صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۹۹۸۹
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
چهارمین تجمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد.
بولتن نيوز - چهارمین تجمع بزرگ مدافعان حرم حضرت زینب (س) عصر سه‌شنبه با حضور هزاران نفر از عزادارن مولي‌الموحدين حضرت اميرالمومنين(ع) و روزه‌داران تهراني در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.
 
ساعتی قبل از آغاز این مراسم پرشکوه که به همت کنگره بین‌المللی امام علی النقی (ع)، ستاد مردمی مدافعان حرم و جمعی از هیئات مذهبی مهیای برگزاری ‌شد، خادمین این مراسم پرچم‌هایی منقش به نام مبارک حضرت زینب (س) و امام حسین (ع) بین شرکت کنندگان در این مراسم توزیع کردند.
همچنین به همه حاضران یک سربند که جمله (کلنا عباسک یا زینب(س)) روی آن حک شده بود، اهدا شد و همچنین تصویر شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها نیز در جمعیت خودنمایی می‌کرد.

شور حسینی در میدان امام حسین(ع) جاری شد

جمعیت حاضر در این مراسم در فاصله سی دقیقه از سه هزار نفر به حدود شش هزار نفر رسید. در مدت زمان باقی مانده تا آغاز مراسم کلیپ‌هایی از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و همچنین سید حسن نصرالله در مورد سوریه و حرم اهل بیت علیها سلام برای شرکت کنندگان در این مراسم عظیم از طریق نمایشگر بزرگ میدان امام حسین (ع) پخش شد.

هیئات مذهبی و جوانان و نوجوانان پرشور عاشق حضرت زینب (س) از خیابان‌های اطراف میدان امام حسین(ع) خود را به میدان می‌رسانند.

آغاز مراسم با انبوه جمعیت

مراسم با شکوه تجمع مدافعان حرم با حضور تقریباً شش هزار نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با نوای "حیدر حیدرِ" مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج عبدالرضا هلالی آغاز شد.

خیل روزه داران و مهمانان رمضانی خداوند سبحان و عزاداران شهادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع) به سینه زنی برای مولای خویش پرداختند.

در میانه مداحی همچنین عبدالرضا هلالی به بیان کلامی از آیت الله وحید خراسانی در مورد دسته روی روزه داران در روز شهادت حضرت علی (ع) و در عزای اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت و حضور جمعیت هزاران نفری در این میدان و این مراسم را لبیکی به ندای مراجع عظام تقلید خواند.

دختری که آه جگرسوز از نهاد حاضران برآورد

در ادامه حاضرین شاهد حضور زینب گونه دختری به نام فاطمه چهره گشا در جایگاه بودند. فاطمه 9 ساله با حجابی مثال زدنی و متانتی که توجه همه را به خود جلب کرده بود همچون کوهی از اعتماد به نفس در برابر جمعیت روزه داران مدافع حرم ، دکلمه و اشعاری را از زبان حضرت زینب (س) خطاب به امام حسین (ع) خواند که اشک و ناله دل‌سوختگان حرم امن اهل بیت را در پی داشت. وی در خاتمه اشعار با این بیت به شعر خوانی خود پایان داد:
تا شهر شام رفتم و معجر نداشتم                    تقصیر من چه بود برادر نداشتم



حضرت زینب‌(س) هنوز هم مدافعی برای خون حسین بن علی (ع) است


در ادامه حجت‌الاسلام پناهیان طي بياناتي در جمع مدافعان حرم،‌ با اشاره به جریان‌های شکل گرفته در تخریب حرم‌های اهل بیت گفت‌: جریانی ایجاد شده که به حمایت از کفر و استکبار می‌پردازد و این تنها از کسانی برمی آید که آرم و نشان دشمنی با اهل بیت را بر سینه دارند.
حجت الاسلام پناهیان افزود‌:‌ اینکه امروز دوباره حضرت زینب (س) آماج حملات کوردلان و سفاکان قرارگرفته است ، خود نشان از آن دارد که زینب (س) هنوز هم مدافعی برای خون حسین بن علی (ع) و نهضت عاشورایی اوست و حرم او پایگاهی برای آماده سازی شیعیان و مسلمانان راستین برای ظهور به شمار می‌رود، و این یعنی هنوز زینب (س) پرچم دار نهضت عاشورا است.

وی همچنین اظهار داشت : انشاء الله سال آینده و در تجمع بعدی برای مصافحه و تبریک برای پیروزی بر عمله‌ها و مزدوران استکبار دور هم جمع خواهیم شد.
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در پایان سخنان خود اظهارداشت: باور کنید کل جهان سلطه و استکبار امیدشان به همین دشمنان اهل بیت (س) است و بقای این قدرت های منحوس وابسته به اجرای فرامین خود توسط این مزدوران نجس روزگار است و باید بدانید که این جز نوید ظهور حضرت صاحب الامر(عج) نیست.

در ادامه همچنین مداحان اهل بیت عصمت از جمله سید مجید بنی فاطمه و کربلایی جواد مقدم و دیگر مداحان به ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت پرداختند و عاشقان حرم اهل بیت نیز به سینه زنی و سوگواری پرداختند.
برچسب ها: دختر ، آه ، تهراني

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مراسمش عالی بود خداوند انشاالله خیر دنیا و آخرت به برپا کنندگان این قبیل مراسم بده
ناشناس
|
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
صوت یاتصویری اش راهم بگذارید .
رضا
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
مداحان سی دی فروش یا برای امام حسین خوان به شخص خاصی نظر ندارم ها کلی نوشتم
حسین
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اگر کسی می خواد تصاویرش رو ببینه که چقدر فدایی برای اهل بیت وجود داره به این آدرس بیاد http://www.aparat.com/LordHosi
امیرحسین
|
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
لینک دانلود مراسم ...

http://www.behesht.info/Ceremony/Detail/4349/



کلنا عباسک یا زینب ...
بهنام
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
کاش منم اونجا بودم
دم همتون گرم گل کاشتید
رازی
|
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
حتما در دولت جدید وزیر نوحه خوانی ومراسمات مذهبی بکنید این دختر زینب گونه رو
ابراهیم
|
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
متعجم چرا بعضی ها منفی میدن ؟؟!!!!
پاسخ ها
محمدعلی
| |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
تعجبی نداره. آیه هفتم تا دهم سوره بقره را مطالعه کنید متوجه خواهید شد:

خداوند بر دلهاى آنان و بر شنوايى ايشان مهر نهاده و بر ديدگانشان پرده‏‌اى است و آنان را عذابى دردناك است .
خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِيمٌ .

و برخى از مردم می‌‏گويند ما به خدا و روز بازپسين ايمان آورده‌‏ايم ولى گروندگان [راستين] نيستند
وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللّهِ وَبِالْيَوْمِ الآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ .

با خدا و مؤمنان نيرنگ می‌‏بازند ولى جز بر خويشتن نيرنگ نمی‌‏زنند و نمی‌‏فهمند
يُخَادِعُونَ اللّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلاَّ أَنفُسَهُم وَمَا يَشْعُرُونَ

در دلهايشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود و به [سزاى] آنچه به دروغ مى گفتند عذابى دردناك [در پيش] خواهند داشت
فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللّهُ مَرَضًا وَلَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ
میلاد
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
بخدامنم خیلی ازاینها تعجب میکنم اخه مگه شمامسلمون نیستین چرابرعلیه امامان بزرگوارهم منفی میدین واقعامتاسفم براتون
فرهاد
|
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
این مراسم و تظاهرات بجا اما شعار تاعمل خیلی تفاوت داره باید زمینه حضور عملی این خیل عاشقان برای تودهنی و مقابله با سگهای سلفی هموار بشه تا از فرصت بوجود آمده برای ریشه کن شدن این غده سرظانی در جهان اسلام استفاده و حالا که همشون در کشور سوریه جمع هستن یک جا به جهنم واصل بشن .
فدایی امام سیدعلی ازآذربایجان
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
خواهشافیلم کامل این مراسم پرفیض بزارین تاماشهرستانی هاهم که نتونستیم حضورداشته باشیم ببینیم ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :