ضیغمی با اشاره به بیتجربگی در برخی از انتخابهایش گفت: به عقیده من چهره به تنهایی نمیتواند ملاک باشد. نمیتوان پذیرفت یک بازیگر فقط برای داشتن چهره و فیزیک مناسب در سینما فعال باشد. ماندگاری در سینما این نظر را رد میکند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴
زهرا
|
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
اعتمادبه نفست منوکشته منم اندازه توروصورتم عمل زیبایی صورت میگرفت ازتوقشنگ ترمیشدم
سجاد
|
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
شما همون موسسه زیبایی کار کنی خیلی بهتره
ساغر
|
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
هرجا میریم قیافیه جراحی شده این خانم جلو رومونه..تفههههه..از خود راضی..
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰
شمارو کسی مجبور نکرده خوشت نمیاد نگاه کنی آخه مگه رو صورت شما جراحی کرده نمیدونم چرا عادت کردیم راجع به همه چیز اظهار نظر کنیم
ناشناس
|
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
خانم ضیغمی عزیز شما در حد عروس آرایش می کنید چهره طبیعیتون و باید ببینیم تا بتونیم در مورد زیباییتون نظر بدیم در نگاه به شما بیشتر از هرچیزی رنگ مو رژ لب رژ گونه خط چشم سایه و...به چشم میخوره کسی که بی آرایش زیباست زیبای واقعیه با رنگ و لعاب همه زیبا میشن
habib
|
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
علم وعمل ای دوست به ماعی و منی نیست خوبی به خوش اندامی وسیمین زغنی نیست هرسنگ گلرنگ عقیق یمنی نیست . قابل توجه همگان
مینا
|
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
دختره از خود راضی..
یه بار آرایش نکن تا قیافت ور بیاد..