صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد لبنیاتی مانند ماست و دوغ باعث می‌شوند تا خانم‌ها به فقر آهن دچار شوند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بهترین زمان برای مصرف لبنیات در صبحگاه و شب قبل از خواب است و پزشکان توصیه می‌کنند خانم ها در طول روز کمتر از لبنیات استفاده کنند.

بیشترین زمان جذب آهن لبنیات در صبحگاه و شب است و در غیر این صورت مواد پروتئینی کلسیمی و آهن موجود در لبنیات هرگز در بدن خانم‌ها جذب نمی‌شود.

پوکی استخوان در خانم‌ها از دیرباز مورد توجه قرار داشته است اما به علت آنکه بیماری خاموشی است کمتر خانم‌ها آن را پیگیری می‌کنند.

پزشکان توصیه می‌کنند خانم‌ها همراه غذا دوغ و ماست نخورند و سعی کنند در سال یک بار آزمایش تراکم استخوان را انجام دهند.

پزشکان همچنین توصیه می‌کنند والدین همراه غذا به کودکان ماست ندهند در غیر این صورت کودک دچار شکستگی‌های استخوان می‌شود و از سقف رشد او کاسته می‌شود.
برچسب ها: دوغ ، استخوان ، آهن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :