صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۲۸۴
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
منابع خبري از پرتاب سه خمپاره از سوي تروريست هاي تکفيري به منطقه سيده زينب شهر دمشق خبر دادند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران:
خبرگزاري "نون الاخباريه":منابع خبري با اعلام اين خبر افزودند تروريست هاي تکفيري شامگاه گذشته سه خمپاره به سمت محوطه مرقد "حضرت زينب(س)" پرتاب کردند که خسارات جاني ومالي در برنداشت.

در همين حال منابع خبري گزارش دادند مدافعان مرقد "حضرت زينب(س)" در پاسخ به اين اقدام تروريست‌ها مراکز اصلي آنها در منطقه "حجير المشتل والحسينيه" را بمباران کردند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مجتبی عسگری
|
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
به ولای علی اگر
مجتبی عسگری
|
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
به ولای علی (ع) اگر ما ایرانی ها بخواهیم همینطوری ساکت بمونیم اون زنازاده های نسل هنده و ابوسفیان همون کاری رو که با مرقد مطهر حجربن عدی کردند با مرقدمطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) هم میکنند (نعوذبالله) - چرا مراجع عظمی (حفظ الله اجمعین) فتوی محکمی صادر نمیکنند؟ چرا مقام معظم رهبری (جانم بقربانش) اجازه صادر نمی فرمایند تا نسلشونو منقرض کنیم؟ پس ما اینهمه رزمایش و آمادگی نظامی و... رو برای کی داریم تمرین میکنیم؟ خون خونمونو داره میخوره به قرآن قسم.
پاسخ ها
مهدی
| |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
آقا مجتبی
شیعه علی(ع)کسی است که به ولی فقیه خود "چرا " نمیگوید فقط می گوید " چشم" چراکه ایشان پیچش مو را میبینند و ما مو را
خدا تمام سلفی ها را لعنت کند
حسین
|
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
حزب الله لبنان و عراق مثل مرد دارن از حرم بی بی زینب سلام الله علیها دفاع می کنند.
آقا!از تو به یک اشاره...
ناشناس
|
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
امام صادق علیه السلام : هر کس در کفر دشمنان ما (اهل بیت) و کسانی که به ما ظلم کرده اند شک کند او خود کافر است
طايفه
|
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
بابي انت و امي يا زينب

حضرت آقا اذن جهاد دهند وهابيون وحشي را تارو مار مي كنيم
حامد
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
سکوت ما خیانت به اهل بیت(ع)است
یالثارات الحسین
|
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
انشاالله به همین زودی با فرمان رهبر عزیزمون برسر آل سعود و آل خفیه خراب میشیم و دنیا رو از وجود این نجسان حرام زاده پاک میکنیم.
بعد میریم سر قبر آقا امام حسن(ع) عزاداری میکنیم و براشون مرقد میسازیم.
انشاالله
حسام
|
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
سلام.وای بر ما که ساکتیم.سر وجانم بفدای سیده زینب (س).اقایون مراجع کجایید
جاوید
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
ماییم و نوای بی نوایی
بسم الله اگر حریف مایی
یاحسین
titi
|
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
و باز هم امان از دل زینب ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :