صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۵۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
شهرک نشینان تندرو در سرزمین های اشغالی به مقبره حضرت یوسف ( ع ) در شرق نابلس یورش بردند

به گزارش بولتن نیوز  به نقل از روزنامه یدیعوت آحارنوت ؛ این روزنامه صهیونیستی با اعلام این خبر افزود : جمعی از شهرک نشینان افراطی و تندروی ساکن نابلس در اقدامی هماهنگ به مقبره یوسف نبی ( ع ) یورش برده و شعارهای ضداسلامی سردادند .


پیش تر نیز شهرک نشینان تندرو به خانه های روستاییان حمله و پس از آتش زدن منازل آنها ، اموال آنها به سرقت برده اند .

برچسب ها: مقبره ، یوسف ، شهرک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
احمد
|
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
حضرت یوسف ( ع ) مال مسلمین نیست که حمله بکنند مال همه موحدین است و به یهودیها بیشتر نزدیکتر است تا مسلمانان !
البته از کشندگان پیامبران الهی این چیز ها بعید نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :