صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۹۵۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قسم می خورم حضورم در انتخابات قطعی است وتصمیم دیگری ندارم.
به گزارش بولتن به نقل از تسنیم، این کاندیدای ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در کرمان اظهارکرد: تاپایان انتخابات در صحنه هستم و حاضر به ائتلاف نیستم.

عارف با تکذیب برخی شایعات در خصوص احتمال کناره گیری در شب پایانی تبلیغات انتخاباتی افزود: این حرف ها فقط شایعه است و از صحنه انتخابات تا آخرین لحظه کنار نخواهم رفت.

این کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: به هوادارانم این امید را می دهم که در انتخابات حضورم قطعی است و تصمیمی برای انصراف ندارم.
برچسب ها: عارف ، قسم ، ائتلاف

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
بهنام
|
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
قسم خوردن عارف کو؟!!
پاسخ ها
123
| |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
اينا:قسم ميخورم.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :