صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱
دختر چهارمحال بختياري با بوسيدن زبان مار کبري نام خود را در گينس ثبت کرد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران:
فرزندان علي غلامي اجنکي، مارگير اهل چهارمحال و بختياري با 12 ساعت ماندن در آکواريوم مارهاي سمي ، رکورد جهاني را شکستند.


 فائزه و غلامرضا غلامي، در اين مدت مشغول بازي با 30 مار سمي شدند؛ اين نوجوانان اکنون حکم ثبت اين رکورد در کتاب جهاني گينس را از آن خود کرده و تنديس طلاي جهان را دريافت کرده اند .
فائزه غلامي، رکورد بوسيدن نوک زبان مار کبري را هم در کتاب گينس به ثبت رسانده است .
علي غلامي ارجنکي که دارنده مجوز صيد مارهاي سمي و غير سمي از سازمان حفاظت از محيط زيست و مراکز علمي پژوهشي ايران است، نمونه هايي از خزندگان نقاط مختلف کشور را در اختيار دانشگاها و پژوهشگاههاي کشور قرار مي‌دهد.
اين فرد علاقمند به محيط زيست، مشغول پژوهش بر روي فيزيولوژيک مارهاي سمي ايران است و از طريق شبکه هاي اينترنتي، با ديگر علاقمندان به حيات وحش ايران و جهان ارتباط دارد.
علي غلامي ارجنکي لوح هاي تقديري را از مراکز و نهادهاي مخلتف، از جمله مرکز تحقيقات پلاسماي دارد و با موسسه رازي همکاري مي‌کند. 
خانواده ارجنکي هم اکنون در باغ خزندگان اصفهان مستقر هستند و تمام خزندگان  خود را در اختيار تمام عموم بازديدکنندگان گذاشتند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :