صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
جواد کاظميان براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر فصل آينده با تيم تراکتورسازي تبريز تمديد قرارداد کرد.
به نقل از سايت باشگاه تراکتورسازي، جواد کاظميان مهاجم تيم تراکتورسازي تبريز که نيم فصل دوم ليگ دوازدهم به تيم تراکتورسازي پيوسته بود قرارداد خود را با اين تيم تمديد کرد تا در فصل آينده رقابت‌هاي ليگ برتر نيز اين تيم تبريزي را همراهي کند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :