صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
حبیب حسینقلی‌زاده گفت: در پی گزارش مسمومیت هفت تن از شهروندان در استخری در تبریز، در ساعت ۱۰:۳۴ شنبه ۱۱ خرداد به اتاق فرمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بلافاصله، پایگاه‌های ۲۰۱، ۲۱۷ و ۲۰۴ تبریز به محل حادثه اعزام شدند.
وی‌ گفت: متاسفانه نشت گاز کلر از منبع آن و نشت آن به آب استخر موجب شده بود که هفت تن دچار مسمومیت شوند.
 
حسینقلی‌زاده با بیان اینکه این حادثه در استخر بانوان اتفاق افتاد گفت: مسموم‌شدگان به بیمارستان سینا منتقل شده‌اند و وضعیت عمومی آنها هم‌اکنون رضایت‌بخش است.
 
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی آبریزش چشم، سردرد و سرفه‌های ممتد همراه با بزاق را از علائم مسمومیت با گاز کلر دانست و گفت: بعضا در برخی موارد حالت خفگی نیز بروز می‌کند.
 
وی مصرف مایعات و مراجعه به مراکز درمانی را از جمله بهترین راهکارها برای کاهش عوارض ناشی از مسمومیت با گاز کلر عنوان کرد.

برچسب ها: مسمویت ، زن ، استخر ، تبریز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :