صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۷۲۰۵
تعداد نظرات: ۸۱۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۱
اما سوال اینجاست که پس از این برنامه مردم ملاک های انتخابشان را در کدام کاندیدا بیشتر یافت کردند و چه کسی توانست از این دوئل خسته کننده بیشترین بهره را ببرد. برای پاسخ به این سوال جمع بندی هریک از کاندیدا ها را مرور می کنیم.

اولین مناظره ۸ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حالی به پایان رسید که بیش از آنکه بتواند کاندیداها و برنامه هایشان را به مردم بشناساند بیشتر کسالت آور بود و حرف و حدیث های زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش بولتن نیوز، تقریبا همه نامزدها و اکثر مردم از نحوه برگزاری مناظره گله مند بودند چرا که در زمان کوتاه ارائه شده فرصت بسط و گسترش موضوعات مطرح شده و ارائه راهکار اصولی به آن مقدور نبود و انتقاد دیگری به نحوه برگزاری آن و خصوصا بخش دوم مناظره مربوط به سوالات تستی بود که واکنش های زیادی در پی داشت.

اما سوال اینجاست که پس  از این برنامه مردم ملاک های انتخابشان را در کدام کاندیدا بیشتر یافت کردند و چه کسی توانست از این دوئل خسته کننده بیشترین بهره را ببرد. برای پاسخ به این سوال جمع بندی هریک از کاندیدا ها را مرور می کنیم.

***

غرضی: دولت ضد تورم باید به وجود آید

محمد غرضی درباره نحوه برگزاری مناظره ها از دست اندرکاران خواست تا در شیوه برگزاری تجدید نظر کنند. ممکن است در نظر شما برنامه ریزی درست باشد اما باید بازخورد اجتماعی و مطالعات میدانی آن انجام شود و ما بدانیم آیا می توانیم ۵۵ میلیون نفر را به این ترتیب بیاوریم پای صندوق های رای یا خیر.

وی خطاب به حیدری که به وی یادآوری کرد ۵۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: من گفته ام سن رای دهندگان را دو سال پایین می آورم که تعداد می شود ۵۵ میلیون نفر. شما نگران بحث های بین من و شورای نگهبان نباشید.

غرضی گفت: جمع بندی من از مباحث مطرح شده این است که نظریات مشترک ۸ نفر این است که کشور به لحاظ اداره اقتصادی نتوانسته رضایت عامه را جلب کند. ملاحظه کردید که همه بحث ها حول و حوش این مسئله شد که چگونه بتوانیم با تورم مبارزه کنیم، تولید را سامان دهیم، اشتغال ایجادکنیم.

وی ادامه داد: باید دولت ضد تورم به وجود آید.

قالیباف: تحول جدی در مدیریت اقتصادی کشور در ۶ ماهه اول ریاست جمهوری

محمد باقر قالیباف نیز گفت: به طور روشن و مشخص حرفم با مردم این است که حق شماست بدانید من در چه زمانبندی چه می کنم.

وی افزود: همین طور که در پروژه ها قبلا توضیح داده ام در برنامه اقتصادی برنامه ای دو ساله داریم تا بتوانیم مشکل گرانی از یک طرف و بحث مربوط به بیکاری و بالا بردن قدرت خرید مردم و معیشت را حل و فصل کنیم.

قالیباف ادامه داد: ظرف شش ماه اول همه تلاش ما این است که یک تحول جدی در مدیریت اقتصادی کشور و در تثبیت ثبات ارز به وجود آوریم و نگاه دولت به ارز به عنوان یک درآمد را کنار بگذاریم و برویم به سمت اینکه به مردم کمک کنیم و تورم را کنترل نماییم.

شهردار تهران ادامه داد: ظرف دو سال مردم چه کشاورزان و چه سرمایه گذاران یک احساس آرامش خواهند کرد.

عارف: نیازمند رشد ۸ درصدی اقتصادی هستیم

محمد عارف در جمع بندی خود گفت: برای اینکه ما بتوانیم پاسخگوی نیازهای معیشتی مردم باشیم و یک زندگی شرافتمندانه و آبرومند را برای مردم تامین کنیم، نیازمند یک رشد اقتصادی ۸ درصد هستیم.

وی ادامه داد: نرخ تورم باید کاهش پیدا کند و به عدد یک رقمی برسد. همچنین نرخ بیکاری برای پاسخگویی به جوانان باید کاهش پیدا کند برنامه ریزی ما باید این باشد که نرخ بیکاری باید یک رقمی شود. مسئله مسکن باید ساماندهی شود، مسکن دغدغه خیلی از مردم و جوانان است.

عارف گفت: خصوصی سازی به مفهوم واقعی کلمه باید به طور جدی دنبال شود و راهکار اصلی آن اجرایی کردن سیاست های کلی اصلی ۴۴ قانون اساسی است. به نظر می رسد مردم باید عنان مدیریت کشور را به دست کسی بسپارند که در عمل نشان داده می تواند شعارهایش را عملیاتی کند و اطمینان پیدا کنند که می تواند در طول زمان معقولی به تعهداتی که می دهد پایبند باشد و کشور را در راه پیشرفت و تعالی قرار دهد.

جلیلی: اجازه دهیم تمام ظرفیت های کشور چه سخت افزاری و چه نرم افزاری آزاد شود

سعید جلیلی نیز گفت:ما نه تنها باید برای رفع مشکلات بلکه برای پیشرفت و آن چیزی که از آن تحت عنوان حماسه اقتصادی بیان شد، برنامه ریزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: به نظر من اجرایی شدن اینها ممکن است یک عزم جدی می خواهد. عزم جدی برای یک موضوع اساسی و آن اینکه ما اجازه دهیم تمام ظرفیت های کشور چه سخت افزاری و چه نرم افزاری آزاد شود. همه مردم ما به شکل عادلانه بتوانند از این فرصت ها استفاده کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آزاد شدن همه ظرفیت ها و توانمندیهای مردم ما و امکانات کشور در پرتو دو موضوع می تواند محقق شود اول اینکه الگو و بحثی را که می خواهیم دنبال کنیم یک الگو برای پیشرفت مبتنی بر یک الگوی اسلامی ایرانی باشد و دوم اینکه مردم نقش اساسی در آن داشته باشند آن هم همه مردم نه اینکه فرصت ها شانسی و بر اساس یک مناسبات خاص توزیع شود.

جلیلی با طرح این سئوال که اما چگونه اینها محقق می شود و مشکلات رفع شده و پیشرفت صورت می گیرد، گفت: وقتی ماشین دولت وساختار دولت این توانمندی را داشته باشد پیشرفت صورت می گیرد اول اینکه در بروز ظرفیت ها مانع مردم نشود، دوم اینکه کمک کند و تقویت کند که این مسیر به سرعت پیش رود اگر چنین شود می توانیم در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد پیشرفت لازم را داشته باشیم.

ولایتی: بی جهت عده ای از متخصصین خانه نشین شده اند

علی اکبر ولایتی در جمع بندی ۹۰ دقیقه ای خود گفت: درچند کلمه مطالبی که به آنها اشاره نشد را به عنوان سرفصل اشاره خواهم کرد. هرچند که ممکن است برخی از آنها به حوزه سیاسی مربوط شود اما ارتباط آن با حوزه اقتصادی قطعی است.

ولایتی افزود: یکی از موارد آشتی با دنیاست. ما اگر با دنیا آشتی نکنیم و روابط  مان را به خصوص با همسایگان توسعه ندهیم در آن صورت نمی توانیم از  ظرفیت های اقتصادی در صحنه بین المللی و منطقه ای استفاده کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  گفت: همکاری های منطقه ای برای ما یک فرصت است و اگر بتوانیم دی هشت و اکو را فعال کنیم و یا همکاری های منطقه ای جدید را با کشورهای خیلی نزدیک مانند عراق، سوریه، پاکستان، آسیای مرکزی و قفقاز باز بکنیم مشکلات  تا حدودی حل خواهد شد.

وی افزود: مساله دیگر آشتی در داخل است دامنه اصولگرایی وسیع است. هر کسی که نظام، قانون اساسی  و ولایت فقیه را قبول دارد اصولگرا است. بی جهت عده ای از متخصصین خانه نشین شده اند باید آنها را به کار دعوت کنیم و در نهایت همان طور که مردم انقلاب و دفاع مقدس را به پیروزی رساندند این اقتصاد را هم که حق مردم است به دست آنها بسپاریم و دولت نظارت کند مردم این مساله را نیز به پیروزی خواهد رساند.

روحانی: درآمد ارزی ما در طول ۸ سال برابر درآمد ارزی ما از بعد از انقلاب بوده است

حسن روحانی نیز در این بخش گفت: فکر می کنم مشکل اساسی ما در این بخش این است که حرکت اقتصادی ما در ۸ سال اخیر تناقضی را بین سیاست های تصویبی ابلاغی و اجرایی نشان می دهد. بعد از  ۲۰ سال همه حرف ها و بحث راست و چپ در نهایت در مجمع تشخیص مصلحت نظام به چشم انداز ۲۰ ساله رسید و مبنایی برای توسعه نظام شد.

وی تاکید کرد: مبنای اجرای آن این بود که ما تولید محور باشیم و به دنبال مصرف نباشیم که متاسفانه راه و مسیر دیگری پیموده شد و ما در این مسیر فرصت های بسیار زیادی را از دست دادیم که فرصت های تضمین شده است.

روحانی تصریح کرد: مردم ما باید به این نکات توجه داشته باشند که درآمد ارزی ما در طول ۸ سال برابر درآمد ارزی ما از بعد از انقلاب بوده است و بیش از ۵۰ میلیارد دلار در این مدت درآمد ارزی داشته ایم ولی متاسفانه تولید ناخالص ملی ما از ۶٫۹ به منفی رسیده است و در سال جاری نیز پیش بینی منفی می شود.

وی تاکید کرد: ما امروز می بینیم در پارس جنوبی همسایه ما روزانه ۴۵۰ هزار بشکه نفت تولید می کند و معادل کل فازهای ما که فعال هستند ۸ فاز است و فاز ۹ و ۱۰ نیز فعال نشده است اما همسایه ما معادل ۲۲ فاز را استفاده و سه برابر ما از گاز بهره برداری می کند بنابراین فرصت های عظیمی را امروز از دست می دهیم.

رضایی:هزینه تصمیم گیری های غلط در کشور بیش از هزینه های دشمنان و رقبا به ما آسیب می رساند

محسن رضایی نیز گفت: بحث هایی که در این جا می کنیم اولین بار نیست که صورت می گیرد ما از مشروطه در ژاپن شروع کردیم  و اقتصاد ما تبدیل به اقتصاد پهلوی شد و ژاپن پیشرفت کرد.

وی افزود: از زمان انقلاب نیز با کره و چین شروع کردیم آنها این اندازه پیشرفت کردند و ما اکنون عقب ماندگی داریم. این نشان می دهد که از این بحث ها زیاد شده است. زمانی که تاریخ اقتصاد ایران را خواندم در سال ۱۳۲۷ که اولین برنامه مطرح شده است دو هدف وجود دارد عدالت و رشد اقتصادی. این بحث ها ۶۰ سال است که تکرار می شود.

رضایی ادامه داد: باید فکر اساسی کنیم و دولت را باید درست کنیم، اقتصاد در ایران صاحب ندارد. این همه سیاست گذاری شده و چشم انداز مطرح شده است چرا کار اساسی صورت نمی گیرد. دولتی که اکنون داریم از نظر ساختار، کارکرد و مدیریت باید تحول اساسی پیدا کند. هزینه تصمیم گیری های غلط در کشور بیش از هزینه های دشمنان و رقبا به ما آسیب می رساند یعنی آن مقدار هزینه که آمریکا و اسرائیل در بعد  اقتصادی به ما وارد می کنند کمتر از  هزینه تصمیم گیری های غلط ما و عدم تخصیص درست منابع  به فعالیت های اقتصادی است.

حداد عادل: با بلبشوی صادرات و واردات نمی توان ثبات اقتصادی ایجاد کرد و بازار ارز را کنترل کرد

در ادامه غلامعلی حدادعادل نیز بیان کرد: دوستان بیشتر به نتیجه تاکید می کنند و بنده بر روش تاکید دارم چرا که نتیجه درست از روش درست حاصل می شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده تلاش خواهم کرد که به بخش خصوصی توجه کنم ما باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم چرا که بخش خصوصی هم تجربه و هم سرمایه دارد.

حدادعادل افزود: ما باید از بخش خصوصی در اداره اقتصاد کشور کمک بگیریم. قانون سیاست های کلی اصل ۴۴ مهم است و اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها طبق قانون مهم است. دولت من باید بر بازار ارز یعنی واردات و صادرات نظارت کند. با بلبشوی صادرات و واردات نمی توان ثبات اقتصادی ایجاد کرد و بازار ارز را کنترل کرد.

وی گفت: بنده در نظر دارم در ریاست جمهوری معاونت تولید و اشتغال ایجاد کنم، آموزش باید معطوف به کار متحول شود. ما باید آموزش معطوف به کار و پژوهش معطوف به صنعت داشته باشیم. دولت من پیشرفت دانش بنیان را مهم می داند و اصلاح نظام بانکی که در مورد این مسایل در گفتگوی ویژه با تفصیل بیشتری سخن خواهم گفت.

***

اما با به پایان رسیدن اولین مناظره ۸ نفره تحلیل ها و اظهار نظرها کاملا متفاوت بوده و بسیاری از کسانی که تاکنون در انتخاب خود مردد بوده اند یکی از گزینه ها را همسو با معیارهایشان می دانند که البته باید منتظر مناظرهای بعدی انتخابات نیز باشیم.

به هر حال اکنون این سوال مطرح است که برنده دور اول مناظرات چه کسی بود؟

منبع : بویر نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
حشمت خليج پارسي
|
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محسن جون دوست داريم .... محسن جون دوستتداريم محسن جون دوستت داريم.................................فقط محسن رضائي
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف انصافاً حرفه ای تر بود، قبل از مناظره رأی من جلیلی بوده.
ناشناس
| |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط روحانی
فتا
| |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تنها خوبی که این مناظره داشت این بود که یاد و خاطره مرحوم منوچهر نوذری و مسابقه هفته رو زنده کرد و همه براش فاتحه فرستادیم فقط قسمت دوبلوری به جای بازیگران نمیدونم چرا حذف شد
تازه میتونستند چند تا سوال چالشی همم ازشون بپرسند که من پیشنهاد می کنم در مناظره بعدی لحاظ کنند مثلا :
در این تصویر چند تراکتور می بینید؟
در این بازار شلوغ اون خانمه که روسری سرشه می خواد پسته بخره یا برنج؟
در تصویر معدن مس چند حلقه و دایره دیدید
.
.
.
.
.....

واقعا متاسف شدم با این مناظره برا خودم و وقت باارزشم

یکی نیست بهشون بگه این سوالا رو کاش قبل از ثبت نام به عنوان امتحان ورودی از کسانی که میخوان برای ریاست جمهوری ثبت نام کنند بزاریند که هر درشکه چی و سبیلو و دیپلم ردی نیاد برای ثبت نام
نه الان که کلی شورای نگهبان زحمت تایید صلاحیت کشیده و وقت و برنامه گذاشته حالا میخوایند امتحان بگیرین اونم از کسایی که کمترین مدرکشون دوسه تا فوق لیسانس و دکتری است

همش توهین بود ....
چه ذوقی هم میکردند که این تنها برنامه بی رقیب و پر بیننده صدا و سیمای کشور است و سوالات اصلا لو نرفته فقط من میدونم و رئیس صدا و سیما ..........
عمار
| |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جلیلی بهتر بود. زنده باد اقتصاد مقاومتی
میلاد
| |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فتا
تو حتما طرفدار عارف یا روحانی هستی
مطمئنم
آخه در این مناظره هم از نظر اخلاقی و هم از نظر به چالش و دعوا کشاندن مناظره و یه سری تهمت های الکی شکست خوردن
( مخصوصا عارف که تو همون زمان کم هم میخواست این کار رو بکنه، قالیباف خوب جوابشو داد)
سامان
| |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رییس جمهور باید جرات داشته باشه.عارف بهتر از همه بود
امیر
| |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف واقعا مسلط بود اما رضایی حرفهاش پر معنی تر و بهتر بود عارف و غرضی هم انصافا حرفاشون از نه دل بود
حسین سوری
| |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رای ما قالیباف ...

اما انصاف این مناظره هیچ چیز خاصی به مردم

نگفت ...
محمد
| |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یه بچه ی 11 ساله هم میدونه مشکل کشور ما اقتصادیه اینکه حرفهای بعضی ها به دلمون بچسبه ملاک نیست.
ملاک باید چگونگی عملکرد منتخب بعد از انتخابش باشه.
فقط دکتر جلیلی و بس
طاها
| |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جلیلی
we love u
مسعود
| |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فکر کنم بولتن نظرات رو گلچین کرده و بیشتر اونایی که موافق آقای رضایی و جلیلی هستن و چاپ کرده فکر کنم آقای قالیباف با اون حضور خوب و مسلط در مناظره حتما نظرات مثبت بیشتری رو باید بخه خود جلب میکرد
ناشناس
| |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اینگونه مناظره شانس تنش و تهمت زدن رو از طرفین گرفت همه مجبور شدن فقط به اصل مطلب بپردازن و از تشنج های احتمالی بعدی جلوگیری کرد
محمد
| |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مسعود جان اینکه نظرات بیشتر به سوی آقای جلیلی و رضایی ست(از نظر خودتون) تقصیر بولتنه؟!
این دیگه چه استدلالی است.!!مردم گفته ها و وعده و وعیدها توجه میکنن اما بیشتر به صداقت در گفتار توجه دارند.
البته قالیباف هم اگر به وعده هایی که داده جامه ی عمل بپوشاند فرد شایسته ایست.
ناشناس
| |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
رای ما رضایی متخصص و متعهد
فتا
| |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
برادر گرامی میلاد
شما از کجا متوجه شدید که من طرفدار عارف یا روحانی هستم؟
شما در اشتباهید .....
من هرگز به کسی که کارشناسی ارشد و دکتری اش را انگلستان آن هم غیر حضوری در حالی که در کسوت لباس روحانیت بوده گرفته رای نمیدهم چون باید دید چه خدمتی برای انگلیس کرده که با لباس و عقیده اون کنار اومدند و بهش دکتری دادند
2 امام جمعه تهران حاج آقا سید احمد خاتمی می فرمایند وقتی یک روحانی لباس و درس خود را رها کرده و به مدرک دکتری افتخاری خود افتخار میکند اول بدبختی اوست ( خطاب به سید محمد خاتمی ) شما اگه توجه کنید روحانی با اینکه اجتهاد داره در تبلیغاتش خودش رو دکتر معرفی میکنه

و اما عارف همان سید حسین موسوی و خاتمی دیگه ای که ما قبلا ضربه اش رو خوردیم و اطلاح طلبان فقط دنبال سیاسی کاری و سیاست بازی اونم از موضع ضعف هستند
از قدیم گفتن آزموده را آزمودن خطاست
مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود

2- ریئس جمهور باید آرامش داشته باشد و حتی اعتراضش رو با آرامش و قانونی اعلام کنه نه اینکه زود جوش بیاره و کم طاقت باشه مصداق اشدا علی کفار و رحما بینهم باشد

قالیباف مدیریت دارد قول میدهد و دنبال اجراست ولی یک عیب عمده و بزرگ دارد ایران را تهران میبیند و تهران را ایران
احمدی نژاد ضمن انتقاداتی که این اواخر به پیرو سرپیچی و غد بازی در مقابل کلام و امر رهبری نشان دادند ولی یه خوبی داشت که از یه کوره راه و دهات دور سیستان بلوچستان تا ده سرسبز گیلان و کوهستان سخت کردستان و سرزمین پر برف اردبیل و ارومیه را ایران میدونست
همه جای ایران سرای من است
من به دنبال اصلحم
هنوز زمان برای تحقیق و نتیجه گیری زیاد است
هنوز دو مناظره باقی مانده ......
من الله توفیق
امیر
| |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
روحانی
سجاد
| |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
رایم بین قالیباف و جلیلی هست باید ببینیم چه کسایی تا پایان می مونند
ایران
| |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هر کس واقع بین باشه براش مشخصه که رضایی اصلحه
nima
| |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
1-جلیلی 2-قالیباف 3-روحانی 4-ولایتی 5-رضایی به ترتیب برندگان مناظره اخیر بودند بقیه هم مردود شدند
میلاد
| |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
آقای فتا
با نظر دومت موافقم کاملا
ولی چرا میگی وقتتو هدر دادی
اتفاقا این مناظره نتایج مفید و زیادی داشت و خیلی چیزا رو نشون داد
ظرفیت افراد، تیزهوشی، اخلاق، احترام به دیگران، استفاده درست از فرصتها، قدرت تصمیم گیری، احترام به مردم و خیلی موارد دیگه
غیر از اینه؟
سوالات و طرز برگزاری خیلی تیزهوشانه بود
همین که نظر و عکس العمل همشون رو در یک موقعیت دیدیم خیلی چیزا باید واسمون در پی داشته باشه
مناظره های بعدی رو با جدیت بیشتری دنبال میکنم
موفق باشی
دماح7
| |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
با فتا موافقم...سرگرم شدیم
محمد
| |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
با نظر میلاد موافقم>هرچند مناظره شکل شمایل مناظره را نداشت ولی برا شناسایی شخصیت کاندیداها عالی بود!
دمت گرم اقا میلاد
میثم
|
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کلا مناظره ای نبود که کاندیداها را به چالش بکشد. بنابراین انتخاب برنده کار ساده ای نیست. ولی فکر میکنم آقای رضایی صحبتهای منطقی تری را ارائه داد. هرچند در این زمانهای قطعه قطعه شده مجال کافی جهت تشریح برنامه های خود را نیافت. یک سری از کاندیداها هم که درد دل میکردند!
پاسخ ها
آزاده
| |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
از نظر مشکلات اقتصادی که داریم
راه حل های آقای حدادعادل واقع گرایانه تر بود
اینها هم به جای زدن به سر و کله هم که درواقع کوباندن مردم است
بهتر است راه حل های خود را روی هم جمع کنند
نظام بانکی اگر می توانست به مردم وام واقعی خود اشتغالی بدهد
اختلاس 3000000000000دلاری از آن بیرون نمی آمد
کمی فکرکنیم....
امیدوارم آقای جلیلی به نظرات حداد عادل توجه کنند
امیر
| |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ازاده اول اینقدر دلار که تو گفتی از کل دارایی ایران بیشتره دوما طرفدار جلیلی حرفت متین انسان دوست داشتنی هستن ایشون ولی تو برنامه محسن رضایی یه چیز دیگه هست
آزاده
| |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تومان نه دلار
تصحیح میکنم
لیلا
|
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
وقتی عمیق به محتوا سخنان انها بیاندیشم ونگرشی جامع به نطرات 8کاندید بپردازیم براین باور هستیم که اقای دکتر جلیلی جامع ترومدیریتی تر واستراتژیک تروکامل ودور از حاشیه وبامحتواتربیانات خودرا مبذول داشتند به امید پیروزی ایشان برنده مناظره ایشان بود دوراز زرق وبرقها وشعارها سخن می گفتندبیاییم سطحی نگر نباشییم وچون اقای جلیلی عمقی نگر باشیم وحق قضاوت کنیم
علی
|
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
100%محمدرضا عارف
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چه خبر از دره توریستی...؟!!!!!
ناشناس
| |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بی سواد و عصبی. از این بنده خدا چه انتظاری دارید؟
سید
| |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با سلام
خیلی جالبه آقای عارف وقتی نوبت صحبتش شد اول از دولت آقای احمدی نژاد کلی انتقاد کرد که "چرا به نظر کارشناسان اهمیت نمی دهد؟" ولی وقتی مجری می گفت طراحی نحوه مناظره توسط کارشناسان ارتباطات و رسانه طراحی شده ایشون گفتند" کارشناسها نباید نظر بدهند که نظر ما مهمه؟؟؟"
یک بام و دو هوا به این میگنا...
ناشناس
| |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کسی که عصبی و ناراحت در برابر ملت نشون میده، قابل اعتماد نیست
ناشناس
| |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بابا بیخیال
پیرو
| |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این مناظره هر چی نداشت خوب ظرفیت بعضی از افراد رو نشون داد ... .
یونس
| |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قرار شد بعد از انتخابات یک سفری بریم دره توریستی
ناشناس
| |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این یه معدنه که قبلا ازش مس برداشت میشده و اصلا در ایران نیست اکنون به جاذبه توریستی تبدیل شده است و در آمریکا قرار داره نه در یزد کرمان که همه به جز دکتر عارف گفتند این معدن در ایرانه
امیر
| |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اولا بی سواد گفتن به دکتر عارف فقط مسخره کردن خودمونه دوما اشتباهات پیش میاد سوما سید جان کارشناس همیشه مهمه ما هم که به دولت اصلاحات و مساله هسته ایشون اعتارض داریم اونام کارشناس داشتن که تبعیت از کارشناس که الزامی نیست
مهدی
| |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
منظورتون از بیسواد چیه؟ دکتر عارف مدرکشون رو در رشته ی برق و مخابرات از دانشگاه استنفورد با معدل 4 از 4 گرفتن. این یعنی بیسوادی؟
نامی
| |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدا وکیلی همین عکس دره رو به شما نشون می دادن تا نظر بدید چه جوابی می خواستید بدید؟ آیا برای رئیس جمهور بودن باید همه جای دنیا رو مثل کف دست بلد بود؟
یه کم جانب انصاف رو نگه داشتن هم بد نیست
ط
| |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
هر کسی دریه زمینه ای تخصص داره من دکترای برق دارم ولی نفهمیدم عکس مورد بحث چیه همسرم لیسانس مهندسی شیمی دارند و گفتند عکس معدنه
مرتضی
| |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بچه ها حالا یکی یه اشتباهی کرده شما ها ول کنید
اونی که میگه عارف بی سواده بره حرفش رو پس بگیره استاد برق دانشگاه شریفه
من فقط میخواستم این رو بگم همین . طرفدار عارف هم نیستم که بگین طرفدارشه فقط میگم جوانمرد باشید همین
من فعلا طرف جلیلی ام
دانشجو
| |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ربطی به بیسوادی ایشون نداره دوستان مهم عدم آگاهی از مشکلات کشوره ایشون خودشون یزدی هستند واین دره در نزدیکی یزد بوده چطوریه که دکتر رضایی باید اینو تشخیص می دادند ودکتر عارف نه تنها نمی دونستن کجاست بلکه حتی نمی دونستند این ماهیتا چیه ؟ هرچند اگه دکتر رضایی نمی گفتند بعید بود که بقیه هم بدونند!!!
سجاد
| |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
واقعا عارف نشون داد ظرفیتش چقدره اصلا وقتی میگفت نظری ندارم چنان با عصبانیت می گفت کیف کردم که شخصیتش مشخص شد
علی
| |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دره و توریست؟ یعنی معاون اول یه زمان مملکتمون فرق دره و معدن رو نمی دونسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
| |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عکس نشان داده شده مربوط به معدنی است در آمریکا، که اکنون جاذبه ی توریستی است،عمیق ترین دره ای است که در حال حاضر وجود دارد و مردم از آن بازدید می کنند. لطفا بی اطلاع حرفی را دنبال نکنید،همه ی نامزدها به جز آقای عارف اشتباه کردند!!!
آرينا
| |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من به عكس معدن و جواب عارف كار ندارم ولی اخلاق و رفتاری كه موقع اعتراض از خودش نشون داد واقعا بد بود و اصلا در حد يه كانديد رياست جمهوری نبود ايشون مدام می گفت مناظره در شأن ما و ملت نيست اما بايد بگم رفتار لجوجانه ی خودش هم به هيچ وجه در شأن مهمانان و ملت كه داشتند مناظره رو می ديدند نبود
ناشناس
| |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
یک معدن در امریکا که حالا تبدیل به مکان توریستی شده
یک دره مشابه عکس هم در افریقا هست که جاذبه توریستیه
دوستانی که توهین میکنن تحقیق کنند
امضاء محفوظ!
| |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ای ول از این شلوغ پلوغی نظرات و احوالات جالب و قابل تامل و برخی جانب داری های غیر اصولی و چندی هم حرفهای متعصبانه ، قربون هرچی واقع بین و بادقت که بین قالیباف و جلیلی و ولایتی دور میزنه
ناشناس
| |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مارئیس جمهوری که تحمل وطاقتش کمه وطرفدارفتنه گران هست نمی خواهیم ...
ناشناس
| |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
کسی که معاون اول رئیس جمهور بوده و نتونسته چنین تصویری رو تشخیص بده جای تعجب داره! کاملاً معلومه که اینا در دوره خودشون دغدغه اقتصاد و سازندگی نداشتن. وگرنه ما یه لیسانسیه ساده که خیلی از جاهای ایران رو هم ندیدیم تونستیم از ظاهر تصویر حدس بزنیم معدنه.بیش از این تصویر، عصبی شدن ایشون با اون همه ادعای سعه صدری که داشتند جالب بود. واقعا که!!!!!!!!!!!!!
نیما
| |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
از تمسخر بگذریم این که آقای عارف فرق بین دره و معدن رو ندونستن به کنار امکان داره اطلاعات عمومیشون پایین باشه اما نمیشه قهر بچگانشون و برگشتن از نظرشون بعد از چند دقیقه رو نادیده گرفت
ناشناس
| |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
پاسخ به نامی
رییس جمهور ایران لازم نیست همه جای دنیا رو مثل کف دستش بلد باشه ولی باییییییییییییییید همه جای ایران رو مثل کف دستتش بلد باشه
ناشناس
|
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محسن رضایی
ناشناس
|
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محسن رضایی
ناشناس
|
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سه نفر از نامزدها از این شیوه اجرای مناظره خوشحال بودن و اصلا اعتراض نکردن قالیباف و جلیلی و ولایتی
پاسخ ها
بهنام.ایران
| |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مگه هر کی اعتراض نکنه مفهومش اینه که خوشحاله ؟!! نه خیر برادر عزیز. خواستن حرمت برنامه حفظ شود.
آزاده
| |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دقت نکردی خنده تلخ جلیلی رو وقتی در اولین پاسخگوی سخنانش را قطع کردند؟
نجابت کم حرفی عدم ایجاد تنش از خصوصیات ایشان است
ناشناس
| |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
باازاده وبهنام موافقم آقای جلیلی خیلی نجابت دارد خیلی راجع به ایشون تحقیق کردم اولش نظرم به ایشان نبودولی باتحقیقات وبرخورد صبورانه اش بااین که می دونم چقدربزرگوارهست نظرم برایشان ثابت شد.
مرضیه
| |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اینکه آدم جایی که صلاح نیست حرف نزنه و تو رسانه ملی شلوغ بازی راه نندازه دلیل رضایت نیست
سایه
| |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
سعه صدر و صبر و شخصیت خودشون رو نشون دادن! برخلاف کسی که پر از ادعای اخلاق و سعه صدر بود و در عمل صفر
مجرد
|
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چیز دیگه ای بنویسم جز کلمه جلیلی منتشر نمی کنید.پس برنده دکتر جلیلی بود.حالا منتشر کن لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
همدردیم
محمد
| |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درود خدا بر دکتر جلیلی
مسعود
| |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
واقعا بدون هیچ گونه جانبداری انصافا دکتر قالیباف از همه کاندیداها با برنامه تر و مسلط بود
انسان ایرانی
| |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جلیلی نمونه ایرانی راستین است که با دشمن وطنمان جنگیده است و به ارزشهای بومی باور دارد و بهترین گزینه است.
ناشناس
|
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف دره توریستی. ههههههه
مهدی
| |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نخند. مشکل صدا و سیماس. اگه میخوان نظر کاندیدارو درباره ی بهره برداری از معادن بدونند میتونن همینو سؤال کنن. نه این که عکسی گنگ رو کنند و باسوادی مثل دکتر عارف متوجه اون نشه و مردم هم متوجه نشوند نظر ایشون نسبت به بهره برداری از معادن چیه.
ناشناس
| |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارف بابرخوردهای زننده اش ثابت کرد قانون مدارنیست .
امین
| |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
بازم خوبه رضایی گفت این ی معدنهبقیه یاد گرفتن مثل عارف آبروشون نرفت
ایرانی مسلمان
| |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
اول که مثبتهای اقای عارف رو دیدم فکر کردم ادمهایی که تو این سایت نظر دادن سواد ابتدایی داشتند که به کسی مثل عارف که در مناظره نشان داد اطلاعاتش در حد ابتدایی وهمان به قول خودش کنکور 50سال پیش است- مثبت دادن ولی بعد یادم امد که بعضی از طرف دار های سطح پایین برای کاندیدای خود به هر کافی نت وکامپیوتری دستشان رسید میروندو به نماینده مورد پسند خود مثبت می دهند به این سایت امیدوار شدم چون همه جور بیننده دارد
ایمان
|
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خداییش من دوست داشتم اصلاح طلبان رییس جمهور بشن
ولی آقای ولایتی که یه اصول گراست نشون داد که میخواد چه اصلاحات بزرگی انجام بده خدا پشتو پناهش
امید وارم به یاری حق رییس جمهور بشه
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
انشاالله ولایتی رای خواهد اورد. اگر مردم بیشتر بصیرت داشته باشن
ناشناس
| |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ای کاش اصولگرایان میدانستند که ولایتی از جلیلی اجرایی تر و از قالیباف ولایی تره
ناشناس
|
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر عارف
ناشناس
|
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط جلیلی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کسی که بی اطلاعی خودشو به غلط بودن سوالات ربط بده صد البته باید رئیس جمهور بشه
پیرو
| |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نه انصافا اونا سوال بود؟
سوالی که چند گزینه ای هستش و چند تا گزینه ی صحیح هم داره غلط نیست ؟
ناشناس
| |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
بیشترشون سوال های درستی بود اما بعضی ها هنوز مفهوم سنجش رویکرد و بررسی اولویت رو که مجری بیچاره بارها گفت هنوز خوب درک نکردند
ایرانی مسلمان
| |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
اگر کمی دقت کرده باشید اقای جلیلی گفت ناقصه نه غلط
رضا
|
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظرم برنده نداشت. بازنده اش عارف بود اما اگر قرارباشد الزاما برنده داشته باشد حدادعادل بود
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با قسمت بازنده بودن عارف بی سواد موافقم.
آرمان
| |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف نشان داد که فردی عصبی وهیجانی است
طرز برخورد ایشان در نقدسوالات کودکانه وغیرمنصفانه بود، با رضا موافقم من فقط میتونم بگم به عارف رای نمیدم
رضا
| |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
البته از کل مناظره یه عکس و در نظر بگیریم حرف شما صحیح است
ناشناس
| |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بابازنده بودن عارف موافقم ... که نشون داددرعین اینکه علم وبرنامه نداره ، قانونمداروصبورهم نیست .
نیما
| |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
در این که عارف و غرضی و حداد مردود شدند که شکی نیست تا حالا پنج کاندید موندن
محمدرضا
| |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
با اون قسمت از نظریه شما که بازنده این مناظره اقای عارف بودند کاملا موافقم ولی برنده را آقای قالیباف می دانم . عارف نشان داد که یک فرد کم ظرفبت، عصبی، عجول، قانونگریز و دارای اطلاعات کم هستند و حتی در نظزیه و رای خود هم (که میخواست جواب سوالات را ندهد) ثابت قدم نیست.
ناشناس
|
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رضایی
علی دانا
|
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اصولاادم تندخو وعصبانی مجازمثل اقای عارف نمی تونه برمشکلات فایق اید انصافا اقای جلیلی پخته تر مسایل را تحلیل وارزیابی میکردتا دیگر کاندیداها
پاسخ ها
اکبر جون
| |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کاملا صحیح است خوشم اومد
اشکان
| |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در اصل هم باید عصبانی بشه وقتی که دارن به مخاطب و ملت توهین بشه باید هم عصبانی بشه کسی که موقع توهین به مخاطب و ملت حرفی نزنه و ناراحت نباشه بدرد ریاست جمهوری نمی خوره.
نیما
| |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
علی دانا دلبندم اون مزاجه
آرينا
| |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقا اشكان دفاع از شأن ملتی مثل ملت ايران با همچين هوچی گری هايی فرق داره می تونست مثل بقيه متين و موقر به سؤالا جواب بده بعد توی رسانه ها و خبرگزاری ها اعتراضشو بيان كنه نه اينكه روی آنتن زنده مثل بچه ها لج كنه رياست جمهوری كه لج و لجبازی بر نمی داره
پیرو
| |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اشکان جان توجیه نکن ... .
زهرا
| |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مُـــــــــــــــــوآفِــــــــقَـــــــــــــــــمـ
ناشناس
| |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط جلیلی ، بزرگانی که پیچش مورامی بینندوی راتائیدکرده اند ودشمن هم سخت باهاش مخالفه .
نیما
| |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
به نظرم فردی که در برابر فشار های جزیی همچون تحقیر صدا و سیما این طور واکنش بچگانه نشون میده لیاقت رای منو نداره
محمد
|
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر رضایی
پاسخ ها
امین
| |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
بله موافقم فقط برادر محسن
مجتبی فراهانی
|
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
غرضی بهتر از انتظار و عارف خراب کرد. بقیه در حد خودشان بودن.
پاسخ ها
نیلوفر شمس
| |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دقیقا منم اینو میخاستم بگم زدین تو هدف واقعا من یه جور دیگه درباره این فرد قضاوت میکردم ولی آقای غرضی خیلی دلسوز و پر بنظر میومدن ولی حیف....و آقای عارف دور از انتظار بودن غیر قابل پیشبینی و خیلی الکی مغرور
ناشناس
| |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
غرضی خیلی خوب بود اما متاسفانه رای نمیاره و بهش رای نمیدن. رای خودم غرضی هست
ناشناس
| |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارف خیلی خوب بود
با شهامت و شجاعت و جسارت
نشون داد که هر کاری برای رسیدن به قدرت انجام نمیده
نیما
| |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
از طریقه حرف زدن غرضی معلومه دلسوزه ملته و سختی کشیدست اما حیف ببعضی ها در برابر فشار ها شخصیتی مسخره به خود می گیرند بعضی هام مثله عارف می زنند زیر همه چی
ناشناس
|
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ی کاش به دیار باقی شتافته بودم و این مناظره را نمی دیدم. از آقایان بعید بود که تن به چنین مذلتی بدهند. کجای دنیا یک نامزد ریاست جمهوری را می نشانند تا مانند دبستانی ها تصاویر تراکتور و قایق و سبزه میدان و ساعت را تعریف کند؟ واقعاً شرمنده ام از خودم، از فرزندم که تماشاگر این صحنه های دلخراش و جانکاه بود، از عباس آقا بقال سر کوچه که محال است از این کارها بکند، از مادربزرگم که دلش به حال صندلی ریاست جمهوری سوخت، از...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بالاخره یه چیزی مشخص شد، بعضی ها به اندازه دبستانی ها هم نبودند، بی سواد و عصبی.
آرمان
| |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
انتفادخوب است ولی وقتی 8 نفرکاندیدا میشوند
انتخاب مناظره دو نفره که ایده ال ترین است
یعنی انتخاب 2از8 که که میشود28 مناظره
وعملی نیست
چاره ای جز برگزاری مناظره هر8 نفر باهم نیست
این که محتوای صرفا سوالی باشد مثل بخش اول خوب کسل کننده می شود
اتفاقا ابداع وابتکار بسیار خوبی بودبه نظرم از بخش دوم بهتر میتوان ارزیابی کرد تا بخش اول
بهنام.ایران
| |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ناشناس عزیز، هرچند خودم هم زیاد با این روش موافق نیستم. ولی سطحی نگر نباشید، این کار یک مقوله روانشناختیست. توضیح هر کاندیدا در باره هر عکس را میگویم. کم کم کمش فهمیدیم جناب آقای عارف فرق بین معدن و دره رو نمیدونن !
نسیم
| |
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کاملا باهات موافقم ناشناس جون ببخشید کسی که قراره رئیس جمهور بشه نیازی نداره هر عکسی رو تو هر سایتی آپلود میشه بره بفهمه مال کجاست! منی که لیسانس محیط زیست دارم نفهمیدم این معدنه اونم تو آمریکا خیال دارید آقای عارف اینو بفهمه؟ در ضمن به نظر من کسی که از خودش دفاع کنه میتونه از ملتم دفاع کنه! این عصبی بودن نیست واکنش در مقابل توهینی بود که از سکت صدا و سیما به 8 نامزد و مردم شده بود فقطم ایشون واکنش نشون ندادن آقای رضایی و آقای روحانی ام مخالفت کردن به نظر شما کسی که انقدر مطیعه مثلا آقای حداد که هرچی ازش پرسیدن بدون توجه به توهینی که داره بهش میشه جواب داد گزینه مناسبی واسه گرفتن حق مردمه؟ بعضی وقتا خوبه که یکم راجع به اطرافمون با انصاف تر برخورد کنیم
ناشناس
| |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
خوب می شتافتی!!!!
ایرانی مسلمان
| |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
این جور که تو زجه زدی فکر کردم کاندیدا ها را صدا وسیما به کشتن داد -همش چند تا سئوال جواب دادن قرار نبود که بیاین ونشان شجاعت یا حلقه گل بگیرن اقا
کیا
|
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
صداوسیما............
این برنامه مناظره نبود...........
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
صدا سیما باید چیکار میکرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
| |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
نمی شود به این برنامه گفت مناظره!
بیشتر به تبادل نظر یا پیشناد دادن و... می خورد.
ولی به هر جهت این طور برنامه یه خوبی هم داشته باشد دیگر به خدایی ناکرده به جدال های احتمالی نخواهد رسید
ناشناس
| |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
به نظرم خود کاندیداها ترجیح دادن وارد فضای مناظره نشن والا اگه کسی بخواد کسی رو نقد کنه توی همون 90 ثانیه 90 چیز میگه چطور هر چیزی رو برای سیاه نمایی سریع میگن اما اجازه نقد نداشتن؟؟؟؟ به نظرم صدا و سیما باید بهشون میگفت " شما در 90 ثانیه زمانتان اختیار دارید یا اعتراف کنید که صحبت کاندیدای مقابل درسته و یا نقدش کنید" نتیجه میداد و همه رو مجبور به مناظره ایی جدی و داغ میکرد. اونایی که در بخش دوم اعتراض کردن هم خواستن کم نیاورده باشن
جلیلی ها
|
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
http://jaliliha.blog.ir/1392/03/11/avalin%20masalan%20monazereh
اولین مثلن مناظره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مثلا"........
جواد
| |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نه عزیز دل ما با ولایتیم و ولایتی ها را دوست داریم
http://velayati.ir/fa/news/390/حمایت-اکثریت-جامعه-مدرسین-از-دکتر-ولایتی
ناشناس
|
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
وقتی تبلیغات روی موج احساسات باشه به برنامه پرداخته نمیشه صدا وسیما هم با توجه به ثبت نام هاشمی چنین تصوری داشت و حالا هزاران و احتمالا دهها و صدها هزار ساعت کارشناسی نقش بر آب شد
ناشناس
|
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
معلوم باشد
داش سعید
ایول ایول داش سعیدو ایول
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ببخشيد می خواسم رأی مثبت بدم حواسم نبود منفی دادم خواستم بگم عدالت رعايت بشه
حسین
|
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف اونجا که عصبانی شد خیلی بد بود تصور کنید اقای عارف ریس جمهور شه بعد با این وضعیت ببرنش دانشگاه کلمبیا !!!هیچی دیگه ایران ...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اشتباهی رای منفی دادم رای من مثبت بود
من هم با این تصویر مطمئن شدم ایشان به درد ریاست جمهوری نمیخورد
ناشناس
| |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ایران میره رو هوا
نیما
| |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
منم اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
اشتباه منفی دادم میخواستم مثبت بدم
سلیم
|
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فرق دره و معدن نمی دونه.
ناشناس
| |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جاذبه توریستی!!!
فستیوال !!!!!!!!!
ناشناس
| |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تمسخر دیگران اونم به اشتباه. وای بر طعنه زن عیب جو. شما ایینتون چیه؟
ناشناس
| |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بابا بی خیال...عارف!!!!!!!!!
مگه قحطی نامزده ؟؟
ناشناس
| |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برو بابا. یه عکس رو نشون دادن حالا چه فرق میکنه معدن باشه دره ای باشه که توریست بره ... این سوال اشتباه بود. بهترین فرد میان این کاندیدا عارف هستش.هم با سواد و هم با تجربه و هم مدرک دکتراش کشکی و ابکی نیست برادر. زحمت کشیده نه اینکه با سهمیه گرفته
آرينا
| |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جناب ناشناس به عكس چيكار دارين مهم اخلاقه كه نشون داد نداره
فرشته
|
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کمی بیشتر دقت کنید.هیچ کدوم راهکار ارائه نمی دن فقط مشکل ها رو میگن که هممون میدونیم و تشخیص میدیم ولی اگه دقت کنین دکتر رضایی برنامه عملی تری داره با اینکه فعلا رو نکرده ولی از حرفاش معلومه فقط ریزبینی میخواد.قالیباف وعده میده فقط مث بعضیاو داره از راههای جذب استفاده می کنه تو حرفاش.آقای دکتر رضایی با اینکه مخالف بود ولی در کمال ادب و خونسردی اعلام کرد در حالیکه کاندیداهای دیگر یا مخالف نبودند(که بعیده)یا خواستن خوب دیده شن.رئیس جمهور باید قاطعیت داشته باشه و جایی که لازمه مخالفت کنه نه همیشه موافقت
پاسخ ها
آزاده
| |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای رضایی خوب حرف زد
اما راه حلهای درست اقتصادی رو حداد عادل ارائه داد
جلیلی رو هم که وقت نذاشت درست صحبت کنه
امین
| |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
من هم با شما هم نظرم دکتر رضایی خیلی خوب حرف زد و با برنامه جلو اومده
ناشناس
|
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بابا فارغ التحصیل دانشگاه استانفورد با فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق ما فرق دارد. شکر مازندران و شکر هندوستان

هردو شیرین اند اما این کجا و آن کجا

عارف استاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
از گاف هاش مشخص بود.
بابا برقی
| |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برود در دانشگاه برق درس دهد
نه اینکه درمناظرات دچار برق گرفتگی شود
سعید
| |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
چقدر بد و افتضاح گفتی
متاسفم واسه طرز فکرت
رضا
| |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
میبینم که
دکتر جلیلی بدجوری تیغ شده تو گلوی بعضیا
زنده باد اخلاق و اسلامگرایی و دیگر هیچ
مسعود
| |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بحث بر سر ریاست جمهوریه نه مدرک عزیز من شاید آقای عارف از نظر علمی بسیار شایسته باشند ولی فکر کنم برای ریاست جمهوری مناسب نیستن
صبا
| |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در این مناظره قرار نبود کسی برنده یا بازنده بشه ولی عارف با این عصبانیت و کم طاقطی بکلی باخت ولی قالیباف و جلیلی بهترین بودن با برنامه باحوصله و نجیب
آرينا
| |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
من با صبا موافقم امادكتر جليلی بهتر بود فقط راجع به برنامه هاش حرف زد اما قاليباف برنامه تا حدودی داد ولی اگه دقت كنيد همش من من می كرد
دانشجو
| |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بس معلوم شد بچه تنبل ودرس نخونی بوده.یا در بهترین صور ت دانشگاه اونجاسطح علمی نداشته:)))))))))))خخخخخخخخخخخ
در ضمن مگه دانشگاه امام صاق چ شه؟هرچی باشه ادم بیسواد تحویل جامعه نمیده
ناشناس
| |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مشکل شماهمینه، جمهوری اسلامی راباواشنگتن اشتباه گرفتید !!
هدیه
| |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
عارف بهترینههههههههههههههههههههههههههههه
نیما
| |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
من هنوز تصمیم نگرفتم به کی رای بدم به نظرم روش آزمون خطا بهنرین روشه سه آزمون صدا و سیما گذاشته آزمون اول که عارف و غرضی و حداد عادل مردود شدند راجع به نظر دوست ناشناسمون کمبود اطلاعات عمومی رو نمیشه بی سوادی فرض کرد که اگه فرض کنیم اشتباهی بزرگ است اما واکنش تند و سریع و اشتباه به مشکلات رو نمیشه نادیده گرفت که اگر این واکنش اشتباه نبود حتما از رای خودش برنمی گشت و احترام به مردم و بقیه کاندیداها رو دلیل برگشتن رایش قرار نمیداد
ایرانی مسلمان
| |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
اولا که ما ایرانی با معلومات می خواهیم نه ایرانی سفارش خارجی که مهلوم نیست خارجی ها چی یادش دادن که بلغورکنه-در ضمن اجداد ما شکر ایرانی خوردن وبه ایرانی بودن خود افتخار کردن چون با خوردن شکر هندی واروپایی نمیتوانی به ایرانی بودن خود افتخار کنی
عسکر
|
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
صداوسیما فرصتی برای چالش وارائه برنامه هایشان ندادولی دکترولایتی درزمان کم جمع بندی خوبی نسبت به دیگران داشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جاذبه توریستی رو بچسب
ناشناس
| |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مجید جان جاذبه توریستی مال عارف بود
احمد
| |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ملاک ما تنها خوب حرف زدن کاندیدا نباید باشد. بلکه علاوه برآن باید روحیه ی جهادی هم در آنان ببینیم.
زنده باد دکتر جلیلی
ثانیه
| |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اخه نفر اخربود 30 ثانیه اضافه حرف زد.
فقط جلیلی صبور وباشخصیت
ناشناس
| |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ولایتی گزینه معقولی است
ناشناس
|
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کاندیدی بهتر از دکتر ولایتی ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
معتدل، بدور ازخود شیفتگی ، صاحب سابقه ، امیدوارم طبیب سیاست رای بیاورد
آزاده
| |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به پزشک بینایی و بصیرت مراجعه نمایید.
ناشناس
| |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
دکتر ولایتی از همه اصلح تره چون هم سابقشو داره هم ولایت مداریشو
ناشناس
| |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
منم با شما موافقم ولایتی خیلی بهتر بود. اشتی با تمام کشورهای دنیا
ناشناس
| |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ولایتی خوب بود
پیرو
| |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
تو مناظره ی سیاسی معلوم میشه . باید مشخص کنه منظورش از آشتی با تمام کشور ها چیه ؟
مرضیه
| |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ولایتی بودنش رو از کجا فهمیدید صرفا چون فامیلیش ولایتیه یا چون مشاور رهبری ست اعضای مجمع تشخیص را هم رهبری روی کار میآورند پس هاشمی خیلی ولاییه یا رضایی ولی در عمل کسانی هستند که با شاخص های رهبری بیشتر همخوانی دارند مثل آقای جلیلی
ناشناس2
| |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
قالیباف
فرجی
|
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای غرضی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ازاین لحاظ که باوجودایشان مردم حوصله شون سرنمی ره ! بله ...
ناشناس
|
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در حد رییس جمهوری نیستند ولی خب غرضی بد نمی گفت.خدایا به ملت رحم کن .
زهرا
|
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر محسن رضایی از همه آماده تر و دارای اطلاعات بیشتری بودن و در ضمن از همه معتدلتر- به امید پیروزیشان با توجهات حضرت حق.
پاسخ ها
حامی ایرانی سربلند
| |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
منم با نظرتون موافقم. دکتر رضایی با فکر وارد رقابت شده و به جز رفع مشکلات و سربلندی ایران به هیچ مسئله حاشیه ای دیگر فکر نمی کنه. امیدوارم مردم با فکر نظر بدن، نه از روی لجبازی و روکم کنی برخی نامزدها.
امین
| |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
درود بر شما فقط دکتر رضایی
ناشناس
|
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جناب آقای عارف خیلی مدیریتی رفتار کرد ، میتوان گفت یک مدیر(رئیس جمهور) باید زیربار رفتار و حرکات غلط نرود چیزی مشکل اساسی دولت کنونی ماست ، ایشان خیلی مدیریتی و جامع تمامی سولات بجز یک سوال که اشتباه نمودند را جواب دادند. ولی خیلی از دوستان علارغم اینکه از نحوه مناظره راضی نبودند متاسفانه از همین حالا با نرمش و سوء مدیریت کار خود را شروع کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عصبی بوده، وای به حال روابط بین الملل دولت وی..!!!
صبا
| |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف مدیریت و کنترل استرس و بهم ریختگی درونی خودشو نداشت بهم ریختگی کشور رو میخاد چیکار کنه مدرکش هرچی میخاد باشه بدرد ریاست جمهوری نمیخوره
شیده
| |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نه با عصبانیت.باید مث قالیباف وجلیلی بامتانت و بریستیز"شخصیت"ریاست جمهوری داشته باشه
ناشناس
| |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از جسارتش خوشم اومد
نشون داد که برای قدرت تن به ذلت نمیده
کاندیداهای دیگه یک روز بعد اعلام کردن که ساختار مناظره در شان نبوده
زنده باد عارف
ناشناس
| |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بداخلاقی وبی قانونی کی تاحالامدیریت محسوب میشه ؟!
علي
|
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط دكتر رضايي.......
حداقل يه برنامه درست حسابي ارائه ميده
پويا
|
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جليلي يا ولايتي
پاسخ ها
جلیلی
| |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
پویا جان!
مرد میدان ،فقط دکتر جلیلی است.
ناشناس
| |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
منظورت مشایی یا ولایتی بود؟
ناشناس
| |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط ولایتی
آرينا
| |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ناشناس جان شما اول برو فرق بين كاكتوس رو با گل محمدی ياد بگير بعد دكتر جليلی رو با مشايی مقايسه كن برو خدا روزيتو جای ديگه حواله كنه به اوناييم كه بهت سپردن از اين اراجيف برای تخريب دكتر بنويسی بگو ملت خيلی فهيم تر از اين حرفاس كه چرنديات شما رو بكنه ملاك انتخاب رأی اول و آخر فرد اصلح فقط دكتر جليلی
بایداری
| |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
سعیدخان جلیلی خیلی مخلصیم .مرد جبهه دیروز ومبارز جبهه سیاسی واقتصادی
گمنام
| |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مشائی ربطی به جلیلی نداره.میدونید جلیلی رای میاره وخدادلهای مردم وبسمتش هدایت کرده میخواید سفسته وفرافکنی کنید.بدون خدابخواد کسی وکمک کنه امسال من وتو کاری ازبیش نمیبرن
جواد نظری
| |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مرد تمام میدانها دکتر ولایتی مردم اینبار دوباره اشتباه نکنین بگذارید حد اقل 4 سال مملکت و مردم یه نفسی بکشن و مملکت ساکت بشه واقعا در منش آقای دکتر ولایتی کمی بیندیشید
ناشناس
| |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جلیلی
ناشناس
| |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آفرین آریناخوب جواب ناشناس رادادی ...
مرضیه
| |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
بعضی ها با قرار دادن مشایی کنار جلیلی و تخریب ایشون به هدف نمیرسن به لطف خدا
ناشناس
| |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
دکتر محسن رضایی
محمد
|
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با سلام افرادی مث سید بزرگوار آقای غرضی و آقای قالیباف و در ادامه آقای عارف که با حرص و عجله و شتاب و استرس زیاد به درد ریاست جمهوری نمخورن .( احمدی نژاد با اون همه خونسردی و آرامش چی شد.......؟) دکتر جلیلی با خونسردی تمام و کمال و با حوصله زیاد به سوالات جواب دادن . پیش بسوی فردایی بهتر ........ فقط جلیلی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
درود بر جلیلی.
ناشناس
| |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
آقامحمد، عملکردآقای احمدی نژاددردوراول خیلی خوب بود، فقط دردوردوم جو گرفتش وهمون باعث شدبه دام منحرفین بیفته ، خوب خیلی سخته درموقعیتی باشی وخودت راحفظ کنی ، مگه هاشمی نیست بااون همه وجهه قبل انقلاب وبعدش ، خدردام آمریکا وانگلیس افتادو کارش به کجاافتادوخیلی های دیگر...
امین
|
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محسن رضائی
محمد
|
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
كسي كه برنامه و كتاب و دستورالعمل براي اداره كشور دارد و او كسي نيست جز جناب برادر بزرگوار حاج محسن رضايي يا محسن امام
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
افراد دیگری هم هستند که برنامه دارند مثل دکتر جلیلی.کارآمدترین رییس جمهور برای ایران سعید جلیلی است.
ناشناسی دیگر
| |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کشور و ملت عزیزمان به رئیس جمهوری انقلابی،ولایتی و جهادی . با برنامه ای درس و منطقی احتیاج دارد.
درود بر جلیلی
وحید چ
|
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دو تا نقد دارم.1- چاچوب برنامه در سبک مباحثه بود تا مناظره 2-بکاش کاندیدا ها را ملزم میکردن برنامه هاشون را به طور شفاف اعلام میکردن 3- با 2 یا 3 دقیقه نمیتوان مباحثو جمع بندی کرد 4-ای کاش کاندیدا ها تیم های اقتصادی و سیاسی خودشان را اعلام میکردن.با این حال فکر نمیکنم بازخورد زیادی تو جامعه داشت. ولی نظر شخصیم را بگم قالیاف بهتر از همه بود.
پاسخ ها
محمد
| |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حرفهای آقای قالیباف خوب بود اما تنها حرف زدن ملاک نیست.کسی باید در میدان بیاید که مرد کار جهادی باشد.
ایمان
| |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط قالیباف
ناشناس
| |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
قالیباف خوبه ولی خیلی منم منم می کنه
محمد
| |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
دم شما جناب ناشناس جان گرم
گیریم احمدی نزاد اگر بدی هاییم هم داشت. ولی هرگاه با مردم سخن می گفت خودش رو نوکر و خادم مردم می دونست!
اگر از انجام کاری سخن می گفت:لپ کلامش این بود که مردم یاری کردند.
محمدرضا
| |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
فقط دکتر قالباف. سردار سازندگی نوین ایران.
ناشناس
|
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر رضایی
رضا
|
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط سید محمد غرضی
در صورت تکرار مناظره رئیس جمهور آینده سید محمد غرضی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط ناامیدی تزریق کرده!!!!!
رای من غرضی
| |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ناامیدی تزریق نکرد واقعیت رو بیان کرد
آرينا
| |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
كلا سی و چهار ـ پنج ساله انقلاب كرديم آقا دنبال راه حل اقتصادی توی صد سال گذشته می گشت نمی دونم اگه بحث تورم نبود توی برنامه می خواست چی بگه
نیما
| |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
منفی ها دیگه جرفی برای ما نذاشت نمیدونم تو این سایت چرا حرفی از روحانی نیست حتما کسی به اون رای نمیده یا شایدم مدیریت نظرا رو سانسور میکنه
ایرانی
|
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بعد از مناظره نظرم راجع به عارف و غرضی و قالیباف عوض شد غرضی بهتر از تصور
عارف خیلی ضعیف و مستاصل و عصبی ظاهر شد
قالیباف برنامه دار تر و منطقی تر نشون داد و از اون بار راستگرای مطلق بودنش کاسته شد
روحانی هم خنثی بود و نتوانست خرابکاری عارف رو جبران کنه
رضایی مثل قبل متعهد و با فکر بود عادل و ولایتی و جلیلی هم آرام و بنظر شخصی من خنثی بودند
در کل قبل از مناظره روی روحانی تاکید داشتم بعد از مناظزه اول قالیباف بعد رضایی
به امید انتخاب اصلح به دور از هر گونه گرایش احساسی و تند حزبی
پاسخ ها
امیر
| |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط یادت باشه این مناظره رو نگاه نکنی.اصلا جلیلی فرصت حرف زدن پیدا نکرد.محسن رضایی وبقیه ادمای با برنامه هم که سوختن از شیوه مناظره.بر. به سوابق و بقیه حرفاشونم گوش بده
دقت بیشتر
| |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
احسنت امیر جون بانظرتون موافقم
روش مناظره روشی نبود که بتونیم با مطالب گفته شده در آن اصلح را انتخاب کنیم.
صد در صد به سوابق و گفته های دیگرشون هم باید نگاه کنیم .
انشالله که روش مناظره بهتر و کارآمدتر شود.
محمدرضا
| |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
سلام امیر جان . چطور وقتی همه کاندیداها به یک اندازه فرصت و زمان در اختیار داشتند ، شما می فرمایید که آقای جلیلی فرصت حرف زدن پیدا نکرد؟؟؟!!! منصفانه صحبت کنیم بهتر است.
محمدرضا
|
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با اینکه اینجور مناظره اشکالاتی داشت و کاندیداها به چالش کشیده نشدند اما بازنده اصلی رو باید اقای عارف دانست چرا که شخصی که خود رو بالاتر از مردم میدونه و هنوز که رئیس جمهور نشده حاضر به پاسخ گویی نیست وای به حال روزی رئیس جمهور شه یادمون نره که اقای احمدی نژاد هرکار کرد هرجور بود می گفت که رئیس جمهور نوکر مردمه آقای عارف خوب خودتو به مردم نشون دادی مردمی که تو اصلا *** حسابشون نمیکنی
پاسخ ها
امیر
| |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
تنها یه سوال اصرار مقام رهبری برای انرزی هسته ای واسه چیه؟ایا ایشون فقط به خاطر خودشون اصرار میکنن و حاضر به بازی تو زمین دشمن نمیشن یا به خاطر 75 ملیون ایرانی؟
عاقل
| |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
امیر جان این اصرار به خاطر اینه که در بهترین وضعیت تا 50 سال دیگه نفت این 75 میلیون ایرانی به اتمام میرسه و اون روز ملتی که جایگزین مناسبی برای نفت نداشته باشه هیچ چیز نداره!!!
یه کم انصاف کسی رو نمیکشه!!!
ناشناس
|
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
از نظر راهکار دکتر رضایی بهتر بود چون جواب سوالات را به خوبی داد اهله هیچ جناحی هم نیست از تمام پتانسیل ها هم استفاده میکنه خودشم گفت اقتصاد دانان بیایند در مورد اقتصاد منو به چالش بکشند. ما امروزه مشکل معیشتی داریم پس باید متخصص را باور کنیم نه مهندس برق را یا کارشناس حقوق
محمد
|
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای دکتر ولایتی باسعه صدر جوابداد وبرنامه منطقی داشت انشاء ا... با یاری امام زمان عج برنده انتخابات ورئیس جمهوریازدهم میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ولایتی، کارآمد و معتدل و ولایی و امتحان پس داده
بهار
|
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سلام
من فقط اومدم ببینم واکنش ها بعد از به اصطلاح مناظره دیروز در فضای مجازی چطور بوده
مناظره!!!! دیروز بیشتر منو به یاد مسابقات آخر هفته انداخت فقط کم مونده بود یه بخش دیگه داشته باشه با عنوان از کی بپرسم!؟
به هر حال روش جالبی نبود و برنده ای هم نداشت...
اما...
شجاعت عارف و منطقی بودن غرضی ستودنی بود!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط غرضــــــــــــــــــــــــــی
ناشناس
| |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
عارف
ناشناس
| |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
پرروئی وعصانیت وبی ادبی رااسمش شجاعت نمی گذارند!!
سید
|
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برنده مناظره دکتر رضایی بود
کلا مدیر اجرایی خوبی است
کسی که از سن 27 سالگی مدیر بوده دیدگاه مدیریتی بهتری دارد
آقای عارف اگر رئیس جمهور شود سیستم لجاجت و یکدندگی و بچه بازی راه میافتد
دکتر جلیلی هم بنوعی پشت بقیه قایم شده بود
ولایتی که کلا همیشه با همه چیز موافقه
برنده مناظره که تا حدودی مناظرذه را مدیریت کرد دکتر رضایی عاقل بود
پاسخ ها
آزاده
| |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
طرز صحبتتون درباره آقای جلیلی درست نیست
ایشون نظراتشون رو خیلی وقتها کلی میگن
و درست هم میگن
البته توی مناظره نمی ذاشتن کامل حرفهاشون رو بیان کنن ایشون
درسته رضایی خوب حرف زد ولی حرفاش راه حل نبود
راه حل اونهم از نوع درست رو توی صحبتهای حداد عادل پیدا کنید
به نظر من حداد و جلیلی باهم ائتلاف کنن
محمدرضا
| |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
سرکار آزاده خانم محترم ، لطفا بفرمایید چه کسی نمی گذاشت آقای جلیلی حرفهاشون رو کامل بزنند؟؟؟؟!!! مگر همه ککاندیداها به یک اندازه فرصت نداشتند؟؟ پس چگونه شما چنین ادعای عجیبی را مطرح می فرمایید؟؟ کاش همواره منصفانه حرف بزنیم و حتی در دفاع از کاندیدای مورد نظرمان ، حقیقت را فدای نظریاتمان نکنیم . انشاالله
نادري
|
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جليلي
خاطره
|
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
این مناظره بود یا خنده بازار؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا من که حال کردم
یادم باشه دور بعد کاندید بشم
کاش یه گل یاپوچ یا مسابقه مچ اندازی مینداختن
الحق والنصاف لیاقتمون یه همچین مناظره وآدمهایی که قراره رئیس جمهور بشن
متاسفم......................
محمد
|
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط عارف
تنها کسی که شجاعت داشت همون اول شروع به اعتزاض در مورد نحوه مناظره کرد و کسی که در مورد سوال تصویری در مورد گردشگری بودن معدن متعلق به آمریکا درست سخت گفت
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دره توریستی....عصبی و ناراحت
مرتضي.ام
| |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
زياد بر روي شجاعت ايشان مانور ندهيد. اگر بفرماييد خودشناسي ايشان بالا است، باور پذيرتر خواهد بود.
ناشناس
|
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خود مجری شایسته تر از برخی کاندیداها است
دریا
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بنظرم کسی که از بچالش کشیده شدن در مبحث اقتصاد و ارائه راهکارهایش ضعفی نشان نداد
رضایی بود
محسن
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به کسی باید رأی داد که به شأن و جایگاه رئیس جمهور توجه داره و جلوی توهین به شعور مردم خاموش نمیشینه. از مواضع عاقلانه و شجاعانه دکتر عارف تشکر می کنیم و ایشون پیروز این مناظره بودند و صداوسیما بازنده این مناظره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
فقط عارف
م سادات موسوی
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتـــــر سعیـــــــد جلیلـــــــــی
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر سعید جلیلی ماه هستند...من که یه اصلاح طلب تیر هستم بدجور این آقا به دلم نشسته ولی رای من فقط دکتر عارف هستند...رئیس جمهور باید بتونه حرف بزنه
مرتضي.ام
| |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
البته ناشناس جان فكر كنم كمي اشتباه برداشت كرده‌ايد. حرف و دعوا با هم متفاوت است. اگر دنبال آدم متبحر در حرف زدن مي‌گرديد، برتر از دكتر قاليباف نمي‌توانيد كسي را مثال بزنيد.

يكي از محاسن دكتر جليلي اين است كه حرف زدن برايش ملاك نيست و به دقت در حرف زدن بيشتر بها مي‌دهد. مثلا در همين مناظره‌ي ديشب كه بسياري بر آن تاخته‌اند و به نظر بنده بسيار هم خوب بود و اگر موشكافانه نگاه مي‌كرديم، خيلي چيزها را روشن مي‌كرد، دكتر رضايي با ديدن عكس بيمار فرمودند: ينده كاري خواهم كه بيمار صرفا دلمشغول بيماري خود باشد و نه هزينه درمان!

خداوكيلي اين سخن چقدر از نظر شما قابل عملي شدن است؟ كافيست فقط يك نگاه گذرا به بدهي شركت‌هاي بيمه به بيمارستان‌ها بفرماييد تا به جواب برسيد ﴿به بقيه مسايل مثل مشكلات وزارت بهداشت و دندان گردي برخي پزشكان و ضعف‌هاي قانوني در اين زمينه هم كار ندارم﴾.

دكتر جليلي هم دقيقا همين حرف را زدند، اما ادبياتشان چه بود؟. تمام تلاش خود را خواهيم نمود تا ان‌شاالله به اين هدف برسيم.

تفاوت حرف باد هوا با حرفي كه برايش ارزش قائل هستيد و معتقديد وقتي قول مي‌دهيد شرعا بايد به آن عمل كنيد را ملاحظه مي‌فرماييد؟
ناشناس 3
| |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
برادر مرتضی .ام
بصیرت بصیرت بصیرت
نگاه کنید فرمایشات رهبری رو
دقت کنید به فرمایشات ایشون
دقیقتر انتخاب کنید
حواست به جریان انحرافی باشه
بولتن گرامی شما در پیشگاه خدا مسئولی
مرتضي.ام
| |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جناب ناشناس ٣ برادرم، ضمن تشكر عميق از توصيه جنابعالي و درخواست دعا براي افزايش بصيرت اينجانب، صرفا خواستم عرض كنم نسبت دادن دكتر جليلي به جريان انحرافي جفا و بي‌انصافي بزرگي در حق ايشان است.

شما يك دليل منطقي براي اثبات اين ادعايتان بفرماييد، اگر ثابت كنيد دكتر جليلي حشر و نشر يا حتي دلبستگي هرچند كوچكي به جريان انحرافي دارد شك نكنيد بنده ديگر به ايشان راي نخواهم داد!.
محمود
| |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جناب ناشناس3
در چاله ای افتاده اید که رسانه های فتنه از داخل وخارج وقتی هیچ بهانه ای برای کوبیدن این شخصیت ارزشمند نیافتند پیش پای شما وما کنده اند.

اتفاقا همان بصیرتی که فرمودید برای تشخیص همین چاه ها وچاله هاست.از کی تا بحال رادیو فردا نگران انحراف گفتمان انقلاب است که خط اصلی خبرهایش شده کوبیدن اقای جلیلی !

کسی که حتی یک شعار ساده ((برگ برنده ما شهید زنده ما را))را تاب نمی اورد وانرا تفسیر به نفع شهدا ومردم میکند چه نسبتی با مدعی ار تباط ویژه با امام زمان و... دارد!!

چون شما دغدغه ولایت دارید وظیفه دانستم عرضکنم وگرنه بعضی ها که فی قلوبهم مرض وزادهم الله مرضا.

باعنایت خداوند وتوجه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه انچه که به صلاح اسلام ومردم است رقم خواهد خورد ان شاالله

یاعلی
آرينا
| |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ناشناس جان اگه دكتر جليلی نمی تونستن حرف بزنن كه الآنم مثل دوره ی روحانی انرژی هسته ايمون رو هوا بود دكتر جليلی اتفاقا از خيليا بهتر حرف می زنن اما خوب می دونن كجا و چه وقت بايد چه صحبتی كرد درضمن فراموش نكنيد هر راست نبايد گفت اونم روی آنتن زنده رئيس جمهور بايد وقت شناس باشه همچنين بتونه جلوی مشكلات آرامش خودشو حفظ كنه چيزی كه عارف نشون داد اصلا نداره
ناشناس
| |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
رئیس جمهوربایدبموقع ومفیدحرف بزنه ومهمترازاون بایداهل عملکردباشه نه عصبانی وزودازکوره دربره وتمام نقاط مثبت یک دولت رازیرسؤال ببره وبی انصافی قضاوت کنه ... جناب جلیلی واقعااگرحرف میزنه روی حسابه وبیشترازاون عملکردشه واتفاقا ثبات واستقامتش برحرفی که میزنه هست .
saeid
|
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
روحانی
ناشناس
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محسن رضائي
ارغوان
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مناظره باید پرشور و حال برگزار بشه که هر کدوم از کاندیداها به چالشهای جدی کشیده بشن که متاسفانه توی این مناظره این طور نبود و این انتخاب کاندادیدای اصلح رو مشکل میکنه . از طرفی همه کاندیداها توی این فرصت کم نتونستن برنامه هاشونو به طور کامل بیان کنند باید توجه داشته باشیم که شاید مردم بقیه برنامه های تبلیغاتی کاندیداهارو ندیده باشن ولی همه برای دیدن مناظره دیروز وقت گذاشتند و این بهترین فرصت کاندیداها بود . در هر صورت دکتر رضایی جزیی تر و عملیاتی تر برنامه هاشونو مطرح کردند از طرفی دکتر ولایتی هم با صلابت و طمانینه مناظره رو پیش بردند.
ناشناس
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مناظره به این شکل اصلا خوب نیست چون تا بیان حرف بزنند فرصت تمام میشد اینجوری که نمیشه باهم مقایسه کنیم بعد آن قسمت تصویرش که از همه مسخره تر بود یعنی چی؟ البته فرصت محدود باعث شده بود که کاندیدا به حاشیه نپردازند و مثل چهار سال پیش جنجال نکنند چون بعضی ها مثل اقای عارف نشان دادندتو این فرصت محدود هم قابلیت زیادی برای حاشیه بردن مسائل و سیاه نمایی دارند که دست اقای حداد درد نکنه جوابش را داد.
در مجموع به نظرم اقای عارف با عصبانیت و اقای غرضی با داستان گویی و گله گذاری های بیش از حد که هر که نگاش میکرد یاد غم و غصه هاش می افتاد بازندگان اصلی این مناظره بودند.
و بهترین ها هم بنظرم اول ولایتی بود و بعدش جلیلی، قالیباف بودند.
انشاا... کسی به این مقام برسه که پاسدار خون شهدای که زندگی خود را فدای آرامش ما کردند باشه..
علی
|
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دوستان!
خدا م ییگوید مومنین رحما بینهم اشدا علی الکفار هستن.
یعنی سرجاش باید مهربان باشی سرجاش هم باید اعتراض کنی .این جا جای اعتراض بود.
آخرش هم همه کاندیداها به همین رسیدن و همش می گفتن سوال غلطه و...
واقعا بی خود بود کلم درد گرفت
ولی به هر حال چون دکتر عارف نشان داد که از هیچ کس نمی ترسد و هر حق را ولو مخالف مذاق خیلیها باشد می زند
دکتر عارف را برنده مناظره می دانم
مخصوصا با پاسخی که به قالیباف و جلیلی داد.
پاسخ ها
ایرانی
| |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کاملا موافقم.افرین
ناشناس
| |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
حالااین آیه که نوشتی مفهومش رامی دونی ؟! اشداءعلی الکفاریعنی چه کسانی ، منظورت حاضرین (قالباف وجلیلی ) وصداوسیمای خودمون بود؟! بعد رحماءبینهم هم حتما آمریکاوبی بی سی وفتنه گران و...هستندکه عارف به مذاق اوناصحبت کرد؟!
امیر
|
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
برگ برنده ما شهید زنده ما
پاسخ ها
میلادص
| |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
سلامتی شهدا صلوات
ایمان
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دقت کردین دیروز تو مناظره
3نفر آخری که سوال ازشون پرسیده شد
یعنی آقایان قالیباف،جلیلی،ولایتی شانس بیشتری برای ریسس جمهور شدن دارن؟؟؟
!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من شانس پیروزی افراد را بایستی در مناظره دیروز از آخر به اول حساب کرد یعنی آخرین افراد بیشترین شانس را دارند
ناشناس
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
روحانی درآخرهاسرزنده تربودولی جلیلی خوابش می بردوخمیازه می کشید-اگه پخش کنی به کاندیدای شمارای میدم
پاسخ ها
مرضیه
| |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
البته دروغ که شاخ و دو نداره لا اقل به آخرت خودتون رحم کنید
سعیده
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
با این مناظره سخیف فکر کنم رفسنجانی این وسط خیلی خوشحاله که رد صلاحیتش کردن!عارف،افتضاح بود..می گفت این مناظره در شان ما نیست، رضایی و روحانی هم نتوانستند چند دقیقه دندون رو جگر بذارن و اعتراض نکنن .شاید این آقایون فکر کردن، به جای خدمتگذاری برای ملت ،قراره پادشاه بشن که تحمل این چند دقیقه هم براشون مثل سوال و جواب شب اول قبر سخت بود!قرضی ، قالیباف ،ولایتی ،جلیلی و علی الخصوص جناب حداد بسیار باوقار متین و بزرگوارانه این جلسه رو تحمل فرمودن..خداوند دلهای ما رو به سمت اصلحشون هدایت کنه.
پاسخ ها
مریم
| |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظرم آنهایی که اعتراض نکردند کارشون بد بود مناظره که مسابقه هفته نیست رئیس جمهوری که نتونه به یک کار ناحق اعتراض کند به درد ریاست جمهوری نمیخورد.
ناشناس
| |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کسی که به خودش و دیگران احترامی قایل نیست و سرش رو در مقابل هر نوع رفتاری خم می کنه، نمی تونه قابلیت اعتماد داشته باشه. اعتراض به جا حق قطعی کاندیداها بود. البته من مخالف رفتار دکتر عارف بودم ولی مطمئنا دکتر رضایی کاملا منطقی اعتراض خودشون رو اعلام کردن. کاش بقیه کاندیداها هم همونجا اعتراضشون رو مطرح می کردن. نه اینکه پس از مشورت با مشاوراشون نظرشون مشخص می شد.
سعیده
| |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در پاسخ به مریم خانم و جناب ناشناس باید عرض کنم که خوبه منتخب ملت درایت داشته باشه حالا اگه سوالات به شیوه مناسبی پرسیده نشد باید سروصدا را بیاندازند؟..مثلا آقای عارف نمی شد با آرامش بگن این نحوه سوال پرسیدن درست نیست؟اصلا ایشون در استدیو حاضر شدن که جواب بدن به هر سوالی نه اینکه به احترام ملت فقط بنشیند!!!رییس جمهور قراره با همه اقشار جامعه با سطح فکر های گوناگون در ارتباط باشه اگه در مقابل ی اشتباه اینطور موضع بگیره و سرو صدا راه بندازه که فردا با ی انتقاد ،فاتحه دولت و ملت رو می خونه.تحمل و حفظ آرامش جزعی ترین چیزیه که ی رییس جمهور باید داشته باشه
ایرانی2013
| |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اعتراض به جا و با آرامش و وقار تمام نه با دعوا و یقه گیری و نظری ندارم گفتن ها.
اونها هم متانت داشتن که سکوت کردن وقتی حیدری میگه چندین خبره نشستن اینها رو طرح ریزی کردن یعنی اینکه این 5 کاندیدایی که سکوت کردن نشون دادن به نظر و عقاید دیگران هم احترام میذارن یعنی تو دولتشون تو میتونی حرف بزنی نظر بدی نه اینکه بزنن تو کله ات بگن ساکت همینکه ما میگیم
فقط جلیلی
| |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
جناب ناشناس دکتر جلیلی تواین چند ساله امتحانشو بس داده که جلوی هیچ قدرتی سر خم نمیکنه وبه حرمت مردمی که شاهد مناظره بودن چیزی نگف واگر دقت کرده باشی تو راهرو نظراتشون و برسیدن هنوز به مشاوراشون نرسیده بودن.من برای اقای رضایی احترام خاصی قائلم ودوستشون دارم ولی دکتر جلیلی بااینکه جانباز هستن ولی جبهه رفتنش وبه رخ مردم نکشیدن.
نیما
| |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
مناظره اول برای آزمایش سطح تحمل کاندیداها بود که متاسفانه بعضیها مردود شدند و زیرک نبودند
نعیمه
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط عارف
محمود
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
آقای دکتر محسن رضایی با برنامه تر سایر رقبا بود و شاید علتش مطالعاتی است که ایشان پیرامون اقتصاد انجام داده اند.
پاسخ ها
محمود
| |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هم اسم گرامی
اگر قرار باشد استاد اقتصاد برای دانشگاه یا حتی وزیر اقتصاد انتخاب کنیم تحلیل شما قابل قبول است!

یاعلی
خادم
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
جلیلی با مبنای دقیق جواب می داد بر خلاف دیگران
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
مبنا؟؟؟!!!!
تنها
|
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من دکتر جلیلی و ولایتی خوب بودن...
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ولایتی کارآمدتر و اجرایی تره
زینب
|
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من به جلیلی رای میدم. ولی نه براساس مناظره بی برنامه دیروز
رضا
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف ورضايي
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
کجاشون شبیه همه..!!!1
ناشناس
|
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
در جامعه و فرهنگی ای که نان آور مرد است و مسئولیت شرعی و قانونی معیشت با مرد است و چند میلیون بیکار نیز داریم و نکته ظریف که یک کاندیدا مطرح کرد که امروز جهش جمعیتی که داشتیم به سن ازدواج و کار رسیده آیا کاندیدای مدعی ارزشی بودن بی کاری خانم ها را بعنوان یک معضل و فاجعه باید مطرج نماید؟ البته کاری به خانم های سرپرست خانوار یا مشاغل خاص خانم ها نداریم که بحثش جداست !!؟؟
آیا هدف جلب رای خانم ها بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
هموطن عزیز زن و مرد نداره کسی که مدیرش پشتش بخاطر پاچه خواری هیچوقت بیکارنمیشه حتی اگه کارش بد باشه م تو شرکتی کارمیکردم پارسال تعدیل نیرو داشتن تو واحدما چند نفر بودن که کارشون افتضاح بود افتضاح میلیاردی ولی من و اخراج کردن با اینکه مدیرمون خودش همیشه میگفت کارمن عالیه چون کسب پشتم نبود
نیما
| |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
تنها فردی که شعار خمایت از اشتغال زنان رو سر داده عارفه با تقریب این که زنان نیمی از رای دهندگان رو تشکیل بدهند نصف رای ها اگه دو گاف بزرگ تو مناظررو نمیداد مال اون بود ولی خداییش شعاره بزرگیه
عمو مستضعف
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اول محسن رضایی بخاطر سواد اقتصادی و تجربه و متانت دوم عارف با تخصص و روحیه انقلابی
پاسخ ها
ایرانی2013
| |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
روحیه انقلابی رو خوب اومدی .
داداش عمو مستضعف اگه این عارف بیاد مملکتو دودستی با احترام تمام داده به کشورهای بیگانه مثل آمریکا اونوقت تو میگی انقلابی؟!!!
مرضیه
| |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
از کی تا به حال انقلابی بودن همان شلوغ بازی و بی حوصله بودن و گفتمان دولت اصلاحات را داشتن است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین
|
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگر از روی منطق و اطلاعات اقتصادی تصمیم عاقلانه ای بگیریم برنده اصلی مناظرات دکتر رضایی بود..
ایرانی
|
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
سعیدجلیلی خوش اخلاق مومن کارآمددوووووووووسش داریممممممممممم
فاطمه
|
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدایی هیچ کدوم نتونستن به سولات درست جواب بدن نتونستن همدیگرو نقد کنن روش برنامه خیلی خوب بود کسی مفهوم سولاتو و روش رو متوجه نشدنفهمید.
همه از احمدی نزاد انتقاد داشتن همشون هم میخان راه اونو دنبال کنن دم احمدی نزاد گرم
به شاخص های رهبر برای انخاب دقت کنین
گرونی و تورم برای مردم عادیه ملت در سطح جهانی افتخار میخان.
مگه کشورای دیگه تورم و بیکاری ندارن!
صدا سیما باید چی کار میکرد!!!!!
علی
|
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ریئس جمهور فقط جناب آقای حجت السلام دکتر روحانی عزیز
بي طرف
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر مياد دوستان فقط از روي علايق شخصي نظر ميدن تا تحليل و واقعيت، برنامه ديروز يك جلسه هم انديشي اقتصادي بود تا مناظره انتخاباتي و پيروز مردم بودند ك با جمع بندي حرف هاي كانديدا درمان دردشون رو پيدا كردند ولي اينكه كدام مرد ميتواند اين برنامه هارا عملي كند هنوز مشخص نيست
درضمن حتي بزرگترين تئوريسين ها هم در ٣ دقيقه يا ٩٠ ثانيه نميتوانند تحليل ارائه دهند...
پوریا
|
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
قالیباف عالی بود
پاسخ ها
حمیده
| |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اقای قالیباف عملی تر و به دور از شعار صحبت کردن امیدوارم با برنامه های دقیقی که دارن زودتر بتونن کشور بیمارمون رو مرحمی باشن.
محمد
| |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
به نظر شما اون وعده ی 6 ماه و 2 سال عملیه؟؟؟!!!
به ایشون یه عکس بیمار نشون دادند و به ایشون گفتند که واسه ی مشکلات بیماران چه اقداماتی انجام می دهید؟
فرمودند همه ی مشکلات بیماران عزیز را حل میکنیم به گونه ای که به غیر از درد بیماری هیچ درد دیگری نداشته باشند!!!!!!
به نظر شما این وعده ای ایشان عملی است؟؟!!!!
حال همین سئوال را از جناب آقای جلیلی پرسیدند!
ایشان چه پاسخ دادند؟
فرمودند که به فضل خدا،انشاالله تا آنجا که بتوانیم مشکلاتشان را برطرف می کنیم.
حال منصفانه باشید:
این طرز بیان کجا و آن کجا؟؟!!! کدام یک به شعار شبیه است؟؟
محمدرضا
| |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
محمد عزیز سلام، آقای قالیباف یک مدیر جهادی و عملگرا است، شیوه مدیریت ایشان که آن را در میدان عمل هم اثبات کرده است اینگونه است که برای هر کاری ضرب الاجل تعیین کرده و آن وعده یا اجرای آن پروژه را در طی همان زمان تعیین شده ، انجام میدهد. شما هرگز نخواهید توانست از ایشان وعده ای بیابید که عملی نکرده باشد . به وعده های ایشان در طی هشت سال مدیریت شهرداری تهران مراجعه کنید . اگر توانستید وعده ای از ایشان پیدا کنید که عملی نشده باشد من حاضرم به آقای جلیلی رای بدهم . اتفاقا پاسخ ایشان به سوال مورد نظر در مورد بیماران ، بهترین و پخته ترین جواب بود . مگر در اروپا و آمریکا چنین نیست که بیماران جز دغدغه بیماری، دغدغه دیگری ندارند؟ مگر ما چه از آنها کم داریم ؟ امیدوارم همه با هم به مرد عمل و مدیر جهادی (دکتر قالیباف) رای دهیم .
ناشناس
| |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
تو را ارجاع میدهم به
http://9day.ir/issue/1/99/14/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%AF-%D9%88-%D9%86%D9%87%D9%85/%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84#10151/%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%22%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%AD%22%20%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85%20%DB%8C%D8%A7%20%22%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD%20%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7%22
تا بدونی اقای قالیباف فقط یک مدیر نما ست
فاطمه جون
|
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اونایی که میگن عارف منتظر باشن کشور دودستی کادو پیچ شده بده امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
برای تفکرت متاسفم
مرضیه
| |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
ماهیچ وقت از الطاف خدا نا امید نبودیم و نیستیم
حسين
|
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط حاج سعيد جليلي
زهرا
|
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رضایی فقط شعارهای قشنگی داد .مثل وزارت فکر و یارانه سبز!!!!!!!!
عارف هم که اگه رییس جمهور بشه حکومت نظامی اعلام میکنه
حسن
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
طبق گفتمان انقلاب اسلامی عدالت باعث پیشرفت واقعی و بدون تبعیض می شود. این دیدگاه به طور خاص در صحبت های آقای جلیلی مشهود بود.
پاسخ ها
محمد
| |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
ایشان تابه حال حرفی نزدند که از گفتمان انقلاب اسلامی به دور باشد و یا اجرا نشدنی.
محسن
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
انصافا آقای رضایی خیلی بابرنامه است.
زنده باد رضایی
پاسخ ها
زهرا
| |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
رضایی با برنامه هست ولی برنامه هاش قابل اجرا نیست
برنامه های رضایی تو ایران عملی نمیشه
علی
|
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من حسن روحانی و محسن رضایی در بیشتر مواقع دید بهتری به اوضاع اقتصادی داشتند و با اشکالات اقتصادی بیشتر آشنا بودند، هرچند قالیباف و عارف نیز بد سخن نگفتند.
ناشناس
|
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظرم اگه ساعت مناظره ها رو با ساعت خنده بازار عوض کنند بهتره
سید سجاد
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط محمدباقر قالیباف
ناشناس
|
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
محسن رضایی برنده بود
موسوی
|
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظرم اول محسن رضایی و بعد ولایتی
ناشناس
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اگه مناظره دو نفره بود محسن رضایی به دلیل دانش اقتصادی بالا و برنامه های اقتصادی قویی که داره حتما پیروز مناظره ها بود رضایی دکترای اقتصاد داره و برنامه هاش انصافا عملی و کاربردی نه شعار
محمد
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
حداد عادل
بهار
|
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
به نظر من محسن رضایی و دکتر ولایتی خیلی بهتر صحبت هاشون را جمع بندی می کردند ولی قالیباف سعی میکرد عوام فریبی کنه البته دکتر عارف سعه صدر لازم رانداشت
پاسخ ها
شهروند تهرانی
| |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
کجا قالیباف داش عوام فریبی میکرد؟ احتمالن شما تهران نیستِی، تهران بودی میفهمیدی حرف قالیباف فقط عمله، فقط عمل.
محمدرضا
| |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
با نظر ((شهروند تهرانی)) کاملا موافقم . اگر کسی در تهران زندگی کرده باشد و فقط کمی منصف باشد تایید خواهد کرد که قالیباف مرد عمل است . بیایید خادم واقعی و مرد جهاد و عمران و آبادانی کشور را تنها نگذاریم . ملتی که به خادمان خود پشت کند روی سعادت را نخواهد دید . فقط قالیباف
ناشناس
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
غرضي
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اینهایی که منفی دادن میشه بگن چرا؟؟؟؟؟؟
غرضی بداخلاقی کرد؟ حرفای عوام فریبانه داد؟
زهرا
| |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
همونطو که یکی از دوستان گفتن قالیباف ایران رو تهران و تهران رو ایران میبینه
10ملیون کجا؟ 75ملیون کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرضیه
| |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
اگر دلیل منفی ها رو متوجه نمیشید رجوع کنید به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد کاندیدای اصلح اگر با آقای غرضی جور در آمد ما اشتباه کردیم.
محمدرضا
| |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
سلام زهرا خانم . در پاسخ شما و با عذرخواهی فراوان باید عرض کنم ملاک قضاوت شما صحیح نیست چون باید دید هرکسی در پست و ماموریتی که داشته درست عمل کرده است یا خیر؟ آقای قالیباف شهردار تهران بوده بنابراین قرار نبوده مثلا شیراز یا اصفهان را آباد کرده باشد ولی باید دید آیا در تهران موفق عمل کرده است یا خیر؟؟ اگر در تهران باشید و از نزدیک شاهد عملکرد ایشان بوده باشید جواب صد در صد مثبت است . ضمن اینکه توجه داشته باشید که اولا جمعیت تهران 10 میلیون نفر نیست بلکه حداقل 15 میلیون نفر است همانطور که جمعیت ایران هم 75 میلیون نفر نیست بلکه 77میلیون نفر است. ثانیا توجه فرمایید که جمعیت تهران از جمعیت بسیاری از کشورهای منطقه و حتی از جمعیت بسیاری از کشورهای اروپا و جهان بیشتر است . ثالثا وسعت جغرافیایی تهران هم از بسیاری از کشورهای جهان و منطقه خاورمیانه بیشتر است . حتی مشکلات و مسایل تهران به لحاظ نوع مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد از مشکلات و مسایل بسیاری کشورها پیچیده تر است. وقتی یک مدیر در حیطه جغرافیایی و جمعیتی تحت مدیریت خود اینگونه موفق عمل کرده است ، قطعا در مقیاس بزرگتر هم موفق خواهد بود . در میان کاندیداهای محترم هیچکدام کارنامه و سابقه ای به موفقیت بسیار چشمگیر قالیباف را ندارند . از توجه شما و انصافی که انشاالله در قضاوتتان به خرج خواهید داد متشکرم.
حمزی
|
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
انصافا اگه به پرونده ی اجرایی وسابقه توجه کنیم مال آقای قالیباف ازهمه درخشان تره از همین تهران خودمون مقایسه کنید......فقط قالیباف@
پاسخ ها
محمد
| |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
اولویت وظیفه ی یک شهردار ساماندهی وضع حمل و نقل است نه خرجهای گزاف برای ساختنن دریاچه و پارک و آبشار تنها برای یک عده محدود از مردم.
ناشناس
| |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
در جواب محمد: زیبا سازی شهر، حروم کردن پول نیس. بجای اینکه مث شهردارای قبلی، مالیات رو بریزن تو جیب خودشون، خرج زیباسازی شهر و مرکز ایران کرد.
بافرهنگتر برخورد کنید... همینه ک ب ما میگن جهان سومی...
آرينا
| |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
با محمد وافقم كشور داری با تهران داری خيلی فرق داره نبايد تهران رو همه ی ايران دونست تازه اين همه می گفت تهران رو ال كردم و بل كردم ما كه تهرانی هستيم به اون صورت چيزی نديديم جز اينكه به هوای انتخابات معلوم نيست امام علی رو كه ام پی تيری تموم كرد اصولی تموم كرده يا همين طوری ساخته و رفته مثل خيلی چيزای ديگه
زهرا
| |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
به نظر شما تهران با ایران قابل مقایسه است؟؟؟؟؟؟؟
نیما
| |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
تهران جهان سومی نیست ایا میشود تمام ایران جهان سومی نباشد از طرف یه شهرستانی درسته تهران پایتخته اما این همه تفاوت امکانات
محمد
| |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
جواب شما ناشناس عزیز، هم وطن گرامیم را در یک کامنت جدا گانه داده ام که شما را به آن ارجاع می دهم.(حتما بخونش)
فقط آمدم که از دوستانی که از نگارش حقیر حمایت کرده اند تشکر کنم.
حمید
| |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
ناشناس عزیز حتما منظور محمد رو متوجه نشدید!
پس عدالت و مدیریت کجا رفته؟؟
عدالت یعنی اگه nتومان پول (بوجه) در دسته این مقدار رو باید به طور مساوی و عادلانه در همه ی بخشهای منطقه پخش بشه!نه فقط در یک منطقه ی خاص!
مدیریتم هم اینه که اگه یه مسئولی یه وعده ای داد در اون بازه ی زمانی به سرانجام برسونه.نه اینکه پروژه ها رو زود به بهره برداری برسونه تا....مثال اگه میخوایی خواهر گرامی در کامنت بالا فرمودند.
آخه یه خورده به نوشته های خودتون فکر کنید!! شهرداریهای دزد!!!!!!جهان سومی!!!!
محمدرضا
| |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
محمد جان خیلی بی انصافی میخواد که آدم توی تهران باشه و این همه پیشرفت و تحول رو نادیده بگیره و بگه ما که چیزی ندیدیم!! اگه میخوای به قالیباف رای ندی، نده ولی خدا رو در نظر بگیر و منصفانه قضاوت کن . خدا رو خوش نمیاد آدم در حق خادم خودش بی انصافی کنه . منو ببخش لطفا. ارادتمندتم.
در پاسخ به محمد رضا جان
| |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
سلام محمد رضا جان
از لطفتون ممنونم که من رو به یاد خدا انداختید. درضمن ،من که نگفتم چیزی به عنوان پیشرفت ندیدم که دوستان گفتن!!!یه بار دیگه متنم رو بادقت بخون!
خوب معلومه که به ایشون رای نمی دم البته نه بخاطر عملکردش تو تهران که تهران رو با فن کشور داری اشتباه گرفتن!بلکه به دو دلیل1- واسه ی رسیدن به ریاست جمهوری وعده ها نشدنی داده2- خیلی منم منم میکنه از همین الان خودش رو رئیس جمهور این مردم میدونه!اما بنازم به رئیس جمهور فعلی که خودش رو نوکر مردم میدونست و هر کاری خوبی که انجام می داد اول می گفت مردم یاری کردند نه اینکه
آقای قالیباف میگه «مگه به وعده هام تو تهران عمل نکردم!پس اینجا هم میکنم»این فرموده ی ایشون نشون می ده که اگه کاری هم تو تهران انجام داه فقط به خاطر این بوده که بعدا که تو انتخابات شرکت کنه بگه بابا یه کارهیی هم کردم،رک بگم ،خدایی نبوده!
اعتراض به جا از یک مسئول گناهه یا دزد کردن شهرداری های قبلی یا به قول شما دوست گرامی خادمان مردم؟؟؟؟؟
خوب بود اگه واقعاً روش خداشناسی را در پیش داشتید به آقای حمزی هم می فرمودید.
نه اینکه چون مخالف عملکرد آقای قالیبافم ،به من اعتراض کنی!!!!
البته اگه توهینی در کلامم بوده شخصا معذرت خواهی می کنم آقای محمد رضای عزیز.
تمام این بحثا تنها به این دلیله که اصلح را بشناسیم. فقط همین. ارادتمند شما محمد
ناشناس
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط دکتر محمد رضا عارف
علی اکبر
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
خدایی ولایتی از بقیه سر تره
اسمش اصولگراست ولی دنبال اصلاحاته تو جامعه
مرد تر از ولایتی ندیدم
فقط ولایتی
ناشناس
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
بازنده = صدا و سيما برنده = دكتر جليلي
پاسخ ها
آرينا
| |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
با بخش برنده موافقم
milad
|
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
من که در هر صورتی به اقای جلیلی رای میدم اما در مورد این برنامه اقای عارف چون حال صداسیمارو گرفت با این برنامه اعصاب خوردکنشون:)
ناشناس
|
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
عارف
احمد
|
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
مناظره جالبی نبود ولی آقایان جلیلی ولایتی وحداد بسیار بسیار عالی جواب دادند وخودشان را نباختندواین نشانه صبر وصعه صدرشان بود که در هر شرایطی پاسخگو خواهند بود بدون اینکه از کوره در برون ایول به هر سه نفرشان
جلیل
|
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
فقط دکتر رضایی.رضایی دوستت داریم
ناشناس
|
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دکتر عارف با سابقه ی اجرایی در دولت اصلاحات و با عملکرد ثابت شده
ناشناس
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
رضاِِِِِِِِیـــــــــــــــــــــــــــــــی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :