صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۱۲۷۵
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸
پيشاپيش این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
پيشاپيش این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نماییم.


حلول ماه عید و شادی مسلمین است
پایان ماه روزه، برای صائمین است
نشاط و افتخـار و شـادی و سربــلندی
از محـک الهی برای مؤمنین است


عید سعید فطر و پایان ماه صیام
بخـواهیم از خدای ذوالجـلال و الاکــرام
که تا سال آینده، صفا و پاکی دل
حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل


 همیشه وقتی مهمونیها تموم میشه، حس غریبی دارم …

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه …


رمضان آمد و روان بگـذشت
بود ماهی به یک زمان بگذشت
شب قدری به عارفان بنمود
ایـن معانی از آن بیان بگذشت


 این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نماییم


 رمضان شد چو غریبان به سفر بار دیگر                   اینست فرخ شدن و اینست به هنگام سفر


خداحافظ ماه پروردگار ارحم الراحمین
خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر
خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت
خداحافظ ماه شبهای نورانی قدر


 صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
یا مهدی(عج)


عید فطر؛ عید پایان یافتن رمضان نیست. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود. رمضان کورهای است که هستی انسان را میسوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر میآورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرها و افطارهایش. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر در عید فطر درنیابیم که از نو متولد شدهایم؛ اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم؛ عید فطر، عید ما نیست.


 خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان و این اجازه را به ما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوییم و درد دلمان را با تو بگوییم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی عید بر عاشقان مبارکباد.


تا ز رویت گرفتهام روزه
جز به یادت نکردهام افطار


چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم.


عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است.(مقام معظم رهبری)


حافظ منشین بی می و معشوق زمانی
کایام گل و یاسمن و عید صیام است


عید است و دلم خانه ویرانه بیا
این خانه تکاندیم ز بیگانه بیا
یک ماه تمام میهمانت بودیم
یک روز به مهمانی این خانه بیا


بگذشت مه روزه، عید آمد و عید آمد
بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد


 خداحافظ ای ماه غفران و رحمت   خداحافظ ای ماه عشق و عبادت


خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوهـا
خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی
خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه
خــداحـــافـــظ ای بــهـتریـن ماه الله


چه زود رفت این رمضان عمر ما … پس، بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین.


مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ؛ یادم از کِشته خویش آمد و هنگام درو … آیا چیزی قابل درو در این رمضان کاشتیم؟


دلها  همه بهاران شد از شمیم باران
مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران


عــیـد صیــام آمــد و مـاه صیـام رفت
لطف تمام آمد و فیض تمام رفت
شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد
گـرد غـم گنــاه ز جان عوام رفت


کم کم غروب ماه خدا دیده میشود
صد حیف از این بساط که برچیده میشود


در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آن کسی است که بخشیده می شود


روی انتباع رمضان خط مشکی مکشید
روی آن را نور از دل بکشید


آمد آن عید که بودی منتظرش
هر چه خواهی به خدا گو بلند است کرمش


 فطر آمد و فطریه ما چه شد یا رب  فطریه ما دیدن روی منجی است یا رب


افسوس که ایام شریف رمضان رفت
سی عید به یک مرتبه از دست جهان رفت


عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، پس درون خودمان را اصلاح کنیم.


هر چند که من گناهکارم یا رب
بر رحمت تو امیدوارم یا رب
بر وسعت عفوت چه نگاه اندازم
بر کرده خود نظر ندارم یا رب


خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس میکنم نتونستم…

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت میکنی؟


استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان.


خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.


 خدایا! خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی گناهان قرار بده.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: اس ام اس ، تبریک ، عید فطر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
نرگس
|
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدایااگه یه وقتایی مغلطه کردم،قمپز در کردم،قپی اومدم،خدایا بد جور تو آمپاسم و محتاج غفران ورحمت تو،حتی به ضرص قاطع نمیتونم بگم که همه کارام بی شایبه بوده ولی هر چی بود و نبوده را، تو، به بزرگواری خودت ببخش وما راآمرزیده از این ماه بیرون ببر.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
اینقدر از این آدم هایی که ادای سریال ها رو در میارن بدم میاد
ناشناس
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
اینا که منفی دادن با آمرزیده شدن مخالفن یا با رمضان یا با اسلام ؟ :D یکی توضیح بده
کیانا
| |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
عیده بشین عیدتوبگیر بگو خب!
ناشناس
| |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
بگو خب
نرگس
| |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
ولشون کن بعضیها مریضن دوست دارن منفی بدن
عیدتون مبارک
پرویز
|
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین
پاسخ ها
دوست
| |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
جالب بود دوست عزيز
مرتضي
|
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
نرگس خانم خيلي زيبا بود
mina
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین.خدا جونم خیلی دوستت دارم
ali
|
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
آمین/
دعای باهالی بود
یاسمن
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
باحال بود،دمت گرم!!!!!
طناز
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
ضرس قاطع عزیزم...
عسل
|
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
بد نبود
نرگس
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
چه ماه دیده بشه، چه ماه دیده نشه، تو خودت ماهی.
عیدتون مبارک.
زهرا
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآممممممممممممممیییییییییینننننننن
يه نفر
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
اي كاش تو عيد فطر هر كس هر جوري كه دوست داره بتونه با خدا حرف بزنه و هيچ كس تنها نباشه ايشاالله . هر كسي پيش كسي كه دوسش داره باشه . و اي كاش اي كاش منم پيش كسايي كه دوسشون دارم باشم . آآآآآآآآآمين
ناشناس
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
درهای رحمت الهی در حال بسته شدن است مومنین عزیز لای در نمونین صلوات
پانیذ
|
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدایا ..........تو رو قسم به برکت این ماه حاجت همه رو بر اورده کن
زهرا
|
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خوب بود.خواهش میکنم برام دعا کنید خداجون کمکم کن
نرگس
|
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
چه ماه دیده بشه، چه ماه دیده نشه، تو خودت ماهی.
عیدتون مبارک.
جواد
|
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدایا همه مریض ها رو شفا بده
ناشناس
|
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدا که سه ساله دیگه با من قهره دیگه حاضر نیست صدامو بشنوه چه رسد حاجتمو بده
خداوند از رگ گردن به ما نزدیکتر است ،خداوند همه بندگانش را دوست دارد واگر بلا و ناملایماتی هست برای زلال شدن روح خودمان وبرای آزمون ایمان خود ماست .پایدار و امیدوار باشید که روزی از جایی که فکرش را نمی کنید مشکلاتتان حل می شود خیر بزرگ نصیبتان می گردد
پاسخ ها
نرگس
| |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
اگر سیم تلفن را قطع کرده باشی هر چقدر شماره بگیری بی فایده است اول باید سیم ارتباطی وصل شود.

بگرد تو زندگی ات و ببین سیم کجا قطع است؟
نماز ،خمس و...........یا اگر خدای ناکرده پول حروم تو زندگی ات اومده،خلاصه هشتاد درصد مشکلات از جانب خودمان است نزد بزرگی برو و سوال کن چیکار کنم مشکلم بر طرف شود؟
نشین هی ناله کن و بگو خدا با من قهر کرده .
باران
| |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
از شیخ بهایی پرسیدند:سخت می گذرد چه باید کرد گفت: خودت می گویی سخت می گذرد سخت که نمی ماند !پس خدارو شکر کن که می گذرد و نمی ماند....!
ناشناس
|
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدایا خودت میتونی فقط به دادم برسی
احمد
|
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
فرارسیدن عیدسعیدفطربرتمامی شیعیان مبارک باد.
( اللهم عجل لولیک الفرج)
پردیس
|
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدایا اگه یه وقتایی مغلته کردم قمپز در کردم قبی اومدم تو شب عید فطر بد جور تو اپاس شدیدم محتاج دعا... حلالم کنید و برام دعا کنید که به ضرص قاطع میگم هر چه بوده شائبه بوده. بگو خب
فرامرز
|
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدایا ..... قر بون بزرگیت
نوید ر
|
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
بولتن عید تو و کاربرای سایتت مبارک. درسته با هم زیاد کل میندازیم، ولی خوب، اینا همش نمک این سایته
اردلان
|
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
پیام های زیبایی بود لذت بدم عیدتون مبارک
mani
|
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خدا هميشه كنارمونه پس همه روزا عيده....
تنها
|
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
بولتن جونم عیدت مبارک
روزه هات قبول ..
یادته هی راه حل برای رفع گرسنگی و تشنگی میدادی !بلاخره تموم شد ....
واقعا خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود...
mk meysam
|
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
خداي تموم عاشقاي دنيارو به بركت اين عيد فرخنده به هم برسون و طهور امام رو زودتر برسون
سهیلا
|
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
سلام
خیلی خوب بود.آمین
تكتم
|
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
خدايا خودت ازدل همه باخبري،به بركت اين عيد حاجات همه رو برآورده كن وفرج آقا امام زمان رو هم هر چه زودتر برسون وما رو از يارانشون قراربده.*خيلي دوستت دارم*
جعفر
|
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
مرسییییییی عالیییییییی بود نخسته کا
حسين
|
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
عيد همه مبارك
ناشناس
|
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
حافظ منشین بی می ومعشوق زمانی
کایام گل و یاسمن و عید صیام است

عید سعید فطر را به همه دست اندر کاران بولتن ....... مدیر مسئول خوب و متعهد ..... سردبیران و مسئولین سرویس ها و بخشهای مختلف سایت و همه کاربران خوب و صمیمی بولتن تبریک عرض میکنم .

امیدوارم طاعات و عبادات همه شما گرامیان مقبول خداوند متعال واقع شده باشد ....... برای شما عزیزان ..... صحت و سلامت و سربلندی آرزو میکنم .
کوروش م
|
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
این سریال ها هم عوض اینکه اخلاق به مردم یاد بدهند چند تا لفظ به درد نخور به مردم آموزش می دهند که تا مدت ها بین مردم رایج است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :