شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
خداوند به همه افرادی که در حوزه مبارزه و کشف جرائم تلاش می کنند سلامتی عطا نماید. هر جنایتی هر کجا و هر زمان که رخ دهد سرانجام فاش خواهد شد. بزرگترین خدمات در جامعه توسط پلیس قضایی و جنایی به مردم ارائه می شود. ای کاش به این افراد که واقعا شغلشان بسیار پراسترس و مخاطره آمیز است پاداش های مادی آنگونه که شایسته آنند داده شود. پاداش معنویشان که سر جایش است.
پاسخ ها
محمد
||
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
چطور خدا با تکه ای کاغذ از پایمال شدن خونی جلوگیری کرد... فقط تکه ای کاغذ...
ناشناس
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
این است نتیجه بی بندوباری .....
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
ای کاش در ایران هم مثل ممالک دیگر به زنهای بی پناه کمک میشد و حقوق داده میشد تا برای کسب درامد تن به خواری نمیدادند
ناشناس
||
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
این حرامزاده و امثال اون دخترها را میدزدند و بلا سر انها میاورند
ناشناس
||
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
چرا اصلا آن دختر باید به خانه مرد نامحرم می رفت؟؟!
ناشناس
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
آیا دختران جوان با خواندن اینگونه اخبار هنوز هم متنبه نخواهند شد؟!
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
چه دخلی به دختران جوان داره !!! چرا به همه توهین میکنید ؟!! اونی که باید متنبه بشه افراد بی بند و بارند، نه دختران جوان لطفاً جمع نبندید
ناشناس
|
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
در تهران با داشتن کار اگاهان قوی قاتل زود مشخص میشه اما در رامهرمز ما از 12اردیبهشت تاکنون هیچگونه سرنخی از قاتل به خانواده مقتول نمیدن تکلیف چیست؟
ناشناس
|
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
چطور تونسته جنازه یه انسان رو تکه تکه کنه.بعضیها خیلی قسی القلب هستند
ملاحی
|
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
عاقلانه نیست اگه باور کنیم به خاطر چایساز زنی بکشی بدون هل دادن براحتی میشد وسایل را ازش گرفت .احتمالا بعد از اینکه کارش با اون زن تموم شده ازش درخواستی داشته وایشان عمل نکرده وسپس اون خانم او را تهدید کرده ایشان هم چارهای جز کشتن نداشته اینگونه آدمای حیوان سفت دارای انگیزه های شیطانی هستند نظر هر کسی نمی تواند همنوع خودش را قصابی کند مگر اینکه حیوان سفت باشد قانون باید با اشد مجازات با آنها رفتار کند.
پاسخ ها
پرستو
||
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
اوووووووووووووووووه !
چرا اینقدر پیچیده اش میکنید؟
همه رو با خودتون و منطق و عقل خودتون مقایسه نکنید . تو همین هفته یه سری آدم ها دیدم که به خودم گفتم نسل انسان عصر حجر هنوز پابرجاست شدید! یکی از همکلاسی هام تعریف می کرد که زمان مدرسه شون دو نفر سر شیر آبخوری چاقو کشی کردن و یه طرف کشته شد! یه لحظه عصبانیت و حماقت خیلی سواد و تحیلیل نمیخواد، تو یه آن کار خودشو می کنه!
شهروند
|
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
بجز مرگ چه چیزی می توان بعنوان مجازات این کثافت در نظر گرفت تازه داستان تمام دروغ هم در مورد ماجرا تعریف می کند ولی تقاضای ما از قوه قضائیه اصلاح قوانین و روند دست و پاگیر که اجرای مجازات به تاخیر می اندازد می باشد چه معنی دارد این قاتل یک سال دیگه هم در زندان به حساب مردم بخورد و بخوابه بعد حکم در موردش اجرا شود.
سیدمصطفی
|
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
این هم از کاسب حبیب الله !!!! آدم دیگه میتونه به چه کسی اطمینان کند ؟؟؟خدا یا !!! ارحم ارحم یا الرحم الراحمین !!!
خودمم
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
من بانظر ملاحی موافقم
titi
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
یعنی لازم بود این همه بلا سر دختره بیاره یا پرتش کنه که ضربه بخوره به سرش تا اون بمیره !!!!!!!!!!!!
خوب از خونه بیرونش میکردی بیرحم
حالا چرا تکه تکه کردی جنازه رو ؟؟؟
بعضی ها انگاری زمینه شمر شدن را خیلی خیلی دارن
ناشناس
|
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۸
عجب....
ایرانی
|
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
این قبیل اتفاقات پیش از ان که به پیشرفت یا عقب ماندگی جامعه مرتبط باشد زنگ خطری است که سقوط اخلاق را هشدار میدهد انچه که در طول شبانه روز زیر سقف دود گرفته این کلان شهر میگذرد به مراتب فجیع تر از این است
مهتاب
|
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
فقرانسان روبه هرجایی میکشه بدون شک زنه بیگناه بوده که تکه کاغذی قاتلش رولوداده .بعضیهاازطریق فحشاامرارمعاش میکنند که ریشه این رفتارهادرضعف دولت وشکاف عظیم طبقاتیه .
رسول کاظمی
|
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
هواي نفس انسان را وادار به اعمالي مي كند كه مخالف ميل باظنيش مي باشد يك لحظه تبعيت از نفس اماره عجب مصيبت هاي به دنبال دارد
ناشناس
|
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
دختری که هر دقیقه با یک مرد ول میگرده و هزار جا باهاشون میره تعجب نداره بکشنش هر سال تو بیابونا چندتایی از اجساد این جور دخترا پیدا میشه مگه پدر مادر نداشت برادر نداشت بی صاحب بود پاشو هر خونه ایی می گذاشت تقصیر خودشه مرده هم که کله پوکه انگاری خودشو به خاک سیاه نشوند خاک برسرش غیرتم خوب چیزیه
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
نباید گول حرف این قاتل ها را خورد.هیچ کسی با این اشغال معتاد بی سر و پا دوست نمی شود.به احتمال قوی دختر را دزدیده است.