صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۵۱۹۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰
یکی از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که حاج آقا گفته اند که سر فرصت بیانیه ای خواهند داد.
به گزارش بولتن نیوز،  محسن هاشمی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که عکس العمل آقای هاشمی بعد از رد صلاحیت چه بود؟ اظهار کرد: من وقتی ایشان را دیدم هیچ نکته ای به من درباره رد صلاحیت نگفتند.

وی در عین حال افزود که آیت الله هاشمی رفسنجانی در اولین فرصت قرار است بیانیه ای در خصوص دلایل حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری و به دنبال آن عدم احراز صلاحیتش از سوی شورای نگهبان بیانیه صادر کند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سئوال که مخاطب بیانیه آقای هاشمی مردم است یا مسئولان، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست.

وی در خصوص این که آقای هاشمی در حال حاضر چه‌کار می کند، اضافه کرد: آقای هاشمی هم اکنون در دفترشان و میزبان اعضای ستاد انتخاباتی‌شان هستند و همانطور که در خبرها آمده در حال تقدیر از آنهاست.
برچسب ها: محسن هاشمی ، بیانیه ، آیت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
فرصت زیاد دارید عجله نکنید خوب مطالعه کنید تا مثل بیانیه های قبلی کم محتوا نباشد .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ایول.
فقط حاج خانم و حاج آقا با هم هماهنگ کنن بعد بیانیه بدن .
آرش از اهواز
| |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
نههههههههههههههههههههه نههههههههههههههه حاجی زودتر ... ما منتظریم ببینیم چی میفرمایید ..........
اگه تا فردا بیانیه ندی خودم رو میکشم (حرکات کشسانی !)
حاجی در مورد بیانیه دادن میتونی از میریزید هم کمک بگیری ، دستش توی بیانیه دادن روونه
ناشناس
|
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
حاج همه را دعوت به آرامش کرده اند !
ali
|
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
خدا وکیلی شما که برای موضع گیری به حوادث اینقدر تامل میکنید چگونه می خواهید در پست ریاست جمهوری برای این کشور تصمیم های اساسی بگیرید.
ناشناس
|
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
جان كري طاقت نياورد وامروز تو اسرائيل در رد صلاحيت حاج آقا بيانيه داد .درواقع ازشوراي نگهبان مداخله جويانه انتقاد كرد . آخه بيچاره ها هرچي براي انتخابات بافته بودند شوراي نگهبان همه را پنبه كرد!!!
ناشناس
|
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۳
با رسوايي هاي مختلف از جمله قضيه ي ..... كشيدن دانشگاه آزاد و حيف و ميل هاي ستاد حمل و نقل سوخت و قضاياي فتنه ي سال ٨٨ ديگه چه بيانيه اي؟؟؟!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :