صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۲۲۴۱
تعداد نظرات: ۱۷۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
جديدترين عکس‌هاي منتشر شده از محمدرضا گلزار در يکي از سايت‌هاي اجتماعي حکايت از حضور او در کنسرت‌هاي ضد اخلاقي خارج از كشور دارد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا گلزار" "بازيگر سينما" و "سوپر استار" سال‌هاي نزديک سينماي ايران که چند وقتي است به خارج از ايران سفر کرده است، با حضور در "کنسرت‌"هاي ضد اخلاقي برخي از "خواننده‌هاي زيرزميني" در "دبي" عکس‌هاي تامل برانگيزي را گرفته است.
 
در ميان عکس‌هاي منتشر شده از گلزار در فضاي مجازي، اين فرد سه عکس با خواننده‌هاي لس آنجلسي و خواننده مشهور ضد اخلاقي آمريکايي نيز منتشر کرده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
گلزار رو دیدی مهدی مقدم خواننده مجوز دار خودمون رو ندیدی؟؟ مقدم اونجا چیکار میکنه؟؟؟
پاسخ ها
هستی
| |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
دمت گرم به این دقتت
امیر
| |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
تتلو هم پشت سرشون نگاه کن....
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
مایه ی تاسف
پاسخ ها
مهشاد
| |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
واسه خودت متاسف باش
ناشناس
| |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
بروبابا
امیر
| |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
تازه اگه دقت کنین تتلو هم توی اون عکسی که گلزار و مقدم رو مردم دوره کردن هست.درست نگاه کن.
ناشناس
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عکسهای خاک بر سری
ناشناس
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اقا به ما و شما چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آره واقعا به ما چه؟کاش یکم اشتباهات خودمونو ببینیم!
هستی
| |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
خب اشتباهاتت رو ببین...کسی جلوتو گرفته؟؟؟
ماهان
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عقده جلب توجه داشته همیشه این بشر!
هرکاری میکنه همه نگاهش کنن...
پاسخ ها
باران
| |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
اصلانم این جوری نیس
نادر
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
باباجان این عکس اخری که چند ساله مرده .احتمالا با روحش عکس گرفته
پاسخ ها
هستی
| |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
اره خدایی...دمت گرم
ناشناس
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ديد اينجا از رونق افتاده، رفته يه قري بياد بلكه ببينش!
سواي اين حرفا، براي افراد مشهور كه تو چشم هستند، اعم از بازيگر و ورزشكار و مسئول، بايد قوانين سختگيرانه‌تري وضع بشه نسبت به افراد معمولي.
پاسخ ها
نفس
| |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
دقیقا همه ی عکساالکیه
هانی
| |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
نفس جان منظور ناشناس چیزه دیگه ای بود...شما
کامنتو بفهم بعد نظر تناول کن
ناشناس
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ای بابا ملت رو جیگر فرض کردین
اولا که مایکل جکسون 10 سال پیش مرده که با فوتوشاپ درست کردین
بعد هم قتل و اختلاس و دزدی و تجاوز و توهین و تورم فقر وفساد و عوام فریبی و دروغ و ایجاد تحریم نکرده که
ناشناس
|
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بولتن برو دنبال 5ميليارد دلار مردم در هندوستان كه بلوكه شده و ميلياردهاي ديگر كه مفت و مجاني از دست داديم ملت گرسنه اند.
حسین
|
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
متاسفانه الگوی جوانان ما عده ای خواننده وهنرپیشه و ورزشکار فاسد وبی اخلاق شده اند.
وصدبار تأسف بر وزارت ارشاد
محمد
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
سلام.بولتن عزيز امثال اين اقا ارزش دارد مطلب يا عكس بگذاريد؟
کیا
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خیلی از عکس ها فتوشاپ هست.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
یکی دوتاشم نباشه کافیه !
وحید
| |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
تواز کجا میدونی ها ؟
ناشناس
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
گلزار بازیگر متعهدی محسوب نمی شود ولی بعضی از این عکس ها بنظر فتوشاپی است مثل عکس آخری که ظاهرا مایکل جکسون است که چند سال قبل از سفر گلزار به آمریکا فوت کرده است
رضا
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
وقتي كسي كه هنر ندارد وفقط به خاطر داشتن چهره اورا هنرمند ميخوانيد بدانيد كه به هنر مند واقعي توهين كرديد!!! از كوزه همان طراود كه در اوست.
پاسخ ها
میثم
| |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
آخه این یارو چهره هم نداره که . به زور گریم و تبلیغ به ما قبولوندن که قیافه داره .
salar
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خب دیگه وقتی پول یا مفت میدن بهشون و فقط انتظار دارن وارد مسایل سیاسی نشن نتیجه اش همینه
ناشناس
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ببين تمام عكسا فتوشاپه خداييش دقت كنيد تو خبراتون
پاسخ ها
محمد رحمانی
| |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
آره بابا راست میگی این بابا خیلی آدم حسابیه از آرایش صورتش معلومه، آین اصلا به زن نامحرم نگاهم نمیکنه چه برسه به اینکه باشون عکس بندازه و ...
ناشناس
| |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
سرو بدن هماهنگ نیست فوتوشاپه
ناشناس
| |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کجاش فتوشاپه
TNT
| |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تو اصلا میدونی فتوشاپ چیه؟
ناشناس
| |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
من که همچین فکری نمیکنم
نمیدونم فرق فتوشاپ رو نمیدونی یا سرت رو بردی زیر برف؟
ناشناس
| |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
فکر کردی ملتم مثل شما دو تا گوش رو سرشون سبز شده فقط بلدین به گند کاری ادم های معلوم الحال بگین فتو شاپه فتو شاپه!!!
شمسه
| |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دادا اگه اینجوریه که خودت هم فتوشاپی، جد در جدت هم فتوشاپه، چشمات هم فتوشاپه، اصلا وجودت هم فتوشاپه.
عزیزم ببو گیرآوردی بقیه رو...؟ ما هرچقدر هم که به نظر جنابعالی شوت باشیم انقد دیگه شوت نیستم که فرق بین فتوشاپ جنابعالی و واقعیتی که حتی نیاز به نشون دادن عکساش نیست رو نفهمیم.
محمدرضا
| |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
راست میگه این طفلی رو چه به این کارای خاکبرسری
نگار
| |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
من به بقیه عکس ها کاری ندارم اما عکس آخر تابلو فتوشاپه ، به خطی که دوتا پراهن به هم وصل شدن دقت کنید گندکاری فتوشاپی رو میبینید ! جاهایی که با بی دقتی تمام محو شده، همچین سوتی رو با یه نگاه میفهمیدین.
حسین سوری
| |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
عجب هنرمندایی داریم !!!
محسن
| |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
بعید هم نیست که فتو شاپ باشه.چون متاسفانه توی کشور ما از این کارای فتوشاپی و بازی با حیثیت افراد کم انجام نشده.
اما حتی اگه فتوشاپ هم باشه ، این قشر از هنر پیشه ها که برای معروف شدن زحمت نکشیدن و با هزارجور زد و بند به اینجا رسیدن ، حضور توی اینجور پارتی ها هم دور از ذهن نیست.
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اقا عکس اخر خیلی جالبه

چون مایکل جکسون سالهاس مرده!!!!
ناشناس
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خوب که چی؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
گلزار با مایکل جکسون عکس گرفته؟ احضار ارواح بلده؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
ایووول
شناس
|
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بله دیگه.ایشون تو این مملکت توسط مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به واسطه صدا و سیمای جمهوری اسلامی و گیشه های سینمایی ایران اسلامی معروف شد. حالا دیگه...
اکرم
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
محمد رضا گلزار تمام شد پایانی بر پایان اینم مثل گلشفته تمام شد یادش فراموش.
امیر
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
لابد این عکسها رو واسه علاقه منداش گرفته تا سور پرایزشون کنه بگه بعله اینور اینیم ما.
ناشناس
|
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
حتما مایکل جکسون هم روحش رفته دبی با گلزار عکس گرفته!!!!
ناشناس
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بقیه عکسا رو نمی دونم... اما مایکل جکسون که چتد ساله فوت شده... گلزار کی رفت عکس گرفت باهاش؟ بعد گلزار چجوری می تونه با کسی مثل مایکل جکسون عکس بگیره؟ مگه به همین آسونیه دیدن اون؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
مایکل جکسون 4 ساله که مرده . یعنی نمی شه این عکسها متعلق به 4 سال پیش باشه .

منظورم از 4 سال پیش دقیقا بعد از انتخابات و دادن بیانه ها نفرت انگیز توسط موسوی .
سارینا
| |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
عزیز دلم این مجسمه ی مایکله.خوش که خیلی وقته مرده.
محمد
|
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اینم از بازیگران ما..

جالبه این بازیگرا کلی هم پر ادعا هستند و شب روز دم از آزادی میزنن .
ناشناس
|
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
منم فکر کنم فوتوشاپ اگرم نباشه مهم نیس هرکسی رو تو گور خودش میخوابونن
سارا
|
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اون عكسايي كه ازش تو پارتي گرفتن تابلو فوتوشاپه ،دقت كنيد ناهماهنگي سايز سر و بدن كاملا مشخصه
ولي اون ٣ تاعكسي كه با دو تا خواننده ي مرد ايراني گرفته به نظر واقعي مياد
سید
|
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
بابا به حضرت عباس اشتباه می کنید اینها را بزرگ می کنید اگر سایت های دیگر این کار ها را می کنند خوب مخاطب آنها چنین کشش را دارد اما شما چرا اینها را در بین دختر و پسر مذهبی بزرگ می کنید و آنها را مطرح می کنید تا اینکه فلان آدم سالمی که سرش تو این آمار و اخبار نیست گمان کند که ای وای او چقدر عقب است که این اخبار مهم را در باره فلان هنرپیشه و یا خبرنگار نمی داند باور کنید مسئول هستید که اینها را ترویج می کنید مگر می شود هر کس که یک بلندگوی در دستش باشد هرچه دلش خواست در آن مطرح کند
ناشناس
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
ای وااااااااای این هم از دست رفت
اگه این خبر بولتن راس باشه ....
حالت دستاشو نگا
نمادشیطان پرستاس
عکس این یارو هم که رو لباسشه به نظر اشنا میاد.کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
عکس مونالیزاس
ناشناس
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اون فیک مایکل جسکونه نه خودش
مهدی
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
عکس انداخته ، قتل که نکرده
123
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
هر کاری که انجام میده به ما ربطی نداره ..
جوابگوی اعمالش خودشه نه شما...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
بالاخره به ما ربط نداره یا شما ؟
ناشناس
|
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
حالا مگه چی شده
این نوع تیپها تو ایران مابیشتر شده
ناشناس
|
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
ایشون تو ایران شتاخته شدس در خارج ایران یه فرد عادیه به خودش مربوطه کجا میره و چکار می کنه! ضمنا نه دزده نه جنایتکاره ونه از مال بیت المال اختلاس کرده! به زندگی خصوصی مردم چکار دارید؟!
Fafa
|
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
یه فکری به حال وضعیت جانیافتاده ی حجاب تو کشور خودمون کنید ! اینکه از اولشم معلوم بود چکارست
ناشناس
|
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
http://www.8pic.ir/images/30269174806734275398.jpg

یه نگاه به این عکس بندازید . خدائیش گلزار سوپر استاره یا بغلیش ؟
ناشناس
|
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
هرک بامش بيش برفش بيشتر معروفم هست همه تحويلش ميگيرن ولي نه ديگه مايکل من که ميگم بعضياش واقعي بود
علی011
|
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
محمدرضا گلزار خیلی بازیگر خوبیست حیف تو کشوری داره کار میکنه که قدرشو نمیدونن (!!!)

هیچکدوم از عکسا فوتوشاپـــــ نیستـــــ

عکسای جالبی بود ... ! مرسی بولتن ...
مونا00
|
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
گلزار هم ديگه از مد افتاد بازي هم نداشت كه بگي به خاطر بازيش طرفدار داشته الانم كه ديگه كسي محل يهش نميده
تازه اونهايي كه ميگن همش فتوشاپه همچين ميگن كه انگار اين بازيگرا خيلي سربه زيرند هركاري بگي ازاينا برمياد كاري نيست كه نكرده باشند
پاسخ ها
يكي
| |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
خوب به تو چه
ناشناس
|
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
یک شعر برای امثال گلزار" حسنی فرنگی شده خروس جنگی شده ! حسنی بده بد بد!"
ناشناس
|
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
واقعا وقتی امثال گلزار که یه روزی ادم خوبه سینما بود و مذهبی بودو قابل احترام چه شده که سر از کاباره و کازینو ودیسکوهای خارجی در میارن یا حالا کنسرتهای غیر اخلاقی ادما چقدر عوض میشن ادم اینهمه فساد رو تو دنیا میبینه یاد اخر الزمان میفته که توصیف زمان ماست انگار!
ناشناس
|
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
فردا میبینیم تو ایران قدم میزنه. این بازیگرا هر کاریی بکنن هیچکاریشون ندازن. واقعا نمیدونم چرا
مسعود
|
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
بابا دیگه این محمد رضا بدرد نمی خوره همون اولا خوب بود الان باید بهش نقش پدر بزرگا رو بدن بهش....
halan
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
بابا برا دلش رفته بگرده اینقدرر تو کار دیگران سرک نکشید
فاطمه
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
زندگی شخصیه خودشه ما چیکارکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
سلام افرین
شیوا
|
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
رفته 2تا عکس انداخته جنایت که نکرده
طرفدارش
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
همش فتوشاپه من ميدونم البته بجز 3 تاش كه با ابي ارش و اون يكي كه گلزار و ارش و اون يكي نميشناسم نشستن
افسانه
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خیلی جالبه لطفا از گلزار ایراد نگیرید کار شما خیلی بدتر از اونه
نانا
|
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
بیا بازیگرامون روببینید این اشکال نداره خداییش
sevda
|
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
وقتي نمیخواهید نبينين كسي زورتون نكرده...
ناشناس
|
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
به کسی ربطی نداره زندگیه شخصیه خودشه بهتر از اینه ک بره قتل کنه. دمش گرم
مینا
|
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
میبینم ک تو عکس 5 تتلو هم هست.....پشت گلزاره مشکی پوشیده
ندا
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
منم موافقم هر کس اختیار زندگی خودشو داره این به ما هیچ ربطی نداره گلزار میتونه هر جایی زندگی کنه اون واسه من و شما که زندگی نمیکنه واسه خودش داره زدگی میکنه حالا میخواد این عکسا واقعی باشه یا نباشه به ما ربطی نداره حالا چون بازیگر بوده وما میشناختیمش باید بگیم حتما واسه ما زندگی کن این نمیشه که هر کسی عقیده و مرام خودش رو داره واسه زندگی کردن اونم خواسته بعد این مدت اینجوری زندگی کنه پس بازم به ما ربطی نداره
سارا
|
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
اگه به شما ها ربطتی نداره فوزول نشید توی همه سایتی بیایید
راوی
|
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
بهم احترام بزارید و با زندگی دیگران کاری نداشته باشید...
زهرا
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
خیلی مایه ننگ
گلاره
|
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
واقعا متاسفم
ناشناس
|
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
به ما چه مربوط
شینا
|
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
مگه چیکار کرده?? ??
جوادعسگری
|
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
سلام اقای گلزار من به شما بسیار علاقه دارم
ولی دیگه تابلوه فوتوشاپه
پريا
|
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
محمدرضاهمچين ادمي نيست
yas
|
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
اون چه هایی بود خاک بر سرت
مهلا
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
ماهی دیگه
امین
|
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
همشون فتوشاپ حرفه ای هستن مگرنه ایشون ممنوع بازی می شد. حتی از اخری هم دیگه ضایع است که پیش مایکل جکسون فت شده است نکنه با روحش عکس گرفته
نسترن
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
نمیدونم چی بگم والللللللللللللللللله
ليلا
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
دوستت دارم محمد
شبنم
|
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
آخه به شما چه کی چه کار میکنه کی چه کار نمیکنه دوسسسسسسسسسست داره.
هانیا
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام بروبج خوبین؟من از گلزار نه بدم میاد نه خوشم اما واسش ارزش قائلم وهیچ وقت پشت سرش نمیحرفم اما مث شاهرخ جونم خیلی نه اماکم دوسشدارم!!!!!!!!!
لیلا
|
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
بابا دست بردارید اخه چقد فوتوشاپ مایکل که چند سال پیش مرد حتما میخواید بگید روحشه
سید ارمان
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
من از این یارو متنفرم......ولی این عکسا فتوشاپه..
ناشناس
|
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
چقدر خفن بودن من که باور نمیکنم
ستایش
|
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
زیاد ازش خوشم نمیاد ولی فوتوشاب
ناشناس
|
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۰
بابا بش نمیاد
ناشناس
|
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
عکسافتوشاپه
ناشناس
|
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
ba nazar man ba hechkas rabte nadara
hamoon ghadr ke be in bazigra tavago mikonin be khodeton ham tavago mikonid
یه هنرمند
|
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چرا تا 4تا عکس یا خبری در مورد هنرمندا منتشر میشه همه بدون در نظر گرفتن هیچ چی درجا اینو میگن وای دیدی بازیگر مملکت فاسد مورد اخلاقی داره وای وای وای....شده الگوی بچه هامون مگه قتل انجام داده..با چندتا از هنرمندا عکس گرفته شما مثلا میخواید بگید خودتون اهنگای ابی و...گوش نمیدید... یکی بیاد برای من یه دلیل بیاره که اهنگای ابی ضداخلاقیه گلزار وقتی بچه بود ابی میخوند همینجا تو ایران الان ک رفته خارج شده فاسد مبتذل...خیلی جالبه اگه هنرمندا بخوان ب حرفای شمایی ک هیچی از هنر نمیدونید گوش بدن اونوقت هنرمند نبودن..گلزار نمیسشد گلزار...یه خورده روشن فکر باشید...
ناشناس
|
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
خوش باشه حرفت لایک داره هنرمند
سيمين
|
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
اىنا انگار يادشون رفته تو کشور اسلامى به اصطلاح به شهرت رسيدن... حالا خارج ايران....... متاسفم
ناشناس
|
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
موندم چه جوری میشه که بعضی مردا بادیدن عکس بازوی یه زن وسوسه میشن!!!!!!!!!!!!!!
بنده خدا
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
بابا حالا به ما چه کی داره تو خارج از کشور چی کار می کنه .....مهم اینه که یه هنرمند که توی کشور ش کم می اره رو می اره به کشور های هنر دوست و من اله توفیق..
اریانا
|
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
محمدرضا گلزار بازیگر محبوب من است.
امیر علی
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
سلام عزیزم خوبی خوش گذشت لس انجلس
مرتضی
|
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
بچه ها عکس 5روبادقت نگاه کنید.نمیدونم این چه کنسرتیه تویه عکس 5 وسط گلزار ومقدم امیرتتلو هستش.نگاه کنید میفهمید
ناشناس
|
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
من از این بازیگر خوشم نمیاد ولی به ما ربطی نداره خودتون بدترین فقط فیلم و عکساتون پخش نشده تابلو فتوشاپه .
ناشناس
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
فتوشاپه بدشم خودتون بدترین فقط عکساتون پخش نشده من از این بازیگر خوشم نمیاد ولی سرک کشیدن تو زندگی این واون کار درستی نیست.
sara
|
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
بیشتر عکس هات قشنگه البته ایناهم یه جورایی بدک نیست عکس ها مطابق با خود نوشته هستش.کمی برات ناراحت شدم که کامنتات بد بود و مردم بهت توهین میکردن ولی بازم من عاشقتم
ناز
|
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
عاشقتم رضا دمت گرم
سحر
|
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
عکست با ابی عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
پاسخ ها
بنده خدا
| |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
اصلا عالییییییییییییییییییییییییییییی نبود
مطهره
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
خیلی گلزار آشغالی
پاسخ ها
بنده خدای
| |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
متاسفم برات
باران
|
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
هرکسی تو قبر خودش میذارن پس به ما هیچ ربطی نداره
baran
|
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
واقعا تاسف اوره!!!!!!!
عسل
|
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
آخه بدبخت و چیکارش دارین مرد به این گلی البته از نظر من محمد رظا جون دوست دارم)))))))))
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
تو اول یاد بگیر رضا رو چجوری مینویسن بعد دوسش داشته باش...
ناشناس
|
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
هر شخصی آزاده هر کاری دوست داره انجام بده .
این سخن حتی در کشورهای لیبرالی هم مورد قبول نیست 
ناشناس
|
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
به نظرمن این حرفا حقیقت داره چون بازیگر های
ما خیلی خودسر شدن شاید عکسهافتوشاپ
باشه ولی حتما اون جا بوده؟
نیلوفر
|
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
فوقولاده بودوعجیب
فاطمه
|
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واقعا که ...
هستی
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
بابا اصلا به ماچه زندگیه خودشه تعهد نداده که با اونوریا عکس نگیره ما بهتره بریم خودمونو جمع کنیم که خیییلی هامون از ادمایی مثل گلزار بدتریم...
تازه وارد
|
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
سلام دوستان....قضاوت اونم وقتی اطلاعات کافی نیست بدترین کاره....چه اولش اون همه بالابردن دوراز عقله چه حالا با مخ زمین کوبیدن....فوتوشاپ بودن عکس آخر با مایکل جکسون از طرفی می تونه دلیل بر دروغ بودن خبر باشه....اما خبر نگار انقذه خنگ نمیشه که خودشو ضایع کنه این احتمالم بدین که کار خودشون باشه ...عکسای خودمونیشون لو رفته ی عکس تابلو کنارش گذاشتن کل موضوع زیر سوال بره....به هر حال باید موضوع رو همه جانبه بررسی کرد ...البته اگه ارزش داشته باشه که این ندار....
مهرداد
|
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۶
اقا نوشه جونش دارنگی و برازندگی شما هم میتونید انجام بدید
سحر
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
اونایی که الکی نظر میدن ندن لطفا چشه مگه پول داره دین و ایمان داره حقشه خوش به سعادتش خدا همیشه باهاشه منم خیلی دوسش دارم چش حسود کور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :