صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۵۶۰
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
خبرگزاري براثا عراق عکسي هوايي از مرقد مطهر امام حسين (ع) و گنبد آن منتشر کرد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران:


شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مرتضي ام
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
نازِ بي وقفه كه بنياد نميخواهد كه
زلفِ "بر بادده‌ات" باد نميخواهد كه

بهر از پاي در آوردن عشاق خودت
اين همه حسن خداداد نميخواهد كه

در سلوك شب گيسوت همه غش كردند
جلوه‌ات روي پريزاد نميخواهد كه

"طي اين مرحله بي‌همرهي خضر" رواست
طي اين مرحله استاد نميخواهد كه

حال كه تيغ غمت سر ببُرد با پنبه
سر من تيغه‌ي فولاد نميخواهد كه

دست بالاي سرش، صيد خودش تسليم است
آهوي رام تو صياد نميخواهد كه

كوهكن‌ها همه جمعند ولي بي‌خبرند
عشق شيرين تو فرهاد نميخواهد كه

تب من طِبِّ تو را برد زِ يادم گفتي
دردت آهسته بگو، داد نميخواهد كه

هفتصد مرتبه يك درهم ما پس دادي!
نوكرت بهره‌ي مازاد نميخواهد كه

توشه‌ي زائرت از كيسه‌ي خود مي‌بخشي
سفر كرببلا، زاد نميخواهد كه

شاعرت از تو صله خواهد و از اين مردم
"مرحبا خانه‌ات آباد" نميخواهد كه

داد زد مادري از عرش كه اي بي‌رحمان
يك نفر اين همه جلاد نميخواهد كه
﴿ميلاد حسني﴾
پاسخ ها
محمد(الف)
| |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
مرحبا دوست عزیز.
حالی بردیم از این شعر زیبا.
همه دار و ندارمون فدای عشقمون به مولامون ابی عبدالله (ع).
خداوند همه ما و بخصوص شما رو بخاطر این شعر زیبایی که اینجا ذکر فرمودین در ادامه راه سرور و سالار شهیدان ثابت قدم بداره ، انشاالله.
مرتضي.ام
| |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
از لطفتان ممنونم و در در استجابت دعايتان:
الهـــــــــي آميـــــن
محمود
| |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
الحق این شاعرخوش ذوق و این شعر وزین
"مرحبا خانه‌ات آباد" که میخواهد که

داداش مرتضی یادت نره هی داری اشک مارو در میاری وبرای خودت ثواب جمع میکنی!

یاعلی
مرتضي.ام
| |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
كاش مي‌شد بوسه‌ها را قاب كرد
توي نامه سوي هم پرتاب كرد
كاش مي‌شد عشق را تقسيم كرد
مثل گل آن را به هم تقديم كرد

ممنونم محمود جان. مثل هميشه دعام كن اخوي، بودم يا نبودم.
نرگس
| |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
وای چقدر شعرش قشنگ بود خیلی لذت بردم
محمود
| |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
برادر عزیزم الهی شهید بشیم

ضمنا از بیتی که در تضمین شعر اورده بودم تعریف نکردی(DLOLABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ)

یاعلی
مرتضي.ام
| |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
محمود جان پيام مي‌دهيد فكر بي‌سوادهايي مثل بنده را نيز بكنيد برادرم. همه كه مثل شما دكتر مهندس نيستند كه اخوي! ايني كه گفتي يعني چه؟! ﴿O_o﴾
ناشناس
| |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
حسین جان به حق مادر پهلو شکسته ات جوانهای مؤمن و پاک را زیاد بگردان.

الهـــــــــی آمیـــــــــــن
ناشناس
| |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
الهـــــــــی آمیـــــــــــن
الهـــــــــی آمیـــــــــــن
الهـــــــــی آمیـــــــــــن
محمود
| |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
بابا ماهم خواستیم کلاس بزاریم یکبار مثل شما از این علامتها بزاریم! چون بلدنبودم همه حروف الفبا را نوشتم حالا نزن تو ذوقمون!!

هدف همون بود که دعا کنم انشاالله شهید بشیم (البته طبق معمول حاج خانم موسوی/ اقا امید/یک ناشناس را هم بجز بنده وشما در نظر داشتم).

ضمنا هر کی مایله میتونه به این لیست اضافه بشه بشرط اینکه هروقت دعا برای شهادت میکنه بقیه لیست را هم دعا کنه.

یاعلی
مرتضي.ام
| |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
محمود جان، اخوي، تقصير خودته، بي‌خود گردن بنده نيندازيد. اين هم سندش ﴿پاسخ بنده به خودتان را در لينك زير بخوانيد﴾ ;) LOL

http://www.bultannews.com/fa/news/108987

﴿پيام‌ها را از انتها به ابتدا بخوانيد تا زودتر به مورد مورد نظر بنده برسيد﴾.

ABCDEFGH_JKLMNOPQRSTUVWXYZ
محمود جان الكي دنبال I نكرد، چون فداي U شده :)
ناشناس
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
کاش در ایران بود...قربان مظلومیتت یا اباعبدالله. حرمت هم بوی مظلومیت میده.
مصطفی
|
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
السلام علیک یا ابا عبدالله
محمود
|
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
کربلا قبله دلهاست خدا میداند

یاعلی
شاهد
|
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
صلی الله علیک یا بن رسول الله
ناشناس
|
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
لعنت بر اباسفیان و معاویه و یزیدبن معاویه و هند جگر خوار (مادر معاویه ) وعبیدالله بن زیاد (ابن مرجانه ) و عمربن سعد و شمر بن ذی الجوشن + لعنت بر وهابیان کافر و طرفدارانشان عربستان و قطر و ... اسرا ئیل و آمریکا
ناشناس
|
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
السلام علیک یا ابا عبدالله علیک منی سلام الله ابدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ناشناس
|
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
امام صادق علیه السلام : خاک قبرامام حسین علیه السلام شفای هر دردی است
امام باقر علیه السلام :
اگر مردم میدانستند که چه فضیلتی در زیارت مرقد امام حسین علیه السلام است از شوق زیارت می مردند
مهدی
|
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
یا حسین (ع)
ناشناس
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
السلام علیک یا اباعبدالله
ناشناس
|
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
صل الله علیک یا ابا عبدالله
مجتبی رودان
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
یا حسین مظلوم
رضا گلشن
|
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
اگه اجازه دادند که عکس گنبدش رو تو سایتتون بزارید ، خیلی منت سرتون گذاشتند.
کدام سایت ها این کار ها را میکنند؟؟؟
کارگر سید
|
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
سلام :السلام علیک یا ابا عبدالله علیک منی سلام الله ابدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
زائر نواز
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
السلام علیک یااباعبدالله.....وسلام برهمه دوستان ایشان,همگی دعا کنیم در این امتحان
24خرداد نمره عالی ازآقا وشهداء بگیریم.انشاءالله
ناشناس
|
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
حسین جان به دادمون برس .
دستجردی
|
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
بابی انت وامی یا مولای
من به فدای مظلومیّتت آقا
نسیم
|
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
السلام علیک یا ابا عبدالله، یا حسین بن علی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :