صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۲۷۷۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
قائم مقام سازمان امداد و نجات خبر داد؛
قائم مقام سازمان امداد و نجات گفت: کودک 2 ساله پس از 12 ساعت جست و جو در کوهستان پیدا شد.
احمدرضا شجیعی قائم مقام سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کودک 2 ساله پس از 12 ساعت جست و جو در کوهستان پیدا شد.

وي در ادامه افزود: ساعت 19.30 روز گذشته یک کودک 2 ساله در منطقه کوهستانی در منطقه تفریحی "دگاگا" سروآباد استان کردستان بر اثر غفلت و بی‌توجهی خانواده گم و گزارش مفقودی این کودک توسط دهیاری سروآباد به 147 اطلاع داده می‌شود.

شجيعي تصریح  کرد: امداد و نجات منطقه به سرعت و پس از اطلاع از حادثه، 3 تیم در قالب 14 نیروی عملیاتی ( امدادگر) و 2 قلاده سگ آنست به منطقه "دگاگا" اعزام كردند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات در پایان خاطر نشان کرد: پس از 12 ساعت جست و جو سرانجام کودک دو ساله پیدا و به آغوش خانواده‌اش تحویل داده شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
عجب پدر ومادر ی هستند اینها بچه دوساله ۱۲ ساعت در کوهستان ویلان وسرگردان بوده از نظر روانی وروحی حتما مشکل خواهد داشت .چقدر انسانه بیخیالند ،ظلمی که درحق این کودک شده جبران ناپذیر است البته بنظر من که مادر چهار فرزند هستم ،
یه مادر 24 ساله ام
|
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
اوج بیخیالی یه مادر و پدر بیفکر که حیف نعمت فرزند که به آنها دادند
علیرضا
|
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
بنده به نوبه خودم از تمامی افراد امداد و نجات بی نهایت متشکرم وبه این عزیزان خسته نباشید می گویم
313
|
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
دست امداد گر ها در نکنه ولی به نظر من الان تو این 12 ساعت علاوه بر اون دختر پدر و مادرش هم مردن و زنده شدن
بجنورد علیزاده
|
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
چقدر هستند افرادیکه از خداوند بچه می خواهند و شبانه روز دست به دعا برداشته اند تا فرزندی را از خداوند بگیرند ،در زندگی شان از همه مهمتر فرزند است ولی در جایی هم می بینیم که هستند اینگونه افرادی که ...
ناشناس
|
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
چقدربایدیه پدرومادربی فکرباشندکه اجازه بدن یک بچه دوساله اونقدرازشون دوربشه که درجنگل گم بشه اون هم دوازده ساعت.برای من که مادریک دخترپنج ساله ام حتی لحظه ای فکرکردن به یک همچین موضوعی زجراوره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :