین واسه هرکاردولتش بلوا به پامیکردن حالااگه میتونن دربرابراین دولت بلوابکنن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ولی خدا هست خدا بود و دید و همیشه شاهد بر اعمال بنده هاش شاهد بود که چطور کارشکنی کردن در حقش و چقدر چوب لای چرخش گذاشتن چطور هر اقدامش رو به نقد بی رحمانه کشیدن تو مطبوعات و چطور از داخل بخاطر اینکه از دایره قدرت نبود و از خارج بخاطر اینکه پاچه خوار غرب نبود و بخاطر برنامه هسته ای بهش فشار میاوردن
محمد
| |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
خیلی خوش انصافید که اینقدر سریع قضیه 11 روز خانه نشینی،مشایی و مرتضوی و هزاران اقدام دیگر آقای احمدی نژاد رو فراموش کردین....
ولی ما فراموش نکرده و از آقای احمدی نژاد بخاطر این موارد و تلف کردن عمرمان هرگز نمی گذریم و در ضمن هیچ عهدی هم با دولت آقای روحانی نداریم....
اکبری
|
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
مجلسی که برای خودش حقوق مادادم العمر تصویب میکند نباید خیلی انتظار داشت
مردم
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
برادرانی که تحت عنوان دولت انحرافی اسطوره ضد فساد در ایران دکتر حاج محمود احمدی را خورد وخمیر کردند ... خبری ازشون نیست شما خبر نداری بولتن !
ناشناس
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
احمدینژاد چون در حلقه قدرت نبود] اصطلاحا اشتباهی بود.
ناشناس
|
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
واقعا اگر احمدی نژاد اینکار را میکرد الان آقایان مطهری و احمدتوکلی همه را بیچاره کرده بودند و دم از خیانت به مملکت و مجلس میزدند
سیوند
|
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
پس معلوم میشود خیلی ها برای رضای خدا
و مردم کار نمیکنند
فقط دنبال قدرتند مردم خیلی با هوشتر
دولت ومجلس را زیر نظر دارند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
برو بابا دلت خوشه...این مردم اگر باهوش بودن به خاطر نون و سیب زمینی به اینا رای نمیدادن...دوزاریشون کجه...وقتی میافته که خیلی دیره...هنوزم خیلیا دل خوش کردن به دولت تدبیر و امید....چند ماه دیگه قیافه رای دهندگان به روحانی دیدنیه....
ناشناس
| |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
آره خدایی مردم با هوش نیستن منافع طلبن البته نه همه شون یه عده شون ولی خدایی چقدر از خود من که دارم این و می نویسم تا خیلیهای دیگه در حق جلیلی ظلم کردیم عقده و حسادت باعث شد انقدر به جلیلی توهین بشه اون بیچاره خودش هیچ ادعایی نداشت
Anti Devil
| |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ناشناس درست میگه.
محمد
| |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
ناشناس 11:52؛
اون موقع كه من و امثال من مي‌گفتيم بابا تخريب هايي كه از طرف اصولگرايان و اصلاح‌طلبان به سوي جليلي سرازي شده، منبع موثق نداره و فقط براي حفظ قدرت و ثروت خودشونه، ولي شماها گفتيد تا نباشد چيزكي، مردم نگويند چيزها.
هم روزنامه‌هاي زنجيره‌اي اصلاح طلب مسخره اش كردن، هم برادر احمدي نژاد بهش حمله كرد، هم جيران انحرافي، هم ولايتي هم ضد انقلاب. اون موقع دم خروس رو نديديد؟!
هي گفتيم باباجان، اولين معيار رئيس جمهور، تقوا و تعهد و تفكره، قرار نيست متخصص اقتصادي استخدام كنيم، گفتيد نه!
حالا نميخواد از جليلي دفاع كني. ما جليلي‌ها نيازي به دفاع كسانيكه در روز آخر گفتند به جليلي رأي نميدهيم به خاطر مصالحي!! نداريم.
نياز نداريم...
نياز نداريم...
ناشناس
| |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
من ناشناس 11:52 هستم البته به قول شما روز آخر وقتی مشخص شد عارف انصراف داد خودم به جلیلی رای دادم با اینکه خودم میخواستم به رضایی رای بدم و نظراتی که تو همین بولتون میذاشتم سعی داشتم نظر مردم رو به رضایی جلب کنم ولی وقتی فهمیدم عارف با اونهمه سر و صدا آخرش بخاطر منافع حزبی کشید کنار به جلیلی رای دادم ولی متاسفانه اونموقع دیگه روحانی حسابی وعده هاش رو به خورد مردم داده بود و جلیلی کاملا تخریب شده بود بهش رای دادم ولی اعتراف میکنم شرمنده شم و اشتباه کردم که کاندیداتوری عارف رو باور کردم و فکر میکردم این انتخابات دیگه مثل انتخابات قبل انتخاب بین دو نفر نیست من سعی کردم طرف حق رو بگیرم و به جلیلی رای دادم ولی به قول ناشناسی که گفته مردم منافع طلبن تعداد آدمایی که مثل من فکر میکردن کم بود
ناشناس
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
توکلی از نماینده های اصولگرای مجلس گفته این انتصاب دهن کجی به مجلس نیست. بعد شما کاسه داغ تر از آش میشی.
کی گفته همه چیز و همه کس باید بویی از اصولگرایی داشته باشه؟ مگه اصولگرایی تنها معیار هست؟
مگه اجمدی نژاد که بخاطر حمایت از مرتضویی یا مشایی و ... اون کارها رو کرد به قول شما زمین دهن باز کرد و بلعیدش. جوری احمدی نژاد احمدی نژاد میکنید انگار طرف مظلوم بوده. هنوز بلاهایی که به اسم عدالت به سرمون آومد رو یادمون نرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
باشه رفیق...خودتو نکش....شب دراز است و قلندر بیدار....این دولتو هم میبینیم....
سعید
| |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
ما هم هنوز بلا هایی که به اسم ازادی بیان سرمون اومد رو فراموش نکردیم جناب
Anti Devil
| |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
احمدی نژاد مظلومیتش اونجایی بود که گیر امثال تو افتاده بود.
ناشناس
| |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اوه حالا مگه توکلی کیه؟!
ناشناس
| |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
توکلی ؟؟!!!!!
:-))))))))))))))
ناشناس
| |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
خودت كه ميگي توكلي گفته!!
توكلي و مطهري و باهنر، خيلي حرفاشون تنظيم نيست!
علوی
|
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
درتبلیغات ریاست جمهوری یکی از نمایندگان طرفدار حسن روحانی می گفت باید مدیران اصلی به جایگاه خود برگردند آن موقع کسی جوابش را نداد این آقا منظورش همان 600 الی 700 نفری بود که در دولتهای سازندگی و اصطلاحات مناص وزیر- استاندار و مدیر کلی را در سراسر کشور اشغال کرده بودند آخه اگه اینها خلاقیت داشتند تورم در آن موقع به 53 درصد نمی رسید و دیگر آیا کشور فقط مال این عده است که مرفه بی درد شده اند و دیگر آیا شکستن این حلقه بسته مدیریتی افتخار نیست .....
پاسخ ها
محمد
| |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اگه اونزمان تورم شد 53 درصد حداقل مملکت جنگ زده تبدیل شد به کشور صادرکننده.
هنر آقای احمدی نژاد چی بود که تورم (آن هم فقط در ظاهر) 38 درصده؟؟؟؟؟
علی درگاهی
|
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
احمدی نژاد اگر از مشایی حمایت نمیکرد و بخاطر اون جلوی رهبر نمی ایستاد الان یخ اسطوره شده بود ولی این مشایی کارو خراب کرد و احمدی نژادو بیچاره کرد ولی هیچوقت به خطر ناکی اینا نبود ما که وظیمونو انجام دادیم و به اصلح یعنی دکتر جلیلی رای دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
من هم به جلیلی رای دادم ولی مطمئن هستم زمانی مشخص میشه که مشایی اون چیزی نبود که گفتن و در حقش ظلم شده
ناشناس
| |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
منم به جليلي رأي دادنم و بسيار هم از مشايي و تيم انحرافيش بدم مي‌آمد، اما بايد بگم فتنه‌گران افسادطلب بسيار خطرناك‌ترند.
ناشناس
| |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
نه مشایی و نه احمدی نژاد و نه هاشمی اونقدر بد بودن که در موردشون شایعه پراکنی شد اصرار دارم این سه اسم رو کنار هم بیارم ما خیلی بی محابا حرف میزنیم و اظهارنظر می کنیم برای مخدوش کردن چهره افراد باید جواب بدیم این شامل جلیلی هم میشه برای اون بنده خدا هم انقدر زدن که نگو حتی خود منم باورم شده بود خدا از سر تقصیرات من بگذره ان شاالله
ناشناس
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
باز چی دارین میگین شما ؟ :-)
همین آقای نجفی مگه آرای موافقش بیشتر از آرای مخالفش نبود توی مجلس ؟؟؟
حالا قانون یه ایرادی داره و آرای ممتنع رو مخالف حساب می کنه که دلیل نمیشه بگین اکثریت مجلس باهاش مخالفن
نه عزیزان من
اینجوریا نیست
یعنی انکار میکنین که آرای موافقش بیشتر از آرای مخالفش بود ؟؟ هااان ؟ انکار می کنین ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
این مجلس از اساس تعطیله
اصلا رای هاشون غیر منطقیه
چون همین ها زمان احمدی نژاد 180 درجه عکس این عمل میکردن
میلاد
| |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آقای ناشناس اول
حالا خیلی هنره با 2 تا اختلاف نسبت به مخالفا رای بیاری
50 درصد با آقای نجفی مخالف بودن میدونی یعنی چی؟
من اگه جای روحانی بودن بجای وزیرایی که بیشتر از 100 تا مخالف داشتن یکی دیگه رو معرفی میکردم
واقعا تاسف باره وزیر مملکت با 40، 50 درصد مخالف بخواد وزارتخونه رو بگردونه
!!
مسعود
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
احمدینژاد اگرم بعضی قانون گریزیهایی داشت ولی خیلی بهتر از روحانی بود عملکرد احمدینژاد تو دور اول عالی بود ولی تو دور دوم مافیا قدرت که دستشون از بیتالمال کوتاه شده بود اون اغتشاشات و به راه انداختنو بحث تقلبو مطرح کردنو مشروعیت بین المللی دولت رو زیر سوال بردن بخاطر همین هم بود که غربیا براحتی هر تحریمی و تصویب کردن ... الان هم دارن یواش یواش اعتراف میکنن تقلبی صورت نگرفته حالا که فرد پاکدستی مثل احمدینژاد رو ناک اوت کردن و قدرت بازم دست خودشون افتاده البته بعضی حاشیه های دولت هم جای خود دارد
عماد
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
با نظر علي درگاهي موافقم
ناشناس
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
دستت درد نکنه بولتن ذاشتم بهت شک میکردم نکنه اونوری شدی ........باز هم روشنگری کن ما اطلاعاتمان محدود است
ناشناس
|
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
واقعیت این است که فاصله مجلس با اصولگرایی واقعی اگر بیشتر از دولت نباشد کمتر نیست
ناشناس
|
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
یه اصولگرا به اصلاح طلب :
وزیر اطلاعاتتون رو لولو نبره !
وزیر نفت = خ خ خ خ خ خ خ ...!
شما بگو ما تندرو .
خ خ خ خ ...!
جوجه .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
اونایی که به قیافه های دولت گذشته گیر میدادن بیان قیافه رییس جمهورشون و وزراشو ببینن و نظر بدن.
مثلا معاون اول و وزیر اطلاعات و حجتی و نهاوندیان و پور محمدی و خیلیای دیگه.
ناشناس
| |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
کوه نمک!!!
ایلیا حنیف
| |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
لاریجانی حرف خوبی زد اون آقای ..... خیلی هم بوسیدنی نیست و باید اضافه کنیم رییس جمهور و خیلی از وزرا رو البته وزیر کشور انصافا خوش قیافه است امید واریم سیرتش مثل صورتش باشه
ناشناس
| |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
قیافه ها عبوث و خشن هستن.
محسن تهران
|
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
انشاا... که دولت راستگویان به مردم دروغ نگه و ثابت کنه دولت شرکت سهامی خاص نیست عام است و جناخی نیست فراجناحی است !
پاسخ ها
میلاد
| |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
انشاء ا...
!!!!
ناشناس
| |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
آره اميدوار باش! يه كاسه سماق هم بذار بغل دستت بيكار نباشي!
میلاد
| |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
ناشناس جان، محسن جمله شو با علامت ! تموم کرد
یعنی متنش کنایه ست
مونا00
|
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بدترين و بزرگترين و بي نهايت ترين اشتباهات احمدي نژاد كه به فرض محال اگه ازش سر زده باشه مي ارزه به 100 تاي دولت روحاني و 100 تا دولت بعد از روحاني كه بياد روي كار
احمدي نژاد تمام زندگيش مردم بود و فقط به مردم فكر ميكرد هيچ بدذاتي و بدجنسي تو كارش نبود، يه موجودي بود كه خدا هم از خلقتش متعجبه
میلاد
|
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بعضی ها اصلا سر نمیبرن
بعضی ها با شمشیر میبرن
بعضی ها با پنبه
و
بعضی ها با خنده
!!
ناشناس
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بولتن جان هنوز جاهای خوب خوبش مونده این قصه سر دراز دارد
ناشناس
|
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
بولتن تو یک دروغگوئی هستی که لنگه اش هم مثل خودت است چون تو نظردهی ها به نفع طیف خودت عمل می کنی راست میگی اینو بذار همه ببینن
ناشناس
|
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
احمدی نژاد عزیز بیا که دوباره دارند مملکت را مثل گوشت قربونی تقسیم میکنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :