صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۱۸۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
خانم معلم مشهدي 5 قلو به دنيا آورد ؛
خانم 39 ساله مشهدي در دومين زايمان خود 5 قلو به دنيا آورد. اين زن در زايمان خود در بيمارستان امام حسين(ع) مشهد يک پسر و 4 دختر به دنيا آورد. به گفته رئيس بيمارستان امام حسين(ع) بارداري اين زن 39 ساله به طور طبيعي بوده و نوزادان وي هم اکنون از سلامت کامل برخوردارند. هر يک از نوزادان وزني نزديک به يک کيلو و اندامي طبيعي و سالم دارند.
پنج نوزاد اين مادر هم اکنون در بخش (ان‌آي‌سي‌يو) مراقبت‌هاي ويژه نوزادان اين بيمارستان تحت نظر هستند. اين زن پيش از اين داراي يک فرزند پسر بوده است. شايان ذکر است مادر نوزادان معلم مي باشدو پدر نوزادان کارگر يک مرغداري است که هم اکنون با خانواده خود در منزلي استيجاري زندگي مي‌کنند.






















شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مجتبی
|
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
اصلاحیه مادر دارای سن 29 سال است و خانه دار
ناشناس
|
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
چرا اینقدر به این طفلی ها دستگاه وصل شده؟
نارس هستند؟ خدا شفاشون بده.
ناشناس
|
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
الهی.
سلام
|
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
حالا به نظر شما ها اقای فانی برای این معلم چه می کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :