صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۲۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹
معاون شرکت توزیع برق تهران در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه نصب کنتور برق بسته به شرایط شاید شش ماه هم طول بکشد گفت: سال گذشته در تهران کمبود کنتور داشتیم اما از شهریورماه سال گذشته این مشکل مرتفع شد.

عبدالامیر یاقوتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که مدت زمان نصب انشعاب برق چند روز است چرا که گفته می‌شود این زمان به دو ماه افزایش یافته است افزود: بستگی دارد چرا که زمانی می‌بینید که همه چیز آماده است و در طول 5 یا 6 روز کنتور نصب می‌شود و نصب یک انشعاب هم شاید دو هفته طول می‌کشد.

وی ادامه داد: اما انشعابی داریم که تا طرح آن اجرا نشود اصلاً نصب نمی‌شود و شاید 6 ماه طول بکشد بنابراین نصب انشعاب برق بسته به شرایط و امکانات دارد.

 

*سال گذشته کمبود کنتور برق داشتیم

 

یاقوتی در پاسخ به این سوال که شرکت توزیع برق تهران به مشترکین و متقاضیان کنتور می‌گوید کنتور برق برای نصب انشعاب نداریم ، گفت: این مشکل را در سال گذشته هم داشتیم اما در حال حاضر مشکل کنتور از شهریور ماه سال گذشته مرتفع شده است.

وی اظهارداشت: شرکت توزیع برق تهران بزرگ دیگر مشکلی به نام کمبود کنتور برق ندارد و متقاضی هم اگر مشکلی نداشته باشد، متناسب با امکانات در مدت 5 روز یا 6 روز کنتور برق وصل می‌شود.

برچسب ها: كنتور ، برق ، ياقوتي

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
انیتاصابری
|
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
من از شهریور4...سال98 کنتوربرق خریدم الان ابان هست هنوز نیومدن وصل کنن..قسطی خریدم قسطاشومیدم اما کنتور نیس..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :