صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۱۱۲۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۵
رسانه ها تصویر پرمخاطبی از شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشته اند که در آن، چند بودایی در جنوب شرق آسیا، سرگرم تقسیم گوشت قربانی هستند. با این توضیح که، قربانی آنها یک انسان است. انسانی که نه بخاطر کمبود گوشت، بلکه فقط به علت مسلمان بودن، ذبح شده است.

 

وقتی تظاهر به تغییر کیش و آئین، به عنوان راهی برای جلب توجه و دیده شدن، در میان معدودی از جوانان به شدت خودباخته، مد می شود و فرزندان یک سرزمین کهن، آئینی بیگانه را لااقل در دوره کوتاهی از سنین نوجوانی، عزیزتر و محترم تر از آنچه خود دارند، می شمارند، کافیست بدون اشاره به کم دانشی و بی اطلاعی آنها، مصادیق و باورهای جاهلانه آن کیش به ظاهر مترقی را عرضه کرد تا سراب بودن جذابیت های سطحی اش آشکار شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شبکه خبر، روزنامه مصری جریده الیوم، تصویر پر مخاطبی از شبکه های اجتماعی را به نمایش گذاشته ، که در آن چند بودایی در جنوب شرق آسیا، سرگرم تقسیم گوشت قربانی هستند. با این توضیح بدون شرح که، قربانی آنها یک انسان است. انسانی که نه به خاطر کمبود گوشت در آن کشور، بلکه فقط به خاطر مسلمان بودن، ذبح شده است.

 

این عکس اگرچه کمیاب است، اما این صحنه ها در میانمار و برخی کشورهای بودایی بارها تکرار می شود و در ماه های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است. آنها پیروان واقعی همان دینی هستند که سالهااست در رسانه های صهیونیستی به عنوان آئینی پرمهر و بی آزار و مترقی ترویج می شود تا جای ادیان به حق ابراهیمی را بگیرد و رفته رفته با کشتن روحیه غیرتمندی، مردمان را نسبت به عملکردهای ظالمانه صاحبان قدرت، بی تعصب کند.

آنها از ناچاری و برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن خود، این انسان را ذبح نکرده اند. آنها به یکی از اصولی ترین دستورات آئین خود عمل می کنند.

 
 
 
برچسب ها: بودا ، انسان ، جنایت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
زهرا
|
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
واقعا که اینا بیشتربهشون میادکافروبی دین باشند
بهروز
|
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
کدوم کافری این کار هارو می کنه که اینها می کنن
محمد
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
این عکس هیچ ربطی با کشتار میانمار نداره سر کار گذاشته.تصویر مربوط به قربانی کردن انسان برای بوداست.
zizigulu
|
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
چطور صهیونیست ها میتونن ضد ادیان ابراهیمی باشن و از یک دین غیر سامی هواداری کن در حالیکه خودشون فرزندان ابراهیمن ! .....
من فکر میکنم کسی که این شایعات رو علیه بوداییها پخش کرده ودش صهیونیسته.......
صالح
|
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این عکس یک انسان واقعی نیست
هادی ورناصری
|
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
برای اینکه اشتباه یا ناقص بودن ادیان دیگه رو نشون بدیم لازمه دین خودمونو ینی دین خداپسند اسلام رو در پارامترهای مختلف فقط مقایسه کنیم با بقیه ادیان تا زیبایی و عظمت الهی اسلام روشن بشه والا رفتار غلط یه فرد ارتباط چندانی با ماهیت دین اون نداره تازه یک مسلمون باید زرنگ باشه و نهایت انصاف رو داشته باشه مدیر محترم سایت باید منابع رو بیشتر بررسی میکردن این تصاویر مربوط به کالبد شکافی دانشجویان پزشکی هستش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :