صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۳۹۹۴
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۲

یاسر هاشمی گفت: باید پذیرفت که به رغم تمام نقص‌ها دولت محمود احمدی‌نژاد زحمات بسیاری کشیده است پس باید از وی و تمام کابینه‌اش تشکر کرد.

به گزارش بولتن نیوز،  یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی امشب با حضور در همایش حامیان حجت السلام حسن روحانی که در ورزشگاه تختی شهر اندیشه واقع در شهرستان شهریار برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات کشور را باید حل کرد و این امر میسر نمی‌شود مگر آنکه مسئولان خود را خادم این ملت غیور و حاضر در صحنه بداند و وعده‌های پیشین خود را فراموش نکنند.
 
وی در ادامه ضمن تشکر از عملکرد دولت نهم و دهم در طول 8 سال خدمت خود به مردم گفت: باید پذیرفت که به رغم تمام نقص‌ها دولت محمود احمدی‌نژاد زحمات بسیاری کشیده است پس باید از وی و تمام کابینه‌اش تشکر کرد.
 
فرزند آیت‌الله هاشمی افزود: باید فرهنگ رفاقت و دوستی در بین تمام مسئولان جا بیفتد و آنان باید در تمام رقابت‌ها و انتقادها بازهم با یکدیگر رفیق باشند و با کمک یکدیگر و به دور از هرگونه مشکل و اختلافی در حل مشکلات فعلی کشور و مردم  تلاش کنند.
 
یاسر هاشمی درباره پاسخگو بودن رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب باید به توقعاتی که به حق در مردم ایجاد کرده است پاسخگو باشد و آنان را فراموش نکند و باید مراکزی ایجاد کند تا مردم بتوانند در کمال آزادی سئوالات خود را از وی بپرسند و پاسخ خود را به طور واضح و آشکار دریافت کنند.
 
وی در پایان از تمام مسئولان خواست که امید را در کشور و به ویژه در مردم و در بین جوانان گسترش دهند چرا که هیچ کشور و مردمی نمی‌توانند بدون امید به حیات خویش ادامه دهد.
برچسب ها: ياسر ، هاشمي ، كابينه ، تشكر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
س0و
|
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
یادمان نرود که، گاهی اوقات هم میشود، مثل این آقا زاده، شیپور را از سر گشادش نواخت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
خیلی باحال بود.
محسن تهران
|
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
اینها وقتی ذل مردم در انتخابات 88 خون شد کجا بودند ؟ حالا باید دید که اقای روحانی ایا نقاط قوت دولت فعلی منهای ضعفهای موجود را عمل خواهد کرد ؟ایا سفرهای استانی و حضور در کل ایران عزیز ادامه پیدا خواهد کرد ؟ ایا دولت جدید خود را داخل خاشیه ها نخواهد کرد و فقط به فکر ابادانی و مجد و عظمت و ایران اسلامی خواهد بود ؟ایا از کسانی که در پازل دشمنان این مرز وبوم قرار گرفتند و به خون شهدا خیانت کردند استفاده نخواهد کرد ؟ایا کسانی که عدم التذام عملی انها به ولایت فقیه ثایت شده استفاده نخواهد گرد ؟ خدا انشا... هر دولتی که در خط حضرت امام ره و مقام معظم رهبری خرکت کند را موفق بدارد انشاا...
مرغ حق
|
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
نوشدارودئی و بعد از مرگ سهراب امدی / سنگدل این زودتر میخواستی حالا چرا ؟؟!!!!!!!!!!!!!!
سياوش
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آقا محسن تهراني عزيز
يه جور بنويس كه ملت نفهمند به جليلي راي دادي!!!!
پاسخ ها
سهیلاسادات
| |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
ایشون مختارند به هرکسی که دلشان میخواهد رای بدهند . نکند باید از شما اجازه میگرفتند ؟
ناشناس
| |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
نکنه برای رای دادن تبصره جدید دادن ما بیخبریم؟اگه آره آدرس بده اول بیایم از شما اجازه بگیریم سیاوش خان
ناشناس
| |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بنده هم به دکتر جلیلی رای دادم
ناشناس
| |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
خیلی عاقلانه نوشته. از روی صحبت های پخته ش فهمیدی؟ پس هرکس عقل داشته به جلیلی رای داده.
من هم همینطور
مجتبی ذاکرالحسین
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
تمام فریادهای امام راحل ورهبری عزیز همین وحدت مسئولین بوده که متأسفانه تاامروزتوجهی نکردند حتی همین آقازاده و پدرپیرایشان که دل مردم و رهبرانقلاب را به درد آورده اند. خداوند عاقبت همه مارا ختم به خیرکند.
حامد
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
این آقازاده و آقای هاشمی باید دست آقای احمدی نژاد رو ببوسند.چون اگر عملکرد سالهای آخر احمدی نژاد نبود آنها رای نمی آوردند
ناشناس
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
آره واقعا انصافا احمدی نژاد خیلی کار کرد علیرغم همه کارشکنیها مخصوصا تو 4 سال دوم ریاست جمهوریش منتها ادعای تقلب در 88 باعث شد جایگاه دولت در دنیا خیلی متزلزل بشه فشارها زیادتر بشه سر بحث هسته ای از داخل هم بعضی آقا زاده ها که از 84 تا 88 دستشون و بسته بود احمدی نژاد از 88 به بعد تا تونستن علیهش کار کردن
پاسخ ها
سهیلاسادات
| |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
بر باعث و بانیش لعنت .
افتاب گردون
| |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بر باعث و بانیش لعنت
مرتضي.ام
| |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
بر باعث و بانیش لعنت.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بعضی حرفها از صد تا فش بدتر طرف می سوزونه
سمیرا
|
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
نگو اینارو یهو باباجون بهش برمیخوره نمیزاری پستی تودولت بهت بدنا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا آبجی فائزه میزنه اون کانال بهت میگ دیکتاتورااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
بایدم تشکر کنه احتمالا ثروتش با این شرایط دلار و اتفاقاتی که تو این ۸ سال افتاده چندین برابر شده
ناشناس
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
ای کاش به جای تشکر کارشکنی نمی کردید تشکر بخور ه تو سرتون شکمتون پر از گرسنگی مردم خبر ندارید
تشكريان
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
دود درو دودود تشكر دود درو دودود تشكر
ناشناس
|
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
قافیه که تنگ بیاد آقازاده به ......میاد !
titi
|
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
دکتر محمود به تشکر شما احتیاج نداره شما ماهیتتون رو سال 88 نشون دادید همون موقع تشکر میکردید چیزی ازتون کم میشد ؟
حالا که به نظر شما همه چی آرومه من و خونوادم چقد خوشبختیم میخواید تشکرکنید
توروخدا دست از سر مردم بردارید فقط !
سعید
|
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
مگه تواین چند سال گذاشتین احمدی نزاد کار کنه که ازش تشکر هم میکنید
اون همه رشوه ایی که از توتال فرانسه کشیدین بالا
اون همه پول هایی که توبانک های انگلیس و سوییس جمع کردینهمه حق تمام ایرانی هاست
الانم که دور درو شماست تا میخایید غارت کنید
ازادی بیان تونو هم 18 تیر 1378 دیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
دهنت درد نکنه خدا خیرت بده ان شاالله حرف دل ما رو زدی تهشم این شد که چوبش و امثال من و شما خوردیم و دودش رفت تو چشم ما آه آه آه ....................................
مرتضي ام
|
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
اگر دكتر روحاني راي نمي‌آورد و شما مست نمي‌كرديد بهتون مي‌گفتم باز هم از اين حرف‌ها مي‌زديد يا خير!
ناشناس
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
لقب اقازاده براي خيلي ها بزرگ است.شايد كوچك زاده مناسبتر باشد. اعتقادي به بسياري از روش وعملكرد احمدي نژاد ندارم .اما خدا لعنت كند كساني كه براي اثبات خود دست به هركار وجنايتي زنند وسالها مملكت را با مشكلات غير جبراني مواجه كردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :