صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۶۰۲۷۸
تعداد نظرات: ۷۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
رئیس‌جمهور امروز نماز خود را نشسته و بر روی صندلی اقامه کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رییس جمهور کشورمان که امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران (در روز قدس) حضور داشت، به دلیل مشکل جسمانی نماز خود را نشسته و بر روی صندلی اقامه کرد.

 

بنا بر این گزارش، فردا آخرین روز کاری احمدی نژاد به عنوان رییس جمهور اسلامی ایران خواهد بود.

برچسب ها: احمدی نژاد ، نماز ، نشسته

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
آنیتا
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
خدا حفظش کنه
نرگس
|
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
وا!!!!!!!!!!!این دیوار کجای زمین چمن دانشگاه تهران است؟
ناشناس
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
عجب فیلمیه این مرد !!! میخواد بگه که خسته شدم تو این 8 سال!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
چه میشود به امثال تو گفت؟
ناشناس
| |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
چه راحت قضاوت میکنید. از قضاوتتون بترسید اگه حتی یک درصد فیلم نباشه
نرگس
| |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
چقدر راحت تهمت میزنید؟
آیا میدانید اگر خدا حق الله را ببخشد ولی حق الناس را نمی بخشد،و به خاطر ظلمهایی که در حق یکدیگر کرده ایم باید تک تک افراد را راضی کنیم و این کار بسیار سختی است چون روز قیامت دستمان خالیست چگونه میخواهیم دیگران را راضی کنیم تا ما را ببخشند.
ناشناس
| |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
خب خسته شده دیگه تا دوروز مونده به پایان ریاست جمهوریش برای افتتاح پروژه عمرانی عسلویه رفت تو ماه رمضون برای مسکن مهر به رشت رفت تو همین ماه رمضون که من کاملا هم اخبار رو پیگیری نکردم یه کارخونه داروسازی رو افتتاح کرد و مسکن مهر تحویل مردم گیلان رفت عسلویه رفت انقدر حقد و بغض و کینه شما تو ماه رمضون انقدر عقده داری بعد ماه رمضون چی هستی خجالت نمی کشید از اینکه اینهمه بهش تهمت زدید بولتون لطفا نظرم رو منتشر کن
ناشناس
| |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
چهرش رو با 15 سال پیش مقایسه کن انقدر برای کردم تلاش کرده به اندازه ی 20 سال پیر شده. پاکترین رئیس جمهور ایران. وقتی میبینم فقط خدمت کرده و حتی حق و حقوق خودش رو هم کامل نگرفته از حرفهایی که قبلا در موردش زدم خجالت میکشم.
ناشناس
| |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
اره ازنظرجسمی خسته شده نه ازنظرروحی که ایشان برای خدمتگذاری به این مردم هرگزخسته نمیشون. ایشون تادقایق پایینی دولتش دست ازتلاش وخدمت برنداشتن.
ناشناس
| |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
مردی که فقط عشق دیده شدن دارد
ناشناس
| |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
انقدری که این بنده خدا دوندگی کرد هفته ای نبود که برای سرکشی از طرحهای عمرانی سرکشی نکنه حالا چه تهران چه شهرستان حالا کارشکنیهای داخلی و تحریمها بماند تهمتها و کاریکاتورهای و تمسخرها بماند با اینحال بازم به کارش با قدرت ادامه میداد من جاش خسته شدم من جای احمدی نژاد بودم از فردای روز قدس یعنی دیروز عوض اینکه برم به خانه های پردیس سر بزنم با خانواده ام 10 روز میرفتم مسافرت حالا یا مشهد یا شمال
محمد
|
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
خسته نباشی دلاور دلمان برایت تنگ میشودمردپرکارروزهای سخت
EHSANsali
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
سلام
توهین ها و اذیت های این هشت سال کمر دکتر را خم کرد
خدا حفظش کند
"یاحق"
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
مرکز آمار متوسط اشتغالزایی در دولت های نهم و دهم را سالانه 78 هزار نفر اعلام کرد. پیش از این ، مشاور بانک مرکزی جمهوری اسلامی، با حضور در برنامه تلویزیونی پایش ، این رقم را 14 هزار نفر در سال اعلام کرده بودحتی اگر همان آمار رسمی مرکز آمار درست باشد ، باید گفت که در این سال ها ، تعداد بیکاران به طرز فاجعه باری زیاد شده اند زیرا در 8 سال گذشته ، حدود 6 میلیون نفر متقاضی به بازار کار افزوده شده اند ولی در خوشبینانه ترین حالت ، تنها 10 درصدشان ، کار یافته اند.طرح غیرکارشناسی توزیع ماهانه یارانه ها، کاهش ارزش پول ملی، وجود نقدینگی هنگفت در جامعه که در زمان احمدی نژاد به رقم بی سابقه 350 هزار میلیارد تومان رسید، دهها میلیارد دلار بدهی داخلی و خارجی ، شرکت های ورشکسته دولتی و ... همه و همه میراثی است که احمدی نژاد و دولتش برای روحانی و دولت او بر جای گذاشته است.
ابوذر
|
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
بنده خدا 8 سال بار سنگین مسئولیت رو بدوش کشید. کارهای بزرگی و ماندگاری انجام داد واین اواخر هم حتی مورد بی مهری خیلی از نزدیکان خودش شد.
کسی نیست این روزها که که حداقل بهش بگه:خسته نباشید.. خسته است خیلی هم خسته است.
پاسخ ها
EHSANsali
| |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
چند وقت دیگه میفهمید دکتر احمدی نژاد چه کسی بود!! حالا هی منفی بدید
"یاحق"
محمدرضا
| |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
خدا حفظش کنه نمی دونم چرا با همه خوبی ها و بدی هاش هنوز دوستش دارم
عباس ا
|
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
8سال کار و تلاش بی دریغ و بی وقفه نوسازی و سازندگی مملکت در اکثر زمینه ها و تحمل جفا از معاندین و کارشکنان و لجبازان و جفا کاران و تخت از دست داده ها طبیعیست که دیگر رمقی نداشته باشد .
خسته نباشی نستوه!
خدا پشت و پناهت مرد!
احمد
|
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
اقای احمدی نژاد باید از خدا و ملت ایران طلب بخشش کند چون با نداشتن شایستگی این مسئولیت را پذیرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
چهار سال بعد حالتو خواهم پرسبد
ناشناس
| |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
عزيز! مردم با رأي 24 ميليوني اين مسئوليت رو بهش سپردن و تشخيص شايستگي هم كار مردم بود كه به خوبي انجام دادند توصيه ميكنم فرمايشات رهبري را مطالعه كنيد
ناشناس
| |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
نه بابا 12 میلیون رای جابجا شد تهمت و ادعایی که اصلا با عقل جور در نمیاد استدلال داماد لرستان و یادتون میاد 4 سال کارشکنی زیرآب زنی تهمت سنگ اندازی از داخل و تحریمهای به قول غربیها فلج کننده از خارج و بلوکه کردن داراییهای شرکتهای ایرانی در کشورهای غربی نتیجه اش شد این
ناشناس
| |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
احمد آقا:
فتنه گران سبز می بایست طی این چهار سال از ملت ایران و مقام معظم رهبری طلب بخشش میکردند.
میثم رسولی
| |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
احمد جان بی انصاف نباش اونکه باید طلب بخشش کند ((ادب مرد به از دولت و عدم رضایت از پخش ربنا و بهایی شدن ها و هزران لجباز بی منطقند))
ما با جناب محمود احمدی نژاد اختلاف سلیقه پیدا کرده ایم ولی خدمات ایشان در تاریخ ماندگار خواهد شد/
از لرستان
| |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
خدا رو شکر که ما مردم فهیم لرستان هم دور نهم و هم دور دهم ریاست جمهوری به آقای دکتر احمدی نژاد رای دادیم. اگه 4سال دیگه هم کاندید بشه باز هم بهش رای میدهیم.
ناشناس
|
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
با افکارش کمر ملت و اقتصاد فرهنگ عزت ملت ایران را شکست
پاسخ ها
حسين
| |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
خوبه يه نگاه به منفي مثبتت بندازي!!!!..والا.......
ناشناس
| |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
اولاکمرملت هیچ وقت نمی شکنه به کوری چشم دشمنان ، دوما کمراقتصاددرزمان هاشمی شکست وکمرفرهنگ درزمان خاتمی شکست که به اقتصادهم بزرگترین خیانت هم شد(جریان قردادنفتی)...نمی گیم این بنده خدا(احمدی نژاد)هم کم کاری نکرد ولی انصافا ضربه که نزد هیچ ، اقتصادراازفروپاشی نجات داداون اقتصادی که سال 84تحویل گرفت که درحال اضمحلال بودهرکه بود نمی توانست تااینجادوام بیاورد .قدری انصاف داشته باشید .
ناشناس
| |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
اتفاقا تنهادولتی که ایران راعزتمندکرد دولت احمدی نژادبود.
ناشناس
| |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
به سایتی که یک عده اقلیت نظر میدن زیاد توجه نکن
پیرو
| |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
با عملش دست خیلی ها را از بیت المال قطع کرد و طبیعی است که با او دشمن باشند ... ملت ایران هیچ وقت این اندازه عزت نداشته ...
م.ا
| |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
بله آقای پیرو دست قشر ضعیف رو کوتاه کرد!8 سال پیش ی جوون با 18میلیون وام مسکن و ی کم پول میتونست راحت ی خونه تو تهران بخره ولی الان به لطف این اقا وقتی تو بدترین جای تهران خونه متری 2.5 است ی جوون با حقوق 500 هزار تومان ی اتاق هم نمیتونه بخره!!!!!!!من ی نمونه اش هستم!
ناشناس
|
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
هر کس دیگری بود با این همه فشار خارجی به علاوه بالا رفتن قیمتهای جهانی و سنگ اندازی زخم خوردگان 88 !! الان وضع خیلی بدتر بود . خدا حفظش کند عمری دهد تا خاری دشمنانش را ببینیم.
ناشناس
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
تا قبل از مشایی ازش بدم میومد
نوید
|
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
جهت اطلاع سیستم مثبت ومنفی کامنتای بولتن خرایه برا همین منفی ها بیشتر از مثبتاس!!
بولتن درستش کن !!
ناشناس
|
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
یادش و عمل های صالحش جاویدان باد
سید محمد
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
تجربه اجمدی نزاد به مردم اموخت که :
" مدیران ارشد را باید از دائره قدرت انتخاب کرد والا هم مشگلات کشور و هم سنگ اندازی ساکنان دائره قدرت برای کشور مشگل افرینی میکند "
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
این یعنی ترس از قدرت زورگویان.
هرگز!!!
ناشناس
| |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
احمدی نژاد و ترس شجاعت این مرد چه در برابر آقا زادگان و چه در برابر غرب مثال زدنی منتها آقا زادگان و ساکنان دائره قدرت 16 سال بر کشور مسلط بودن قبل اومدن احمدی نژاد و مار خورده بودن و افعی شده بودن در افتادن باهاشون واقعا مشکل بود و سنگ اندازیهاشونم فراوان بود
ناشناس
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
خیلی زمان می بره نادان ها امیرکبیر امروز رئ بشناسن وقتی میشناسین که دیگه خیلی دیر شده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
این و راست میگید منم مثل شما فکر می کنم ولی مساله اینجاست ما تو ایران خیلی مغرض داریم بحث سر فهم نیست خودشونم ته دلشون میدونن احمدی نژاد از خاتمی و هاشمی بهتر بود منتها خب دست خیلیها رو بست از همون 84 اگه نمی بست که مثل خاتمی براش گل و بلبل بودن
ناشناس
| |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
یعنی تا این حد ...خدا به داد ملت برسد با افکار مثل شما
ناشناس
| |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
ببخشید شما تا این حد انقدر سنگ نمینداختید و کارشکنی نمیکردید شما و امثالتون میمردید میدونید کشور رو چقدر عقب انداختید آره تا این حد نکنه شما هم عضو باندهای قدرت و ثروت هستید که الان مثل هاشمی که تو مراسم تنفیذ میخندید اینجوری شاد شدید
ایمانی
|
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
درود خدا بر مرد خستگی ناپذیر
نرگس
|
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
احمدی نژاد اگر مشایی را کنارش نداشت واقعا ستودنی میشد و پوتین ایران میشد ولی حیف شد.
ناشناس
|
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
چه کسی می تواندجای اورادرقلب وذهن وخاطره ملت ایران پرکند؟(البته منظورم ازملت ایران توده محروم ومستضعفی است که احمدی نژادتنهاحامی وسنگ صبورشان بودنه اقلیت اشراف وچپاولگری که احمدی نژادحسابی جایشان راتنگ کرده بودوحالاازرفتنش نیششان تابناگوش بازاست وبشکن می زنند).خسته نباشی سردار.جایت همیشه خالی می ماند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
گوشت و مرغ و میوه و سیب زمینی و دوا و درمون و ....
مهدي
|
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
8سال زحمت كشيد نقاط ضعفي داشت ولي كارهايي كه انجام داد در 2500سال گذشته بي نظير بود.واقعا قبل از احمدي نژاد بودجه كشور كجا هزينه مي شده؟آقاي خاتمي كه همش خارج از كشور تشريف داشت به بهانه گفت و گوي تمدن ها،همين خاتمي چندتا خونه واسه جوونا ساخت؟ چندتا كارخونه ساخت؟ تو زمينه هاي بيوتكنولوژي نانوتكنولوژي هوافضا و انرژي هسته اي چيكار كرد؟ كي ما اينقدر تودنيا اقتدار داشتيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
700 میلیارد دلار پول کجا رفت/؟؟
ناشناس
| |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
2500 سال!!!! خيلي اغراق ميكني!!!تو شهر ما كه تغيير و تحولي نكرد هيچ تازه دو تا كارخونه قديمي هم به حالت بسته و نيمه كاره در اومدن!! سعي كن ندونسته حرف نزني مهدي جان...
ناشناس
| |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
ببخشید 700 میلیارد رو اثبات کن بعد افاضات کن اینم مثل ادعای داماد لرستان 12 میلیون رای موسوی رو به اسم احمدی نژاد خوندن 4 سال پیش!
سید مسعود
| |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
اگه اقتدار اینه پس درود به خاتمی
آناهیتا
|
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
دوستت داریم دکتر تا وقتی وجدانی هست و قضاوت هامون از سر وجدانه دوستت داریم...
پیرو
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
درود بر مرد کار و تلاش ... خسته نباشی مرد خستگی ناپذیر ...

8 سال کار و تلاشت را به یک سال گرانی اندک نمی فروشیم ... خدانگهدارت ...
شهروند تهرانی
|
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
جناب آقای دکتر تورو به خدا ما رو هم سر نمازات دعا کن بزار یه ذره هدایت بشیم تا بتونیم خوب و از بد تشخیص بدیم تا کارای انبوه مثبت رو وارونه جلوه ندیم. از صمیم قلب التماس دعا دارم.
ناشناس
|
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
فريضه نماز شوخی نيست به ميل اداشود احتمالا"ناراحت جسمی عرض شده باشد زود قضاوت نکنيد.
کوروش م
|
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
ناشناس سوم چقدر تهمت چقدر توهین واقعا احمدی نژاد چقدرصبور است.
ناشناس
|
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
بریده باد آن کمری که کمر مردم را برید.
ناشناس
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
بریده باد آن زبانی که به ناحق بازشود.بریده باد ان زبانی که برای نفع شخصی بازشود.بریده بادزبانی که حق راناحق کند.کوربادچشمی که فقط سیاهی راببیند.کورباد چشمی که اینهمه زحمت وتلاش ورنج وایثاررادرطول هشت سال نبیند.کوربادچشم بدخواهان ریسس جمهوری محبوب وپرتلاش.احمدی نژادعزیزحق نگهدارت باشد
ناشناس
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
بریده باد آن زبانی که حق را ندید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
جان ؟!
ناشناس
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
بریده باد دست . پای زیر آب زنان و کارشکنان و سنگ اندازان اللهم آمین
مرتضی
|
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
من یک خدا قوت میگم به اقای احمدی نژاد که واقعا" گردن گردن کلفت ها را شکست و شجاعانه تا اخرین لحظه کار خالصانه کرد و بعضی ها قدرش را ندانستند اونها مستحق تورم 50% سالهای 68-76 هستند واینکه رییس جمهوری جرات نکند بنزین 80 تومنی را صد تومن کند با این حتا قیمت دولار هم دوبربر شد
علی
|
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
بخدا دوستت دارم دکتر جان.خیلی خاطرات خوشی با شما داشتم.چه خبرهای خوش و غرور انگیزی از دهانت شنیدم.ولی حیف که عملکردت در دو سال آخر و نفوذ جریان انحرافی سکوی پرشی شد برای ... .
دوستت دارم رییس جمهور مکتبی و بسیجی
جواد
|
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
در حیرتم از مرام این مردم پست. زین طایفه ی زنده کش و مرده پرست. تا شخص بود زنده,کشندش به جفا تا مرد,به عزت ببرندش سر دست

حاج محمود من شخصا انتقادهایی به شما دارم خیلی دوست دارم بتونم انتقادها رو شخصی با شما درمیون بذارم و نظرتون رو بدونم ولی باز در کل نمره دولت شما بهترین نمره در کل دولت ها بوده بخصوص که دولت هاشمی و خاتمی اصلا با این دولت قابل قیاس هم نبوده نه به خاطر آمار و ارقام کارهای انجام شده بلکه به خاطر مرام و مسلکت
وحید
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
درودبرشما خسته نباشید ارزوی موفقیت
راحله
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
من برای ایشون واقعا آرزوی عمر با سعادت دارم
و دوسشون دارم
دلمون براتون تنگ میشه دکتر
شما حامی قشر ضعیف ملت بودید
خدا حفظتون کنه
روزی که از فاصله چند قدمی دیدمتون با خودم گفتم این بنده خدا چقد خسته و شکسته شده و دلم بدجور به خاطر 8 سال اذیت و آزار بعضیا سوخت
خدا پشت و پناهت دکتر
مونا00
|
|
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
كسي كه يه جو وجدان داشته باشه نقاط مثبت دولت وارونه جلوه نميده 8 سال تموم جون كند و بي خوابي كشيد تا كشورمون بشه يه كشور پيشرفته و تو منطقه اول باشه
كسي كه نون حلال خورده باشه وجدانش بيداره و انقد تهمت نميزنه به بنده صالح خدا
ناشناس
|
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
چون حامی قشر ضعیف بود انهایی که منفی داده ا ند چون از قشر پولدار هستند چشمدیدن اینکه مقداری از بیت المال را خرج فقرا کنند را ندارند دلیلم این است پولدار ها هستند که کامپیوتر ودسترسی به اینترنت رادارن ومنفی میزنند
ناشناس
|
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
چرا مثبت منفی ها درست نمی شه منظور چیه؟
leila
|
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
خداحفظش كنه. . .
ناشناس
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
او یک پدیده بود
علی
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
بی انصافی نکنید حتی دشمنان احمدی تلاش عمرانی اش را ستودند
پوری
|
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
خدا کمکش کنه
مرد خوبی بود هر پند کامل نبود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :