کد خبر: ۱۴۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
جواد کاظميان براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر فصل آينده با تيم تراکتورسازي تبريز تمديد قرارداد کرد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، جواد کاظميان مهاجم تيم تراکتورسازي تبريز که نيم فصل دوم ليگ دوازدهم به تيم تراکتورسازي پيوسته بود قرارداد خود را با اين تيم تمديد کرد تا در فصل آينده رقابت‌هاي ليگ برتر نيز اين تيم تبريزي را همراهي کند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :