صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۵۹۶۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
به گزارش بولتن نیوز:





















شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
دیگه فقط مونده اجازه بدند که خاننده زن هم بخونه
واقعا تبریک می گم داریم پیشرفت می کنیم. فقط خدا کنه زودتر امام زمان ظهور کنن.
ناشناس
|
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
کامکارها خانوادگی همه هنرمندند. احسنت
شناسا
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
ناشناس جان خودتو ناراحت نکن و بگو ببینم اشکالش کجاس؟!!
پاسخ ها
مجيد
| |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
با سلام.(من هرگز خودم را در جايگاهي كه براي ديگران تعيين تكليف كند نمي‌دانم و از اينگونه افراد متنفرم چون هر كس خودش مي‌داند و خداي خودش) فقط اشكالش اينجاست كه با ارزشهاي اسلامي و ملاكهايي كه از آيات و روايات آموختيم منافات دارد.دوست محترم هيچ كس حب و بغض شخصي ندارد بلكه اصرار بر انجام كارها و برنامه ها براساس ملاكها است،اگر كار گروه كامكار با دين اسلام و نظام اسلام مطابق باشد من كي باشم كه اعتراض كنم.
حرف ديگر من با سايت بولتن است:
آيا بولتن كه خود را سايتي ارزشي مي‌داند ، بنظر شما اين خبر با آنچه به آن معتقديد سازگاري دارد؟
فاين تذهبون؟؟
آيا كار شما ترويج اينگونه برنامه هاست يا تقبيح؟
اگر بگوييد فقط خبررساني كرديد، مي‌گويم ممكن است بتوانيد مرا توجيه كنيد ولي خداوند داناي به سرّ و اشكار مي‌داند كه شما هر خبري را كه برايتان "خبر" باشد درج مي‌كنيد .
شايد بگوييد رسالت ما همين است، مي‌گويم :
اگر خبرهاي عمومي (اعم از رخدادهاي سياسي ، اقتصادي..)باشد فرمايش شما درست است ولي چرا خبرهايي از نوعي كه با نذاق شما خوشايند نيست درج نمي‌كتيد.منظورم خبرهاي سياسي نيست بلكه هر خبري
خداوكيلي : خانم خودتان را بعنوان نوازنده در اين گروه مي‌فرستيد و اجازه مي‌داديد(اگر خواهرتان عضو اين گروه بود)تصويرش در سايت ها درج شود؟
از اينكه در بحث نوشتاري شايد تمام حرف دل نگنجد و نتوانسته باشم منظورم را برسانم عذر مي خواهم فقط بگويم كه دلم مي‌سوزد كه چرا غير مذهبي( غير ارزشي) سرمان خوب كلاه گذاشتند.كاري كردند كه ما هم مبلغ آنها شديم
فقط يك خواهش:
ديگر نگوييد چرا گلشيفته فراهاني به كارهاي زشت تن دادو از اين قبيل .....
آيا فكر نكرديد تشويق هاي من و شما (اعم از كف و سوت زدن و درج اخبارشان) باعث تشويق ايشان شده است
و سخن آخر : در خبرهاي امروزتان چند تصوير از محافل نوراني داريد؟
و سخن پاياني: واي به روزي كه اينقدر شيطان بر ما سوار شده باشد كه خودمان هم كارهايمان را توجيه كنيم(بياييم كمي تفكر كنيم)
ناشناس
|
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
اقاي دكتر اينطوري مينويسن خواننده نه خاننده از نوشتنت افكارتم مشخص شد
روزبه
|
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
عالي بود من رفتم.......
عشق است اردوان كامكار عاشقشم
ئئئ
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
واي از اين بعععضي ها..!
نميدانم به آنها چه بگويم!
كه...
سكوت! خود سرشار از ناگفته هاست.
هنر ميانبر ترين راه رسيدن به خداست.
در آن حجاب خودت هستي نه كه ...
حرفهاي آنچناني از يك زاويه ي كوليسي
هنر جامع تر از اين حرفهاست.
تحمل نداري.
كشش نداري.
قدرت هضم نداري.
تاب نداري ي ي ي؟؟؟
وارد وادي هنر نشو جان من..!
برو گوشه يی عمه جان بخوان..!
قصد توهين ندارم ولي ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :