صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۲۲۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
حاشیه‌های تقدیر رئیس‌جمهور از هنرمندان
مراسم تقدیر از هنرمندان که صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، با حاشیه‌های مختلفی همراه بود.

 
به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از هنرمندان که صبح امروز با حضور محمود احمدی‌نژاد برگزار شد، با حاشیه‌هایی همراه بود، که ذکر آن برای خوانندگان خالی از لطف نیست.

*به دلیل حضور دیر هنگام رییس جمهور، وزیر ارشاد ابتدا به ذکر گزارش خود پرداخت که با حضور رییس جمهور گزارش خود را دوباره قرائت کرد.

*مراسم شعر خوانی و اجرای موسیقی سنتی زنده از جمله قسمت های دیگر این مراسم بود.

*داریوش ارجمند یکی از بازیگرانی که در این نشست مفتخر به دریافت نشان درجه یک هنری شد، سخنرانی کوبنده ای در خصوص ضرورت رعایت حقوق هنرمندان پیشکسوت کرد که با تشویق شدید حضار روبه رو شد.

*اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت نیز در میانه صحبت های خود گریزی به مسئله فلسطین زد و گفت: «یه عده جهود به باباهای این فلسطینی ها آب شنگولی خوروندن بعد مستراح و آشپزخونه رو به کلک صاحب شدن و حالا می خوان کل خونه رو صاحاب بشن، این طوری که نمی شه»

*عبدی همچنین در مقابل رییس جمهور به اجرای بخشی از نقش خود در قسمت سوم اخراجی‌ها پرداخت.

*در پایان سخنرانی رییس جمهور، عده‌ای از حاضران در مراسم به عملکرد وزارت ارشاد اعتراض داشتند که رییس جمهور دقایقی برای شنیدن انتقادات آنها توقف کرد.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
کوروش
|
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اخراجیها توهین اشکار به رزمندگان غیرتنمند 8 سال دفاع مقدس بود.انان بودند که اسلام را نگه داشتند.
سمیرا
|
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
دراخراجی ها هیچ توهینی ب رزمندگان نشد بودند امثال این آدمها درجبهه مثل بچهای گردان میثم وخصوصا شهید شاهرخ ضرغام یکمی معالعه کتابای دفاع مقدستو ببر بالا ...آقاشما اگ خیلی نقدبلدی برو اون فیلمایی رو نقدکن ک کلا نظامواسلامو ب سخره گرفتن..
پاسخ ها
کوروش
| |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
با اسیران ایرانی برخورد بدی می شد و به شدت انها را شکنجه می کردند انوقت در این فیلم انان را عده ای خوشگذران نشان میداد بعد شما می فرمایید هیچ توهینی نشده
ناشناس
|
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
متاسفم. اکبر عبدی که پیشکسوتشونه این طور حرف میزنه وای از بقیشون. البته شاید به زبون خودشون مسئله فلسطین رو بیان کرده. فکرشون به بیش تر از این قد نمی ده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :