صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۶۲۱۷
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
مهدی خزعلی فردی که از طریق رانت های سیاسی و اقتصادی مبدل به کلاهبردار بین المللی شده را اکثراً به عنوان یک فرزند ناخلفی می شناسند که هر از چند گاهی آنقدر خود را به در و دیوار می کوبد تا به زندان برود و در آنجا نمایش اعتصاب غذا راه اندازد.
گروه سياسي ـ مهدی خزعلی فردی که از طریق رانت های سیاسی و اقتصادی مبدل به کلاهبردار بین المللی شده را اکثراً به عنوان یک فرزند ناخلفی می شناسند که هر از چند گاهی آنقدر خود را به در و دیوار می کوبد تا به زندان برود و در آنجا نمایش اعتصاب غذا راه اندازد تا خود را فدایی آرمان هایی نشان دهد که حقوق بشر بر آن پایه گذاری شده ! اما اساساً این شگردی بیش نبوده و نامبرده با نمایش این چنینی سعی در سیاسی جلوه دادن جرائم مالی و اقتصادی خویش می نماید.

به گزارش بولتن نیوز، اطلاعات واصله از کاربران اینترنتی حاکی از آن است که مهدی خزعلی در سال 1378 مبلغ 221 میلیون تومان از بیت المال یعنی بنیاد مستضعفان کلاهبرداری نموده است.

وی تحت سناریوی دروغین با عنوان فروش یک فروند کشتی بنام هامور و اغفال مسئول مربوطه در بنیاد، مبلغ 221 ميليون تومان را که در آن زمان ( سال 78) بسیار سنگین بود بدون طی مراحل قانونی دریافت می کند که بعدها هنگام جابجايي و تسویه حساب مسئول وقت مالی، موضوع بر ملا می گردد.

مسئول جدید مالی که با چنین فسادی مواجه می شود ماجرا را طی نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نموده و خواستار برگرداندن این پول می شود.

در بررسی های بعدی مشخص می شود که بنیاد اساساً نیازی به کشتی مذکور نداشته و پرداخت این مبلغ کلان از بیت المال صرفاً ترفندی برای رفع مشکل مالی آقای مهدی خزعلی بوده است که بدون آنکه هیچ تضمینی از وی اخذ شود که البته چند سال بعد بصورت اتفاقی کشف گردید!! حتی در گزارش می آید که چنین کشتی ای وجود خارجی نداشت است!

در این رابطه شکایتی به شماره 1614/ 9/ 20/ م مورخه 16/ 7/ 79 به دادگاه ویژه رسیدگی به اتهامات کارکنان دولت ارسال می گردد و رسیدگی به شکایت مطورحه به شعبه 1409 دادگاه عمومی تهران طی 314 برگ ارجاع می شود.

گفته می شود نفوذ خزئلي بگونه ای بوده که چک تضمینی برای پولهای مذکور از داخل بانک شعبه سعدی نیز ربایش و بجای آن چک های دیگری با تاریخ دیگر جایگزین می شود!

وی با مبالغ فوق شرکت هایی را در امارات متحده عربی به ثبت می رساند و با همین رانت ها مبالغ بسیار هنگفتی از بانک های ایرانی در آنجا وام می گیرد که پرداخت آن وامها تا کنون در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

با این وصف آقای دکتر مهدی خزعلی حق دارد هر از چند گاهی برای فرار از حسابرسی مالی و جرم اقتصادی، خود را فردی سیاسی و آزادیخواه جا بزند و ژست حقوق بشری بگیرد. چرا که دزدی و فساد مالی و اداره چند زندگی و چندین شرکت اقتصادی مورد توجه حقوق بشر نخواهد بود و حمایتی جدی را در پی ندارد! دارد؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
صادق
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
خير ندارد!!!!!!!!!!!!!
مگر دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قلی
|
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
باانتشاراین مطالب غصه مارازیادنکنید قندمان بالا میرود!بنده خدا این مسئول محترم بنیاد چه اغفالی شده است ؟!!
ناشناس
|
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
داستان خوبیه ولی چرا اینقدر دیر به فکر افتادی ؟
علي
|
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
واقعا ؟! اين چه وضعي هست ؟ چرا مقامات مملكتي ومسولين بنياد از اين غارت وتاراج بيت المال سكوت كرده بودند ؟
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
علی اقا چقدر درست گفتید باور کنید این یک سئوال یک میلیارد دلاری است که همه ما را انگشت بدهان کرده . چرا با اینها برخورد نمیشود مشگل بزرگی است با پیامدهای ناگفتنی . مگر در کشور ما چقدر پول هست که اینهمه ادم بی مروت حق مردم را می برند ..
حميد115
|
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
اين شخص با اين دزدي ها و شركت هايي كه در امارات دارد چرا بايد همه را مسخره دغل بازي سياسي خودش بكند ؟ اون مسول بنياد كي بود كه 221 ميليون تومان را به او بخشيد ؟اونجا چي خبر است ؟!
سعيد
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
احسنت به بولتن نيوز كار رسانه اي يعني اين ! خدا خيرتان بدهد تا ميتوانيد اين دردان بي شرم بيت المال را رسوا كنيد .
پاسخ ها
1
| |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
رسوايي چه دردي دوا ميكند
اگر راست است برخورد شود دربافت شود و به بيت المال برگردد و به درد جامعه بخورد
از همه
ناشناس
|
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
اسنادي ديگري از اين ازاديخواه سياسي داريم دال بر غارت بيت المال وكلاهبرداري مالي كلان براي شما ميفرستيم ولي خدائيش منتشر كنيد تا مشخص شود كه تحت پوشش مبارز سياسي چه جنايتهايي در اين كشور انجام ميدهند
پاسخ ها
پيروز
| |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
آخه منفي دادن علت داره علتشو بگو بعد منفي بزن
حميد115
|
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
اي كاش يك نفر هم پيدا ميشد براي برگرداندن اموال به غارت رفته توسط اين مردك اعتصاب غذا ميكرد !!
مهدي
|
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
شنيده بوديم كه گنجشك را رنگ ميكنند بجاي قناري ميفروشند ولي نشنيده بوديم كه كشتي به ان بزرگي را هم به دروغ بفروشند ! در حاليكه كشتي وجود خارجي نداشته !! جل الخالق ! از اين بشر دو پا چه كارهايي كه ساخته نيست !
ناشناس
|
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
بااين پول در سال 78 ميشد 15 تا اپارتمان در بالاي شهر خريد كه امروز چندين ميليارد ميشد
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
مطمئن هستید که ایشان بیشتر از اینها نخریده ؟؟
ناشناس
|
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
در مورد چگونگي صاحب شدن انتشارات حيان هم بنويسيد ?
ناشناس
|
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
يعني اگر يك جانباز شيميايي 2ميليون تومان تقاضا ميكرد براي دارويش به او ميدادند كه به اين 221 ميليون دادند ؟؟
رزمنده سابق
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
به فرزندان شهدا وجانبازان چه جوابي داريم كه بدهيم ؟؟
ناشناس
|
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
اگر اين نامه را نميزديد هرگز باور نمي كردم ! حالا مراكز مسول پاسخ بدهند كه چه ميكنند ?!
حميد115
|
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
آيت الله هاشمي رفسنجاني كه به ايشان پيام ميدادند كه اعتصاب غذايش را بشكند تا حالا شده به ايشان بگويد كه بيت المال را برگرداند ؟ خاتمي چطور ؟
علي
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
اخه اين با اين سن وسالش چطور كشتي داشت كه بخواهد به بنياد بفروشد؟اونها چرا اينقدر ... بودند كه باور كرده بودند اون همه پول براي هيچ دادند ؟؟خدايا توبه!!
ناشناس
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
انهایی که جبهه رفتن از این امتیازها حالا کمتر یا بیشتر زیاد میگیرن. چون این یکی در نهایت کارش به اینجا رسید دارین اونو رسانه ایی میکنید
ناشناس
|
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
چرا تاریخ نامه دیده نمی شه؟ یک کم مشکوکه. در ضمن پیوستهای نامه هم باید باشه تا بشه نتیجه گرفت
ناشناس
|
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
چرا اسامی مسئولین وقت بنیاد را که با ایشان همکاری نمودند را نمی گوئید؟ آنها چرا محاکمه نمی شوند ؟ امروز شما این مسائل را کشف نمودید ؟ آفرین به همت والای شما!!!!
ناشناس
|
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
آقازاده است دیگه. باید حرمت اش حفظ شود.
پسر خزعلی چی کم داره از پسر لاریجانی یا هاشمی ؟؟؟
علی
|
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
شايد ایشان ار رانت پدر در ان زمان سود بردند
ناشناس
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
قابل توجه دروغ گویان بزرگ ومبداعان دروغ سیزده
جلیلی
|
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
شما که راس میگین ولی ...
یک ایرانی خشمگین
|
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
چرا الان!!!!! چرا بعداز 14 سال که نزد عده ای بی خبر مثل من ،که اطلاعاتشان از این صفحات وب است باید این موضوع اطلاع رسانی شود؟ چرا بعد از اینکه اوای خزعلی در سایت ها فیلتر شده ونشده در طول 14 سال مظلوم نمایی در عرصه سیاسی به نمایش گذاشته ،حالا باید رو نمایی شود؟....
ناشناس
|
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
قضيه مشکوک است تنها نبوده اگر چنين اتفاقی بوده چرا 220 ميلييون تومان بدون دريافت سند و مدارک به ايشان تحويل داده شده است يعنی ريس بنياد اينقدر بی مسئول به بيت المال بوده است چنين چيزی به عقل خطور نمی کند قضيه اتفاق افتاده باشد.در همان سال 1359 خلخالی 1200 دلار از دست يک خريد و فروش دلار در شهر بوکان گرفته بود به او گفته بود اين پول صهيونيستی دست شما چکار میکند البت آنموقع 7000هزار تومان پول زيادی بودچون رانت خواری راه نيافته بود مردم رعايت حلال و حرام می کرند حتی قاچاق فروشها.
ناشناس
|
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
ممنون، اما نکته اصل و کانون توجه در اینجاست که چه کسی یا کسانی آقای مهدی خزعلی و امثال آنها را سر کار آوردند ( یا می آورند ) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر این نوع خبر ها تازگی دارد که داری سر ما را شیره مالی میکنی؟؟؟؟؟ مگر همین آقای محمدرضا رحیمی از پول دولت و بیت المال را هم جا بجا کرد یا کرده است؟؟؟؟؟؟ خواهشا به کانون و عوامل ارتکاب این نوع مسائل خوب توجه کنید!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
شما اگر خيلي اهل رو كردن سند و مدرك هستيد بي زحمت از گندكاري هاي هشت ساله ان پرده برداري كنيد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :