رفتم خدمت آقا و عرض کردم میگویند تا شما حکم نداشته باشید، نمیشود رئیس بنیاد شوید ... حالا من میخواهم به شما حکم زماندار بدهم. وقتی میخواستم از در بیرون بروم، گفتند: «نروی آنجا همه را قلع و قمع بکنیها.» گفتم: «چشم.»
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
خدا عالم است !!!!!!!!!
پاسخ ها
غزل
||
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
دمت گرم
هموطن
||
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
ناشناس جان منظور؟
ناشناس
||
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
خدا عادل است!!!!!!!!
امیرحسین
||
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
ناشناس..! خدا قادر است..!!!
محمود
|
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
بعضی زمانها ومکانها سعادت زیادی دارند که متبرک ومنسوب میشوند به بندگان پاک خداوند.
این مکان هم مثل جماران انروزها مطاف دلهای میلیونها عاشق از سراسر دنیا شده است.
ای صدف گوهر خود را نیکو نگهدار.
یاعلی
اکبر
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
الحمدلله امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بقدری کامل مستقر شده که انشالله نیازی به انتصابات ضرب العجلی نیست.
این خاطرات هم برای درک موقعیت های خطیر گذشته جالب و شنیدنی است.
باتشکر
سید
|
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
واقعا هم برای جانبازان چماق بود . من که ازش نمیگذرم . سخت ترین روزهای جانبازان همان زمانی بود که ایشان مسئول جانبازان بودند .