صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس پس از توافق با مسئولان اين باشگاه تسويه حساب کرد.
اميرحسين فشنگچي مدافع تيم پرسپوليس يکسال ديگر با اين تيم قرارداد داشت اما با توجه به اينکه او در ليست دايي براي فصل آينده نبود، تصميم بر اين گرفته شد که از پرسپوليس جدا شود.

به گزارش فارس،سرانجام فشنگچي پس از حرف و حديث‌هاي فراوان پس از جلسه‌اي که شب گذشته با مسئولان باشگاه پرسپوليس داشت، رسما طبق توافقات به عمل آمده از جمع قرمزپوشان جدا شد و تسويه حساب کرد.

باشگاه پرسپوليس نيز در اين جلسه از زحمات اميرحسين فشنگچي و برخورد حرفه‌اي او در هنگام تسويه حساب و توافق براي جدايي تقدير و تشکر ويژه‌اي کرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :