صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۵۹۰۸
تعداد نظرات: ۵۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
یک مفتی سلفی از طرفدارانش خواست نام فرزندان خود را با اسماء شیعی نامگذاری نکنند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از سایت شیعه نیوز، یک مفتی وهابی به نام ابوالبراء به تازگی بر صفحه ی شخصی اینترنتی خود نوشته است: فرزندان خود را با اسماء شیعی مانند حسین و علی و زهرا نامگذاری نکنید زیرا منجر به فرقه گرایی می شود!
 

شخصی به نام حسین در سوالی از وی می پرسد: ای شیخ من این موضوع را نمی دانستم خواهش می کنم شما از سوی خود اسمی را به من پیشنهاد دهید قبل از اینکه گریه سر دهم. ابوالبراء در جوابش می گوید: یک تاء به اول نام خود اضافه کن تا حسین تبدیل به تحسین شود.

 

 

 

 
برچسب ها: مفتی ، شیعه ، علی ، زهرا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مرغ حق
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
چه کار خوبی چون علی و زهرا و حسین ادمخوار نمیتوانند باشند .خیلی ممنون از این مفتی مفت خور ادمخوار سلفی منفور . این الاغ شل و زخمی دو طبقه .
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
مردان خبیث زیادتر شده اند تا انجا که ما میدانستیم 12 مرد حبیث بودند حالا شده اند 16 مرد خبیث وهابی (منفی زن منفی نهاد بدا به حالتان )
یه نفر
| |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
در تایید نظر شما اینکه آنکس که دلش به محبت علی و اهل بیت روشن است اگرچه سنی باشد به حرف مفت این وهابی بی دین گوش نخواهد کرد و انکس که گوش کرد برای ما شناسایی ناصبی ها و کفار راحت تر است ،
دوستان اینطور نیست ؟
ناشناس
| |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
شما بهتر اسم بچه ات و هند جگر خوار بذاری علی و زهرا حیف در ضمن اسم علی اسم اعظم خداست که اگه برای یاری گرفتن از خدا 12000 بار با وضو و نیت خالص در مسجد گفته بشه یا علی حاجت برآورده میشه اینا هنوز نمیفهمن وقتی بعد قرآن ما میگیم صدق الله العلی و العظیم منظورمون اینه که راست گفت خداوند بلندمرتبه و بسیار بزرگ علی قبل از اینکه اسم امام علی باشه اسم خداوند بلندمرتبه است
ناشناس
| |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
دستش درد نکنه!!
من پیشنهاد میدم اسم بچهاشون رو شمر و یزید هرمله بزارن!!!
اسم ابوجهل هم به این آقا خیلی میاد!!!
سمیرا
| |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد نابودی این خبیثان نزدیک است انشاالله...
فتا
| |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
خر چه داند قیمت قند و شکر .............
ناشناس
| |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
مرغ حق چرا توهین می کنی؟؟؟مگر امام علی نفرموده که توهین نکنید.
غلی
| |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
با سلام،
انشاء الله که هدایت بشوند.
پويا
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
الشيخ، انت خيلي حمار هستي ...
پاسخ ها
نیلرام
| |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
یکی به این احمق بگه که :چراغی را که ایزد برفروزد /چو ابله پف کند ریشش بسوزد
آزاده
| |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
حیف از حمار حیف از حیوان بی شعور تر از همه بیشعورها
احمق تر از همه احمق ها خنگ نر از همه خنگها همینها هستند
خدایا اینها کی ان که آفریدی؟
خدایا ووووباورم نمیشه ظاهرشون شبیه آدماس ولی مخشون پوکه خیلی هم اونورتر
ليلا
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
لعنت خدا بر اين وهابي هاي شيطان صفت و كثيف انشا الله كه نسلشان هر چه زودتر از روي زمين برداشته شود
فرزند علی و زهرا
|
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
اتفاقاً من از این به بعد نام فرزندانم را علی و زهرا صدا می کنم به کوری چشم مفتی های سلفی.
پاسخ ها
آزاده
| |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
نام فرزندان من غلامعلی
عبدالعلی
علی حق
خواهد بود
تمنا
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
الحمدلله؛خودشونم فهمیدند این اسمها قداست دارن برای اونا زیاده..
حمیدرضا
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
گل گفتی یا شیخ. اسماء مقدس انوار الهی برای شما وحوش واقعا حیفه احسنت یا حمار بن حمار
ناشناس
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
شیخ چشم
من پسرم را قنبر غلام علی خواهم نامید .
من دخترم را فضه کنیز زهرا خواهم نامید .
پاسخ ها
محمد
| |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
کسی که در روز عاشورا به بدترین وجه ممکن به شهادت رسید قنبر بود...
چون غلام علی بود.
امیر
| |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
این نامرد و کافری که منفی زده احتمالا از اولاد همین وهابی نجسه
آزاده
| |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
شهادت هنر مردان خداست که به هر کس ندهد
محمد
|
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
خوب بود موفتی(به قول مرغ حق،موفتیِ موفت خور )نام معاویه را برای این شخص انتخاب میکرد تا لااقل خال المومنینشان را به یاد هم دیگر بیاورند.
اینان از نسل همان معاویه ای هستند که نامه ای به حکام و عمال شهرها فرستاد و آنان را امر کرد تا امیرالمومنین علی (ع) را بالا ی منابر سب کنند که این کار تا 60 سال ادامه داشت و الان هم توسط فرزندان نحص او بگونه ای دیگر ادامه دارد.
پیامبر(ص) فرمودند:«على با حق و حق با على است» (تاريخ مدينه دمشق، ج 42، ص449 ; الامامة والسياسية، ج 1، ص98)«هر كس به على ناسزا گويد به من گفته است و...»(مسند احمد، ج 6 ، ص323 ; المستدرك، ج 3، ص121) «هر كس على را بيازارد مرا آزرده»( تحف العقول، ص459 ; الانساب، ج 1، ص396 )«هر كس فاطمه را بيازارد مرا آزرده»( شبهاى پيشاور، ص702) «على در قضاوت از همه شما اولى تر است.»( نهج الايمان، ص301 ; مفردات غريب القرآن، ص407 ) فاطمه پاره تن من است(صحيح بخارى، ج 4، ص210 ; صحيح مسلم، ج 7، ص141 ) بخارى در صحيح، احمد حنبل در مسند، خوارزمى در مناقب و بسيارى ديگر آورده اند كه پيامبر خدا، موى خويش را به دست گرفته و فرمود: «يا على! هر كس به مويى از تو آزار رساند مرا آزار داده و هر كس مرا بيازارد خدا را آزار رسانده است. پس لعنت خدا بر كسى كه خدا را اذيت نمايد.»(تاويل الايات، ج 2، ص65 ; البرهان، ج 3، ص337 ; شواهد التنزيل، ج 2، ص97)راويان اين حديث، هر كدام تار موى خود را به دست گرفته و نشان دادند كه شخص پيغمبر اين گونه موى خود را به دست گرفت و اين حديث را درباره آزار و اذيت على(ع) بيان نمود. سيد بن ابوبكر بن شهاب الدين در كتاب «رشفة الصادى» از پيامبر خدا(ع) چنين روايت كرده است: «هر كس مرا از طريق عترتم اذيت نمايد، پس لعنت خدا بر او باد.»( ينابيع المودة لذوى القربى، ج 3، ص192 ; مسند زيد بن على،
آیا دشمن درجه یک علی کسی جز معاویه بود؟به شهادت تاریخ معاویه دشمن علی است و مستحق عذاب خار کننده است.
سئوال از برادران عزیز اهل سنت دارم،چون میدانم که حساب ایشان با وهابیها جداست.
خال المومنین گفتن شما به معاویه روی چه حساب و ملاکی است؟
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
اقا محمد جان" مفت "خور نه موفت خور نازنین موفت غلط است !!
محمد
| |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
از دقت مطالعه ی شما بسیار ممنون
بعد از ارسال متوجه اشتباهم شدم که قصد نوشتن آن را داشتم اما گمان نمی کردم که چیز مهمی باشد.
به هر حال از توجه شما بسیار ممنون.
خیلی خوبه دین خودت را هم بیان بفرماید اگر از برادران عزیز اهل سنت هستید خوشحال می شوم به سئوالی که پرسیدم پاسخی دهی
موفق باشید
مرغ حق
| |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
اقای محمد عزیز افتخار من این است که یک مسلمان شیعه ناب هستم . دوم قصد من اظهار فضل کردن نیست چون ادم فاضلی نیستم فقط دوست دارم اگر دوستان کلمه ای را اشتباه نوشته اند یاد اوری کنم تا هیچ ایرانی غلط املائی زبان مادری خود را نداشته باشد و امیدوارم هر زمان من غلطی داشتم هموطنی بر من منت بگذارد و مرا تصحیح کند ما باید غمخوار یکدیگر باشیم و نسبت به هیچ چیز هم بی تفاوت نباشیم ولو اصلاح یک لغت شما در مورد من اینکار را حتما بکنید چون همه ما اشتباه میکنیم .
محمد
| |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
باسلام
باعث افتخار حقیر است که با شیعه ی ساکن آمریکا هم نوشتار شدم.
حتما اما ترجیه می دهم که در این جور مواقع اگر کلمه ای که مفهوم متن را تغییر می دهد یادآوری کنم. چون در غیر این صورت الزامی در آن نمی بینم.
با سپاس فراوان
رهگذر
|
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
پاسخ ها
محمد
| |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
منفی دان!
نکنه خدایی ناکرده قرآن رو قبول نداری؟!!
ناشناس
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
لعنت بر وهابي ها
ناشناس
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
یا شیخ اذهب فی ... امک
محمدرضا 110
|
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
"" یوم ندعوا کل اناس بامامهم ""

باید پیروان این مفتی ها ، که قیافه اجق وجقشان باعث آروغ و استفراغ است ، با نامهایی متناسب با عقایدشان خوانده شوند .

اصلا چه معنی دارد ابناء ابی سفیان که در مسجد شمرابن ذی الجوشن نمازشان را به کمرشان میزنند اسامی مطهر معصومین علیه السلام را آلوده به پلشتی اعمال و رفتار خودشان کنند ؟

یا علی مدد
ناشناس
|
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
معلوم است .......
پاسخ ها
زهرا
| |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
چرا نظر ایشون رو تایید می کنی تو رو خدا بهم بگو جناب ناشناس شما شیعه نیستید شما یه منحرف به تمام معنا هستید متاسفم براتون شدیدا ای منحرف بیچاره ما اهل تسنن با اهل تشیع کاملا دوست هستیم و مانند خواهر و برادر می مانیم ولی واقعا این نظر شما جای خجالت داره شما اونارو با ما مقایسه می کنین تو رو خدا قسمت میدم بولتن نظر مو تایید کنی تا ایشون به اشتباه بزرگشون پی برن اگه کاربران این سایت با ایشون موافق بودن این همه منفی نمی خورد...
آزاده
| |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
زهرا خانم و همگی ببخشید من تا آخر نخوندم و اشتباه مثبت دادم
شما اهل تسنن خواهران و یرادران خوب ما هستید و ما باهم اسراییل و آمریکا را له و لورده می کنیم.
نیلرام
|
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
حمار متوهم فکر کرده با این کار نام اهل بیت حذف میشه از صحنه روزگار.ببین توهم و حماقت تا کجا رفته
محمدرضا 110
|
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
"" یوم ندعوا کل اناس بامامهم ""

باید پیروان این مفتی ها ، که قیافه اجق وجقشان باعث آروغ و استفراغ است ، با نامهایی متناسب با عقایدشان خوانده شوند .

اصلا چه معنی دارد ابناء ابی سفیان که در مسجد شمرابن ذی الجوشن نمازشان را به کمرشان میزنند اسامی مطهر معصومین علیه السلام را آلوده به پلشتی اعمال و رفتار خودشان کنند ؟

یا علی مدد
محمد
|
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
حساب اهل تسنن از وهابیها جداست در واقع جریان انحرافی است که از اهل سنت جدا شده اند سنیهای منطقه ما بسیار شباهت به شیعه دارند
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
کاملا درست گفتید وهابیون ملعون صهیونیست هیچ ارتباطی با خواهران و برادران سنی ما ندارند که ندارند . تشکر از یاد اوری این نکته مهم .
زهرل
|
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
بميريم براي مظلوميت اين عزيزان كه بعداز 14 قرن هنوز مظلومندانشاء ا... مهدي فاطمه عج ا...ظهور خواهد نمود وريشه اين وهابي ها راز قطع مي كند اسم فرزندانم فاطمه وعلي زهرا خواهم نهاد به كوري چشمشان هركس كه لياقت ندارد اسمش اين اسامي عزيز باشد خداوند هركس را لايق بداند اسمش زهرا وعلي وحسين وحسن فاطمه است
کوروش
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
ولی خطری هم جامعه ما را تهدید می کند و ان این که به جای اینکه نامهای اسلامی یا حداقل نام ایرانی بر فرزندان خود گذارند نام های غربی بر فرزندان خود که بعضی ریشه یونانی و بعضی عبری و بعضی هم لاتین هستند.
تیتی
|
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
خاک بر سر منفوروکوته فکرت کنن ابله
چقدرانسان با انسان فرق میکنه ما به گذاشتن نام علی و زهرا و حسین وحسن بر فرزندان خود می بالیم ودر حالی که این حیوون های متوحش در لباس انسان ...
حتی سنی های عزیز کشورمون این اسم ها رو پرای فرزندانشون انتخاب میکنند ام این نادون ها این اسم ها رو باعث سر افکندگی میدونن
البته سر افکندگی ما است که اسم این عزیزان رو شما وحشی ها باشه
ياسر همرا
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
در جواب اين دوست كه گفته
معلوم است گذاشتن اسامي علي و زهرا تنها برازنده قوم متمدن شيعه است نه اقوام عقب مانده جنايتكار و گمراه سني مذهب.

دوست عزيز. قوم متمدن به كسي توهين نمي كند. در ضمن فراموش نفرمائيد عشق به حضرت علي و ... مختص همه مسلمان است.
منظور ایشان از اهل تسنن منحرف وهابیون است مثل اهل تشیع که گروه منحرفش بهاییون هستند بنده بسیاری از دوستانم از اهل تسنن هستند اتفاقا خیلی از آنها اسامی ائمه ما را دارند مانند علی و فاطمه و زهرا و حسن و حسین ....و خیلی هم به ائمه ما عشق می ورزند
پاسخ ها
محمد
| |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
شافعی که از امامان فرقه ی شافعه ی مذهب است(وشیعه نیست) در کتاب خودش نوشته:
ای اهل بیت رسول خدا(ص) در عضمت و بزرگی شان شما همین بس که اگر کسی در نمازش بر شما صلوات نفرستد نمازش پزیرفته نیست.
مهرداد
| |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
بر دشمن علی بن ابی طالب لعنت
محمد
| |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
یکی از روحانیون(ماموستاهای اهل سنت با همکاری دو روحانی شیعه کتابی با نام اهل بیت در قرآن نوشته اند که بسیار خواندنی است در ضمن این روحانی اهل سنت اسمش عم علی است.
آرمان
|
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
بابا خر كه شاخ و دم نداره كافيه يه كم به قيافه اين موجود نگاه كنيد تا درجه خريتش دستتون بياد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
هر چقدر به این مفتکی ها نگاه میکنم ذره ای شباهت انسانی در آنها نمبینم!!!
مادر بزرگم راست میگه که تفکرات ادم روی چهرش تاثیر داره!!!!! یواش یواش دارن شبیه ... میشن!!!!
فاطمه
| |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
منظور مادر بزرگ محترم ناشناس اعمال انسانه چون بعضی از انسان فکرهایی دارند که جامه عمل نمی پوشانند.حدیثی از امام صادق هست که فرمودن ظاهر نماینده باطن است
زهرا
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
Be ghole yekee az olamay sedaye khord shodan ostokhanhay vahabeyat shenedeh mishavad
حسین
|
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
برادر و خواهر در انتقاد خود ار قوم کافر سلفی و وهابی به سایر فرق اسلامی مانند اهل تسنن که حسابشان از سلفیان و تکفیریان جداست و آنان هم مانند ما از این دو فرقه ضد دین بیزار و متنفرند یادمان نرود ما به عنوان یک کشور شیعه بیشترین کمک را به مردم فلسطین که اکثزیت انان اهل تسنن هستند کرده ایم و به این کار هم افتخار میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
اهل تسننی اگر سکوت کنن در برابر جنایات و تفرقه افکنی سلفیهابايد پاسخگو باشند .
زهرا سادات
|
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
الحمد الله خدا رو شکر که چنین کاری کردند اونها لیاقت چنین اسماء پر نوری ندارند
مونا00
|
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
ايشالا كه هرچه زودتر امام زمان ظهور كنه و زمين از خونخارهايي مثل شما پاك بشه
وهابي هايي جنايتكار كثيف ايشالا كه روحتون اتيش بگيره
ناشناس
|
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
اولا صفحه شخصی به نام ابو البرا در تویتر جعلی است ثانیا هر بار عکس یک نفر را بالای صفحه می کزارند ثالثا اسم سه بسر محمد بن عبدالوهاب حسن حسین و علی بوده است رابعا نام حضرت علی و حضرت فاطمه مختص شیعه نیست
ناشناس
|
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
اسماشون رو بذارند یزید و هنده و شمر
اینا در خور فرزندانشان است
زهرا
|
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
هرگاه تاریخ عاشورا را فراموش کرد نام علی زهرا وحسین هم فراموش می شود شیخ ساده لوح این عشق ما به خاندان علی وزهرا الهی است......
علی فاطمه حسن حسین
|
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
ما با آدمخوارها و گورکنها کاری نداریم واسه همین راجع به این ..نظری ندیم
صادق
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
مرگ بر مثلث شوم شيطان (امريكا،انگليس،اسرائيل)
ناشناس
|
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
نامهای ایران باستان برای ایرانیان مناسبترین است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :