صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
مهاجم تيم استقلال گفت: تماشاگران ما قهرماني زياد ديده اند البته يک مقدار هم پرتوقع هستند.
سياوش اکبرپور در حاشيه تمرين روز دوشنبه تيمش عنوان کرد: خدارا شکر مي کنم که توانستيم قهرمان شويم. يک بازي سخت با الشباب امارات داريم و بايد اين ديدار را هم با پيروزي پشت سر بگذاريم تا در تهران يک جشن ديگر را پس از صعود به جمع 8 تيم برتر برگزار کنيم.

به گزارش اوج نيوز، وي ادامه داد: بازيکنان استقلال امسال سختي کشيدند و به نظرم من شايسته بهترين تقدير ها هستند. ما با وجود مشکلات تلاش کرديم تا موفق باشيم و اين اتفاق هم افتاد. با کمبودهايي که داشتيم بايد يک جشن در شان اين بازيکنان گرفته شود.

اکبرپور در خاتمه افزود: تماشاگران ما قهرماني زياد ديده اند البته يک مقدار هم پرتوقع هستند و اين توقع را خودمان بالا برده ايم. آنها بايد صبرشان را زياد کنند چرا هواداران باشعوري داريم.
برچسب ها: استقلال ، اکبرپور ، قهرمان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :