صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۰۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
400 قوطي گاز اشک آور در ترمينال جنوب قبل از پخش در تهران شناسايي و ضبط شد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پليس تهران در راستاي تدابير امنيتي ، اقدامات اطلاعاتي و عملياتي خود را افزايش داد.

در اين رابطه با تمرکز در ايستگاه‌هاي مسافربري و ترمينال‌ها ماموران اطلاعات کلانتري 208 ترمينال جنوب صبح روز گذشته با استفاده از منابع اطلاعاتي خود موفق شدند از ورود يک محموله گازاشک آور مطلع شوند.

به دنبال اين موضوع ماموران اطلاعات با شگرد‌هاي خاص پليسي اتوبوس حامل بار گازاشک‌آور را شناسايي و سريعا آن را محاصره کردند.

راننده و شاگرد که هردو با روئت پليس قصد فرار داشتند،  توسط ماموران دستگير و به مقر انتقال داده شدند.

ماموران کلانتري نيز در نهايت در بررسي چند ساعته از اتوبوس موفق شدند تعداد بيش از 400 قوطي گاز‌ اشک‌آور مدل ناتو که به صورت بسيار ماهرانه‌اي در پشت صندلي‌هاي اتوبوس جاسازي شده بود را کشف و ضبط کنند.

رئيس مرکز اطلاع رساني تهران بزرگ در باره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: بررسي از متهمان در خصوص شناسايي ساير همدستانشان و انگيزه انتقال اين تعداد گاز اشک‌آور به داخل تهران کماکان در حال بررسي است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
سهیل بشردوست
|
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
الآن به راحتی و آزادانه میشه از لوازم نظامی فروشی خریداری کرد...
سرباز گمنام
|
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
از اسپری و شوکرش گرفته تاااااااااا اسلحه و مهماتش ریخته توی بازار.....مخصوصا لب مرز عراق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :