صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۲۰۷۷
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰

بولتن نيوز به نقل از شما نيوز: چند روز پیش داشتم از یکی از شهرک های اطرف تهران عبور میکردم که با دیدن این صحنه جفت پا پریدم رو ترمز.

نه بابا ، این خانومه با شلوارک اون هم تو روز روشن وسط خیابون …….



واسه همین رفتم جلو که از نزدیک ببینمش و آروم نزدیک شدم….چ


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
بی نام
|
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
ههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
فسیل بود بولتن!فسیل
حسین سوری
| |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خیلی باحال بود ...
ناشناس
| |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
این سرکاری را که قبلا هم چندین بار دیده بودیم .
ناشناس
|
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
باحال بود
پاسخ ها
مسعود
| |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تکراری بود اون هم ناجور
افتاب گردون
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
بامزه بود واقعا غافلگير شدم;)
ناشناس
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
قدیمی بود و جالب
ناشناس
|
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
تو هم رفتي دنبال!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
جانه عزیزتان این خنزر پنزرا چی میزنین زشته
شهرستانی
|
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
یکی نبود چوب رو ازش بگیره بعدبزن تو سرش؟؟
(احتمالا دیونه باید باشه)
ناشناس
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
وای عجب جنایاتی اتفاق افتاده .........
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شما حالت خوب نیست بی خیال !
ناشناس
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
البته اینم درنوع خودش یه نوع کشف حجابه حجاب که نباید مختص خانومها باشه
ناشناس
|
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
قبلا دیده بودم
ناشناس
|
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
عجب !
ناشناس
|
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
اینجا تهران نیست عزیز
ناشناس
|
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
فوق العاده بود
خیلی حال کردم
متشکر بولتن
ناشناس
|
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
خیلی بی نمکین
ناشناس
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بابا تو دیگه کی هستی برق ازم پرید ههههههههههه
چکش
|
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
جالب بود
پاسخ ها
علی
| |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
یکی از سرفصل های مهم از دروس "فلسفه" بود.
هنرمندانه و موجز.
ناشناس
|
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
شايد بیمار بوده
پاسخ ها
علی
| |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
برای او اصلا شک نکنید.
ولی در مورد بیننده ها از روی کامنت هایشان و بر مبنای نکته نظرات و ارزیابی های آنها، خود قضاوت کنید.
ناشناس
|
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
با مزه ها!!!!!
سید مهدی
|
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خیلی بزغاله ای !!!
مهدی
|
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
از پیش طراحی شده بوده
ناشناس
|
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چيه نديد بديد!!
ستار
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بد نبود
ناشناس
|
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کجا هست اینکه اینگار خارجه
ناشناس
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چه بی جنبه وبی ظرفیت ......جفت پا رقتم رو ترمر
نرگس
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خيلي خوب بود حسابي خنديدم
پاسخ ها
علی
| |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
حنده ای که بعد از تمام شدن به تعمق وامیدارد.
ناشناس
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بیمار اونی که مطالب و تصاویر دیگران رو دست کاری کنه کش بره
ناشناس
|
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
روحاني مچكريم !!!!
ناشناس
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
گدایی بازدید میکنید؟
بنده خدا
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
متاسفم ؟
پاسخ ها
علی
| |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
فقط به چشم ها و دیدن ظاهری نباید اعتماد کرد.
این بود پیام عکاس هنرمند.
ناشناس
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
... سرویس
محمد
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
یخ نکنی بامزه
ناشناس
|
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
عجب آدم هیزی بوده که دنبالش رفته
پاسخ ها
علی
| |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
عکاس "تیز بین" بود.
عکاس هنرمند یعنی این
شکار لحظه ها و دامن زدن به بحث ها در افکار عمومی
مهدی
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تیترت دروغ بود
ناشناس
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اخه حجاب فقط بر مومنات واجب است نه مومنین.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
دیوانه
ناشناس
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
تیتر درسته
اینم کشف حجابه دیگه، حتما نباید خانم باشه
ناشناس
|
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
. این حرکتتون در حد سایت های زرد بود.
راستی چرا در مورد رای اعتماد چیزی نمی نویسید؟
ناشناس
|
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
یه سر یه خزر شهر و شهرک های شمال کشور بزنید شوخی های شما در انجا کاملا جدی است انجا کاملا فضا غیراسلامی حاکم است.
ناشناس
|
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
چطوری اینقدر راحت اومده بیرون ؟! من به شخصه وقتی میخوام فقط آشغالا رو دم در خونه بذارم میرم طوری لباس می پوشم که انگاری میخوام برم مهمونی ! بعد این اینجوری اومده بیرون اگه یه خانم جلوش در بیاد چی ؟!
ناشناس
|
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خوب بود
مهین
|
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
این بابا که مسن است والله جونترها از در خونشون تا خیابون با زیرشلواری های نازک و بدن نما به هوای گذاشتن زباله تردد می کنند حیا کم رنگ شده .
ناشناس
|
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
نه باباخودتیییییییییییییییییییییی!
پاسخ ها
علی
| |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
مواظب بابا بزرگ ها و مادر بزرگ ها باشیم.
شمس
|
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
با سلام،
چشم ها باید شست ...
این مثال، همان نمونه روشن تفاوت "عین و ذهن" در روانشناسی و فلسفه است.
قلی خنجر
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
خوووووووووووووووووووووب تر از این دیگه نمی شششششششششششششه
ناشناس
|
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
این نشون میده شما چقدر چشم پاکی که جفت پا زدی رو ترمز !
پاسخ ها
علی
| |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
این نشون میده که زود قضاوت نکنیم.
omid
|
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
اصلا اینجا ایران نیست
عنقا
|
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
این سایت ها هم یه چیزیشون میشه ها من که به ندرت دیدم روزی خبری از کشف حجابو پارتیو عکس و پوشش ضد اخلاقی خلاصه از این منکرات نباشه,از یه پیر مرد طی بدست هم نگذشتین.از هر سوژه ای واسه درچ همچین اخباری استفاد میکنید و انگار کمبود اینها با کاهش بودجه ی شما رابطه ی مستقیم داره. البته اگه افراد بیکاری مث بنده نبودن که اینارو دنبال کنن بی شک کمتر میشد. پس باز هم بر بیکاری لعنت.اکتشاف کنه فتنرو حال کردی؟ D:
ناشناس
|
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
عکس فقوشاپ است جدی نگيری.
للالللالالبا
|
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
براتون متاسفم
پاسخ ها
علی
| |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
با سلام،
متوجه نگاه هایمان باشیم.
قاسم
|
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
واقعاهمون که دوستمون گفت خیلی بیکارید
الهه
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
بچه ها بیکارید؟ برید بشینید پای درستون
Nazanin
|
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
خوب شد باسر نرفتی تو شیشه ماشین،فکر نمیکنی عکس زیادی تابلو بود.
ناشناس
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
خیلی باحال بودچیکارش داری بنده خدارو
یاسی
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
عجب پروپاچه سفیدو بی مویی....................وای................
ناشناس
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
خیلی مسخره بود.البته عقده ای ها مشکل دارند، خدا مشکلشون را حل کنه
ali
|
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
hal baziya gerefte shod
رضا منصوری کیا
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
زود قضاوت کردن = نابودی زندگی

ولی واقعا بزی اینم شد خبر تو زدی
ناشناس
|
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
لازمه همگی سری به مالزی و سنگاپور بزنید و از نزدیک ببینید که بعنوان بزرگترین کشور مسلمان حجابشان چگونه است دقیقنا بر اساس دستورات شریعت به مانند عکس بالا گردی صورت و دستها تا مچ پوشیده هستش .مطالعه خود را بیشتر نمایید تا در مطالب برایتان اسانتر باشد
مرجان
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
عکاس گرامی چشماتو به پزشک نشون بده ...
hadi
|
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
مشکل کشور ما اینه؟ برای خوذم هم که به این خبر حساس شذم متاسفم
ناشناس
|
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
تازه فهمیدین این خبرو
ناشناس
|
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
سلام منم به نوبه خودم عیدو تبریک میگم به عکسم کاری ندارم
مراد
|
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
نشون میده بعضی ها چشمشون دنبال چیه ؟
ناشناس
|
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
ajab😕
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :