صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۵۰۶۴۹
تعداد نظرات: ۴۷۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۶:۵۷
نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری/
وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مردم حماسه ساز کشورمان با مشارکت 72 و 7 دهم درصد، حسن روحانی، را به عنوان یازدهمین ریاست جمهور ایران انتخاب کردند.

به گزارش بولتن نیوز، مصطفی محمد نجار، وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران، نتایج نهایی شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اینگونه اعلام کرد:

واجدین شرایط در انتخابات: 50 میلیون و 483 هزار و 192 نفر 

کل آراء ماخوذه: 36 میلیون و 704 هزار و 156 رای

آراء صحیح: 35میلیون 458 هزار و 747 رای


1- حسن روحانی: 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای

2- محمدباقر قالیباف: 6 میلیون و 77 هزار و 292 رای 

3- سعید جلیلی: 4 میلیون و 168 هزار و 946 رای

4- محسن رضایی: 3 میلیون و 884 هزار و 412 رای

5- علی‌اکبر ولایتی: 2 میلیون و 268 هزار و 753 رای

6- سید محمد غرضی: 446 هزار و 15 رای


بنابر این با مشارکت 72 و 7 دهم درصد، حماسه سیاسی و خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم خود و حسن روحانی یازدهمین رئیس جمهور کشورمان ایران شد.

بولتن نیوز به نوبه خود به دکتر حسن روحانی و هواداران ایشان، تبریک می گوید و آرزوی موفقیت و آینده ای روشن برای کشورمان و هم‌میهنان عزیزمان مسئلت دارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
از ماست که بر ماست! این نتیجه اختلاف خود اصولگراها از یک طرف و سیاه نمایی های بعضی از کاندیداهای اصولگرا از طرف دوم و عمل به وعده بعضی دیگر از اصولگراها از طرف سومه یعنی همون اصولگراهایی که می گفتند ما 3 نفر ائتلاف کرده ایم تا دو نفر به نفع کسی که بیشترین رای رو داره کنار بریم. یادشون رفته بود که "مومن وقتی وعده می دهد وفا می کند". بالاخره دیپلماسی خیلی خوشمزه تره!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
مبارک دکتر روحانی باشه لکن کاش با برنامه هایی که میداد انتخاب میشد نه در سایه ی کسایی مثل هاشمی.امروز هاشمی رای اورد نه دکتر روحانی
طاها
| |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
به خون ریخته شده پدر شهیدم قسم اینجانب روز قیامت جلوی همه بزرگان و زعمای اصولگرایی را به خاطر عدم وحدت وحراست از میراث عظیم شهداکه همان گفتمان اصولگرایی است را میگیرم.
مابادست خودمان این حرکت اصیل را در چشم مردم خارکردیم.لعنت خدا به مسببینش...
فرزاد
|
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
سوء نظر دشمنان قسم خورده ایران در انتخابات ۹۲ به طرز اسفباری برملا شده و تقلای آنها بیش از بیش آبروی نداشته شان را به خطر می اندازد،،، ۴ سال پیش ادعا میکردند تقلب شذه چون ۴-۳ ساعته نتایج اعلام شد امسال هم ادعا میکنن تقلب میشه جون نتایج زود اعلام نمیشه!!!
ناشناس
|
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
اقا سعیدتون چرا انقدر کم اورده ؟
پاسخ ها
عباس/
| |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
برای اینکه وعده الکی نداد!
ماهان
| |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
برای اینکه خودش بود
سادات
| |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
در آخر الزمان موئمنان خوار می شوند
خط سیر ظهور فرار رسید
نرگس
|
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
من نمیدانم آقای جلیلی و ولایتی پیش خودشون چه فکری کرده بودند که انصراف ندادند
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
عزیزم ولایتی را نمیدانم ولی جلیلی برای چی کنار میرفت مگر در اعتلاف بود
س
| |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
هروقت کاندیدای ریاست جمهوری شدی می فهمی
ناشناس
|
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ملت چه فكري كردن به روحاني راي دادن......باشه ماهم شمارو چهار سال تحمل ميكنيم ببينيم گلستان ميكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
منفی اشتباهی
ناشناس
| |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
همون فکری که امثال شما کردن و به احمدی نژاد رأی دادن! متأسفم که هنوز یاد نگرفتیم به نظر هم احترام بگذاریم همیشه فکر میکنیم نظر خودمون بهترینه
ناشناس
| |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
منم منفی اشتباهی
ناشناس
| |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
من واقعا متاسفم که بعضی افراد حاضرن کشورشون پیشرفت نکنه یا حتی پس رفت دا شته باشه فقط برای اینکه شکست یه گروه از هموطناشونو که مخالف عقایدشون هستن رو ببینن
من که دعا میکنم و امید دارم کشورمون با اندیشه و خرد و تدبیر آباد بشه
ناشناس
| |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ببخشید منفی اشتباهی دادم
سادات
| |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
همون فکری رو که ملت کوفه واسه امام حسین کردند
ناشناس
| |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
منم اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
|
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
نامزدهايي كه اسم خودشونو گذاشتن اصولگرا,اينقدر شجاعت و ازخودگذشتگي بصيرت وقدرت تجزيه وتحليل فضاي انتخاباتي را نداشتند تا 4نفري با هم بنشينند و روي اسم يك نفرشان اجماع كنندتا اينطوري آرا طرفداران اصولگرايي را خراب نكنند.نتيجه اين مش ود كه به چشم مي بينيم . آراي نامزد اصلاح طلبها به اندازه كل آراي اصولگراهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
البتع یه خورده بیشتر !
ناشناس
|
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آخه اصولگرا ها چرا 3 تا نامزد داشتن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
چون همگي شيفته قدرت بودند نه .....
رضا
|
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ببخشید دیگه پیش میاد
پاسخ ها
عباس/
| |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
به رای اکثریت احرام میگذاریم و لی این قبا خیلی گشاده !
جواد
| |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
عباس جون من تشكر ميكنم ا ز نظرت
ناشناس
| |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
آقاعباس لایک داری بدجور+++++++++++++++++++++++++++++++
عادل رحیم جو
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
امید ما به ایرانی سر بلند با انتخاب هم وطن مان
بچه شهر
|
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
سلام این رای ها مال کدوم استانه؟
ناشناس
|
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بولتن جان ،درکتون می کنیم .
سجاد
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
باسپاس فراوان وخداقوت به عاملین برگزاری انتخاب پاک.
چکش
|
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
فعلا که مطلقا نمیشود چیزی را تخمین زد چون بخش عظیمی از آرا شمارش نشده اند اما نتیجهء انتخابات هر چه باشد همه باید به آن احترام گذاشته و رییس جمهور آینده را یاری بدهند. دعواها و کینه های جناحی تمام لطفــــــــــــــــــــــــــــــــا.
فرهاد
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
لطف کنید درصد آراء رو هم اعلام کنید ببینیم وضعیت چه جوری آیا امیدی هست بدور دوم کشیده بشه !؟
رویا
|
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خدارو شکر که آقای روحانی بیشترین آراء را از آن خود کرده شکــــــــــــــــــــــــر
پاسخ ها
سادات
| |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
ببینیم
و ببینیم
این دور دره یفرج خواهد بود انشاالله
نرگس
|
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
من نمیدانم آقای جلیلی و ولایتی پیش خودشون چه فکری کرده بودند که انصراف ندادند
ناشناس
|
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بولتن جان سلام سلام
جوزف
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
انشالله روحانی اول بشه .
علی حسین چراغی
|
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تا اینجا که روحانی از همه پیشی گرفته است احتمال داده میشود با اختلاف زیادبانفر دومی در مرحله اول انتخاب گردد که این برد را براستی مدیون احمدی نژاد است چرا که احمدی نژاد با روشی که در نظام اقتصادی پیش گرفت باعث فقر ملت شد مگر کسی هست که به خدا و دین اعتقاد نداشته باشد ما به معیشت مردم اهمیت ندادیم پس بیشتر از این نباید انتظاری هم داشت اکثریت آرا میرود بسمت کسی که ساز چپ را می زند حالا جار بزنیم غرب دشمن ماست عزیزان فقر بی تدبیری و فقر فرهنگی و سیاسی فعلا جامعه ما را دارد تهدید میکند ما قبل از اینکه به عمل افراد نگاه کنیم به شعارشان نگاه میکنیم متاسفانه شیطان این دشمن مشترکمان قوی کار میکند ولی ما غافل نشستیم امام علی ع گفته است اگر فقر از درب وارد شد دین و ایمان از پنجره خارج میشود گفته امام علی ع یعنی گفته خداوند تبارک و تعالی است . رئیس جمهوری که به فرمان رهبری تمکین نکند قطعا همسو با دشمن خواهد شد یازده روز خانه نشینی رئیس جمهور چه معنایی دارد مردم شریف قضاوت کنند
ناشناس
|
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
نظرات چی شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
عسکرزاده
|
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آقای ولایتی چطوری این نتیجه عمل نکردن به عهد و پیمان
بنده خدا
|
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
لبیک یا خامنه ای - کور بشه دشمنان داخلی و خارجی
دست خوش ملت ایران
ناشناس
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آخی بولتن جون
atena
|
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
با تشكر از اطلاعات شما
میثم
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ایول داره نتایج !!!
مریم
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
اگر اینجوری پیش بره عالیه ه ه ه ه ه ه
محمد
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
کدخدا جلو زد که !!!! پس چی شد !!!!
اميد
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آقاي روحاني اين تعداد راي جوانان ب تو دادن. اميدواريم ك پاي بند وعده هاتون باشيدومثل قبل بعد روي كار اومدن وعده و وعيد فراموشتون نشه
ناشناس
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
چرا بولتن متوقف شده!
از وقتي كه نتايج آرا در حال اعلام شدنه، و البته با نتايج جالب توجه كه نشون دهنده عدم همفكري راي دهندگان با نظرات بولتن هست شما تصميم به بايكوت خبري گرفتيد.
نكنه شما هم طرفدار كانديداي خاصي هستيد.
البته هيچكس بنر موجود در هدر شما را نديده....
حسام
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بولتن ساکتی؟؟؟؟؟؟؟
جواد
|
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
معلوم نیست چرا طرفدارن اصلاح شده نمیگن تقلب شده و شروع به شالاتان بازی در بیاورند و مملکت به هم بریزند ننکنه چون روح انی آنها رای بیشتری داره آراء درست شمارش میشه؟!
پاسخ ها
raha
| |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بله ظاهرا عادت کردند بعضیا چیزایی که به نفعشون نیست نپذیرن
لبخند
|
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
:-)
زينب
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خوبه ولي اگه رضايي ميشد بهتره ولي من به روحاني راي دادم اميدوارم اندازه ي مسئوليت باشه
محمود
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
افرین بر غیرت ایران وایرانی که بار دیگر اثبات کردند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستندوافرین برملت ایران که با دیدباز رای دادندودشمنان رامایوس کردند
ناشناس
|
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
الله اکبر ، نصر من الله و فتح قریب
دوست
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آفرین به مردم با انتخابشون
پاسخ ها
raha
| |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
به اینجا که رسید آفرین

ولی وقتی رای نیاوردید چی؟ چرا اون موقع نگفتید آفرین ؟
ناشناس
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم...
درود بر روحانی و عارف
درود بر مردم فهیم ایران
عباس
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بازم استان سمنان هرچند مظلوم ترین است
نرگس
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تحلیلگر شبکه بی بی سی:پیروز اصلی انتخابات آیت الله خامنه ای میباشد.
ماهم به نوبه ی خود این پیروزی و خلق حماسه سیاسی را به رهبر خوبمان تبریک و تهنیت عرض میکنیم.
سلامتی رهبر خوبمان صلوات
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
بی بی سی دروغگو و دشمن مردم ایران است نباید به هیچ حرف او اعتماد کرد او همیشه دروغ میگوید و حقیقت را وارونه جلوه می دهد!
ناشناس
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
نتیجه خودخواهی اگه از بین قالیباف و رضایی و ولایتی و جلیلی یکی به نفع دیگران کنار میرفت اینجوری نمیشد واقعا متاسفم که 4 سال روحانی باید رییس جمهور ایران بشه کاش روحانی به نفع عارف میرفت کنار کاش حداقل عارف رییس جمهور میشد روحانی اصلا در حد ریاست جمهوری نیست
hysen
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
faghato faghat aqay rohani be nazaram ishan mitonan keshvar ro be khobi edare konan az hame nazar
ابتهاج
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
امیدمان رضایی
سهیل بشردوست
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ایشون امروز رئیس جمهور هستن و منتخب ملت، مبارک تمام ملت ایران باشه، به امید اینکه به وعده هاشون عمل کنن...
سورنا
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
روحانی شده دیگه فقط فکر نمیکردیم با این قاطعیت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
قاطعیتی هم نداره.اصولگراها ضعیف بودن که اجماع نکردن
کارشناس سیاسی
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بنابراین اگر اصولگراها ائتلاف هم می کردند تا این لحظه هم دوم می شدند
ناشناس
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تبریک به مردخدمتگذارآقای روحانی موفق باشید
ابتهاج
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
امیدمان رضایی
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
این شکست اصولگرایان دلایل زیادی داره که همه می دونیم و برای این اتفاق از خیلی ها گله داریم من جمله از سعید حدادیان که مدعی شد او و حاج منصور حامی جلیلی نیستند و هنوز به نتیجه نرسیدند! این که حتی مذهبی های ما نتونستن به اجماع برسند هرچند واقعیت اینه که همه ما دو دل بودیم و نتیجه این تردیدها و پراکندگی ها، همون چیزی شد که حدسشو می زدیم
ناشناس
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ايولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
علی
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
شکر درود بر روحانی
حسین
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
مردم به چه کسانی نه گفته اند چقدر تخریب نتیجه عکس شد اگر فقط اخلاق رارعایت میکردید الان اینقدر پذیرفتنش سخت نبود ماکه ضدانقلاب نیستیم برای ولایت جانمان راهم می دهیم ولی دوستان بولتن حرمت قلم وحریم افراد رانگه بدارید ای کاش سعیدجلیلی جانباز شریف وقابل احترام مستقل می آمد نه با امثال پناهیان ورسایی
متین امامی پناه
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خدا کنه رئس جمهور روحانی بشه
sana dehghani
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
yuhuuuuuuuuu :)
آرش از اهواز
|
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
متاسفانه عدم اتحاد و ائتلاف کاندیدای بی بی سی را پیروز کرد .
دوستان بروید عقاید دینی خودتون رو قوی کنید که از فردا آماج حملات به دین شروع میشه .
لیلی
|
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
انشاله که آقای روحانی واقعاً شایسته این انتخاب باشن خوشحالم که رآی من ......
سمان
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین مستر روحانی
ابتهاج
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
امیدمان رضایی
متین امامی پناه
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خدا کنه رئس جمهور روحانی بشه
سیاوش امیری
|
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
باسلام، خسته نباشید و اعیاد بر شما مبارکباد.

یک مثـنـوی کـوتاه بـه مناســـبت حماسـه پُرشــور حضــور چشمگـیر ملت در انتخابات جمعه 24 خــرداد 92 تقـدیم می گردد. امیــد کـه مقـبـول افـتـد، انشاءالله.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

با حماسه جان دشمن سوختید




جمعه روز شور و مشق سرنوشت

روز یاس دشــمـنـان بد سِـرِشـت



جملگی لبیک گویان مردمان

صف به صف مرد و زن و پیر و جوان



با اشارت های رهبـــر آمدند

عاشقانه، مهـــرگستر آمدند



موج ملت هر کران در جُنب و جوش

چشم دنیا خیره شد از این خروش



رستخیزی پُرشکوه و پُر طنین

کرده برپا بی نظیر و بی قرین



با سرانگشتان خود بر دشمنان

حمله ور گشتید چون شیر ژیان



قطره قطره بیکران دریا شُدید

چشمه چشمه راهی فردا شُدید



آفرین بر ملت هُشیار ما

مَرحَبا بر مردم بیدار ما



خواب دشمن را تَبَه کردید باز

دشمنان را رو سیَه کردید باز



بر پُل امید، پا بُگذاشتید

همدلانه بذر غیرت کاشتید



همدلانه چلچراغ افروختید

با حماسه جان دشمن سوختید



گفته بود آن عارف یکتاپرست؛

-«همدلی از همنوایی خوشتر است»



همدلان! ای مردم ایران زمین

بر شمایان بس هزاران آفرین....



سیاوش امیری
ناشناس
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
جمع آرا درست نییست
hadi
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
فقط رضایی
ناشناس
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
حرفمو پس میگیرم 2 بار جمع زدم درست بود من اشتباه کرده بودم
فرید
|
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
سلام ممنون از پوشش دادن لحظه به لحظه ی انتخابات.اگر لطف می کردید ارا رو با استفاده از درصد هم نمایش می دادید خوب بود.
ناشناس
|
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
روحانی اول می شه !
نرگس
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تحلیلگر شبکه بی بی سی:پیروز اصلی انتخابات آیت الله خامنه ای میباشد.
ماهم به نوبه ی خود این پیروزی و خلق حماسه سیاسی را به رهبر خوبمان تبریک و تهنیت عرض میکنیم.
سلامتی رهبر خوبمان صلوات
معین
|
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تنا لایق برای اداره ی کشور ایران دکتر حسن روحانی می باشد
پاسخ ها
س
| |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
خوب بود شما کاره ای در کشور نبودیدا وگرنه چه می شد
ناشناس
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خوشحالم
naser
|
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
حسن روحانی
ناشناس
|
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
چرا دوستامون نیستن یکم راجع به نتایج مباحثه کنیم!!
پاسخ ها
محمود ن
| |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
نتیجه انتخابات نتیجه نظر اکثریت مردم ایران است که باعث سرخوردگی دشمنان نظام شد و باید به آن احترام گذاشت.
ناشناس
|
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
:-)
آصف
|
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
لطفا درصد ها را هم ذكر كنيد
کورش
|
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ماشا ا... روحانی عین بارسلونا میتازه
ناشناس
|
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خسته نباشین!
چه عجب!
فرشید اصغری
|
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
با عرض سلام وخسته نباشید حضور مسئولین ستاد اجرایی انتخابات خوشحالم باری دیگر دشمنان عظمت-اقتدار-شجاعت- و وحدت اسلامی را در کشور عزیزمان ایران دیدند .
استاد
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
مرگ بر آمریکا
جلال
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آخی!
دلم براتون می سوزه!
یاسین
|
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
عشق است حاج محسن
ناشناس
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خبری نیس چرا????????!!!!!!!!
نسیم
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
شمارش آرا کی تموم میشه؟؟؟؟

نتایج نهایی کی اعلام میشه؟
وهان
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
میشه بفرمائید چرا میزان رای آقای روحانی از 50 درصد بالاتر نمی رود؟ مگر ممکن است با این همه استقبال، آمار رای آقای روحانی روی 50% باشد.؟!!!
رحیم
|
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
انتخاب آقای روحانی توسط مردم بدین معناست که مردم از این وضع خسته اند و دنبال اصلاحات هستند آیا غیر از این میتواند باشد
احمد
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ای آقا...
پس این دکتر چرا اینجوری شد؟
ناشناس
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خبری نیس چرا????????!!!!!!!!
وهان
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
میشه بفرمائید چرا میزان رای آقای روحانی از 50 درصد بالاتر نمی رود؟ مگر ممکن است با این همه استقبال، آمار رای آقای روحانی روی 50% باشد.؟!!!
محمد رضا
|
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
ما منتظر نظر نهایی می مانیم
محمد
|
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
اینا مال تهرانن؟
اگه اینجوریه که مطمئنا خیلی تغییر میکنه!
jhfgf
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
من از اول میدونستم روحانی انتنخاب میشه
علی منیدری
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تبریک
ناشناس
|
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
هوووووووووورااااااااااااااااااااااا :-)
ناشناس
|
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آقای روحانی با حمایت آقای هاشمی و انصراف آقای عارف ، موفق شدید.تبریک
شاهین
|
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آقای روحانی اگر شرایط اصلاح دوران آقای رفسنجانی را به جا بیاورد مردم از این وضعیت نجات خواهند یافت به امید پیروزی
میلاد
|
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
سلام،نتایج درست بود اما بعد لیست که گذاشتید خرابش کردید.از سایت خو وزارت کشور در لینک زیر این مطلب رو بروز رسانی کنید
http://www.moi.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=News&CategoryID=cc1955c9-7610-428d-b15c-fafc947cc884&WebPartID=47942904-35b9-4ecc-bfc4-4d6d3bee26d8&ID=1cef1a05-36b1-47da-b924-498296cc306f

این مطلب رو تایید نکنید که خودم میدونم نمیکنید :دی
President
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
مطما هستید که سایتتون امارو درست دار اعلام میکنه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
متاسفانه درست کاش عارف می موند و رییس جمهور میشد من حاضر بودم هر کسی از این 6نفر رییس جمهور بشه جز روحانی و فکر نمیکنم تعداد آراء روحانی انقدر باشه متاسفم که 4 سال باید این آدم رییس جمهور کشور باشه یاد مناظره آخرش میفتم
ناشناس
| |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
این آمار رسمی اعلام شده است
ناشناس
| |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بله دادا درسته
پیرو
| |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بله متاسفانه درسته نتایج و یک نکته هم داره و اون این که مطمئن هستم خیلی از مذهبی ها هم به ایشون رای دادند و الا این همه رای رو از کجا آوردند؟ با اون ها هستم خوب دینتون و ارزش هاتون رو فروختید ... . به هر حال لیاقت ملت ما همین است ... به طرفدارای روحانی هم تبریک می گم چون شما در باطل خود متحدید و ما در راه حق خود این چنین پراکنده...
پیرو عزیز باید بجای این حرفا و بنوعی زخم زبان با نهایت بصیرت  مراقب بود و گوش به فرمان امام انقلاب و به تبعیت از ایشان به کاندید منتخب مردم تبریک گفته و همچنان مراقب انقلابمان باشیم
بنده بشخصه در این انتخابات و پیروزی جناب روحانی برکات زیادی را می بینم که انشاالله موجب سرافرازی بیشتر ملت شجاع ایران و انقلاب اسلامی عزیز خواهد شد برای ذره ای هم نگران نیستم  و اتفاقا بسیار به آینده امیدوارم چون هم خداوند بزرگ پشتیبان این انقلاب است و هم رهبری هوشمند و مقتدر هدایت این انقلاب را بر عهده دارد
 و از دید بنده اکثریت رای دهند گان به جناب روحانی از دوستداران و هواداران انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند ولی به علل مختلف   خواستار تغییر بودند و به تغییر رای دادند و باید به رای آنها احترام گذاشت
ناشناس
| |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
حالت چطوره بولتن؟!!!
خداراشکر خوب خوب
فتا
| |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
بچه ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید , دوباره فتح می کنیم ؛ مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند

( شهید جهان آرا )

الا بذکر الله تطمئن القلوب
زينب
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
كي ديگه اعلام ميشه ولي روحانيه
President
|
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
مطما هستید که سایتتون امارو درست دار اعلام میکنه؟!!!
پاسخ ها
Mizban
| |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تلویزیون که دیگه دروغ نمیگه !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
دوست عزیز ؛ اصلا کار سختی نیستااااا.به خودتون زحمت بدید،تشریف ببرید تو سایت moi.ir سایت وزارت کشور.بعد متوجه میشید چه سایتی درست اعلام میکنه چه سایتی نادرست.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بولتن مغرض بمیر....
چشمات کور بشه....
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
میلیارد ها مثبت !
فرزند ایران
| |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
خودت بمیر بدبخت بولتن مرد و مردونه در مقابل زیاده خواهی های شما ایستاد اون به تکلیف خودش عمل کرد از بولتن می خواهیم همچنان از حق دفاع کند و ما هم همچنان پشتیبان بولتنیان هستیم
امیر
| |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
فرزند ایران پس یعنی حق هم شما هستی دیگه؟ بابا روتو رو برم هیییییییییییی :دی
زنده باد روحانی
محمد
| |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
همه سالم باشند




اگه شما دقت کنید تصویر نخست زده میزان رای ملت است
مبین24
| |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
هم جناب ناشناس و هم جناب فرزندایران دارند اشتباه می کنند.یعنی لحن بحث شان خیلی تند و زننده است.بنده خودم به شخصی غیر از آقای روحانی رای دادم. اما الان دیگر همه چیز تمام شده. همه تکلیف داریم به اینکه از منتخب ملت حمایت کنیم.
مرتضي.ام
| |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
اصلا قادري معناي "مغرض" را بفهمي؟ كاش ذره‌اي شعور خداوند به امثال شما ارزاني مي‌كرد تا حداقل گليم خود را بتوانيد از آب بيرون بكشيد. ولي حيف آن زمان كه خداوند عقل و شعور تقسيم مي‌كرد، شما در صف چيز ديگري بوديد.
مهدی
| |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
حالا خوبه امثال شما اینقدر دم از زنده باد مخالف من می زنید. بی جنبه های بی ظرفیت.
محمدمتین
| |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
همچین میگه حسن روحانی انگار بقال محلشونه عزیزم از این به بعد مجبوری بنویسی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی . افتاد ؟
ما به جناب حسن روحانی بابت انتخابشان توسط مردم تبریک می گوییم در ضمن کاش شما کمی در طول این چند سال که به رئیس جمهور قانونی کشور هر توهینی روا می داشتید به این جمله خودتان به قدر نوک سوزنی اعتقاد داشتید این مردم همان مردمی هستند که قابل پیش بینی نیستند یک روز نه دی را رقم می زنند یک روز با 24 میلیون به احمدی نژاد رای می دهند و یکروز به خاطر مخالفت با حزب سازندگی به خاتمی رای می دهند و یک روز هم با 18 میلیون رای به جناب حسن روحانی رای می دهند پس مراقب باشید مردم در انتخابات های آینده هم حضور خواهند داشت و با بصیرت به چیزی که فکر می کنند درست است  رای خواهند داد البته اگر یک روز مردم بازهم به شما نه گفتند ما مانند شما فحاشی نخواهیم کرد و به خیابانها نمی ریزیم و شرب خمر نمی کنیم و زنان بی حجاب را به رقاصی در میادین دعوت نمی کنیم ما از شما فقط می خواهیم به قانون تمکین کنید 
ناشناس
| |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
تا حق چی باشه وحق رو کی تعیین کنه !احتمالا هر چی شما بگین معیار حق وباطله !
titi
| |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
ببین تا پیروز شدید چه بی جنبه بازی در میارید حداقل ما جنبه داریم نمیریم شیشه مغازه بشکونیم سطل آشغال آتش بزنیم و خودمونون رو روشنفکر جابزنیم بقیه رو بی فرهنگ فعلا که تو دار بی فرهنگ بازی در میاری
nasim
| |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
عزيزم حالا چهار سال مونده
آخر اين چهار سال مي بينيم كي چشماش كور ميشه !
تقلب تقلبي كه مي گفتيد چي شد ؟ ؟ ؟
حالا كه راي به نفع شما شده همه چي سالمه ؟
شوراي نگهبان كه همون شوراي نگهبانه دولت كه همون دولته !
جواب اون همه بي حرمتي رو بدجور بايد پس بديد ...
حالا چهار سال مونده ...
سورنا
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
با اومدنش همه چی ارزون شد
ولی یکم فکر کنید که چرا با اومدنش ارزونی هم داره میاد؟؟؟؟
آیا همه گرونی هارو خود اصلاح طلبا به وجود آوردن؟؟؟؟؟؟؟
آیا عامل خیلی از خودکشی های این چند ساله اخیر اصلاح طلبان؟؟؟؟؟؟
آیا عامل کارتن خواب شدن خیلی از مردم اصلاح طلبان؟؟؟؟؟؟
آیا عامل از هم پاشیدگی خیلی از خانواده ها اصلاح طلبان؟؟؟؟؟؟
آیا عامل فقر-فساد-دزدی و....اصلاح طلبان؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بی خیال
جمشید
| |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
مطمئنین شما به دستور زبان فارسی اشراف دارید جوون ؟ جملاتت رو دوباره بخوون...اه قافیه دار شد ناخواسته !
باقري
| |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
حرف درست و حسابي كه ميگن همينه .
نترسيد اوايل كمي ارزون ميشه ولي چون به صرفه نيست دوباره بالاتر از قبل ميشه كه بگن ديديد كار ما نبود.
محمد
| |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
دوست عزيز از زماني كه قدرت دست اصلاح طلبا بوده هشت سال ميگذره.شما درست ميگيد كشور ما گروني داره فراوون كارتن خواب داره فراوون. خودكشي ميشه فراوون .خونواده ها ازهم پاشيدن فراوون. فقر وفساد و دزدي هم كه بيداد ميكنه .
اما يادت رفت كه بگي اينا همش توي اين هشت سال اخير فراوون شده.
يكم وجدان داشته باش
ناشناس
| |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
پیام انتخاب روحانی بازگشت به مدار عقلانیت و مدیریت کارشناسانه است.
همه عواملی که گفتید ناشی از ضعف مدیریت شدید اصولگرایان شعار زده است
ناشناس
| |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بله
ناشناس
| |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
چند سالته عمو؟
هیچی
| |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
شما لطفا نظر ندید سنگین تری هیس
ناشناس
| |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
کی گفته ارزونی داره میاد؟ اگه گرونیها به خاطر مواضع صحیح دولت و ملت ایران بوده که از حالا به بعد هم ادامه پیدا می کنه و رهبر و ملت ایران به هیچ کس اجازه عبور از خط قرمزها رو نمیدن.... بعضی ها زیادی ساده اند که اینطوری فکر می کنند.....
پگاه
| |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
حالت خوبه
سید مجتبی
| |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
جو گیر
ناشناس
| |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آره بابا قبول همه مشکلات دنیا اصلا مشکلات کره مریخ هم تقصیر اصلاح طلباست
titi
| |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
مطمئن باش سورنا پشت همه اینها مافیای قدرت و ثروت بودن که با اومدنو رفتنشون بازار تکون میخورن پشت گرون شدن دلار و بازار وهمه چیز همش بخاطرو این بود که احمدینژاد رو خراب کنن و فقط بخاطر اینکه 2 بار مافیای ثروت رو شکست داد
ناشناس جان سادگی نیست یکم بیشتر دورو برت رو نگاه کن عزیزم
ناشناس
| |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
اشتباه + دادم
ناشناس
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
منتشر نکنید خواهشا
ولی ظاهرا دور دوم رفته
همتتونو بذارید برای تبلیغ قالیباف
داشتم امروز سکته می کردم!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
دور دوم در کار نیست
یک دوست
| |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
تموم شد داداش.دور دوم در کار نیست
ناشناس
| |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
فکر کنم الان تو بهشت زهرایییی
ناشناس
|
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
بولتن نظر شما چیست؟درنظرسنجی شما جلیلی در صدر بود و مارا به اشتباه اندختید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
آره خب جلیلی !!!
ناشناس
| |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
الکی میگی
مرتضي.ام
| |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
با توجه به خاص بودن طيف افراد شركت كننده در نظرسنجي سايت‌ها و غير علمي بودن آن، اين طبيعي است و نظرسنجي هيچ سايت اينترنتي در هيچ كجاي دنيا قابل استناد نيست. چيز جديدي نيست.
ناشناس
| |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
خودشون هم تعجب کردن آقای روحانی 50 درصد آورد!!!!
raha
| |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
کدوم اشتباه !!
shaghayegh
|
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
javid va paiandeh bad iran aziz
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
اون 4 نفر چرا منفی دادن؟
آشناست
| |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
به تو ربطی نداره ناشناس ا
ناشناس
| |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
من منفی دادم چون از حروف اجنبی استفاده کرده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :