صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۱۸۱۹
تعداد نظرات: ۹۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
همسر آيت‌الله هاشمي:
همسر آيت‌الله هاشمي در حاشيه نخستين جلسه رسيدگي به اتهامات مهدي هاشمي رفسنجاني گفت: انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، عفت مرعشي مادر مهدي هاشمي رفسنجاني که براي شرکت در اولين جلسه دادگاه پسرش به دادگاه آمده بود، در جمع برخي از خبرنگاران گفت: اتهامات وارده به خانواده هاشمي و مرعشي وارد نيست.
 
وي در مورد علت حضورش در دادگاه انقلاب اظهار داشت: بخاطر دادگاه مهدي هاشمي به اينجا آمده‌ام اما از آنجا که نمي‌دانستم آنها دادگاه را ترک کرده‌اند، اکنون دادگاه را ترک مي‌کنم و آنها زودتر رفته‌اند.
 
مرعشي ادامه داد: دادگاه را به وقت ديگري موکول کردند و از تاريخ بعدي برگزاري دادگاه اطلاعي ندارم.
 
عفت مرعشي با اشاره به حضور آيت:الله هاشمي رفسنجاني در عرصه انتخابات بيان کرد: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شود.
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند.
 
برچسب ها: عفت ، مرعشی ، انتخابات ، هاشمی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
قربون این حاج اقا بروم که با این آمدن آمدنها گفتنش همه را به تکاپو انداخته و لرزه بر اندام عده ای !!!! خواب خیلی ها را آشفته کرده است !!! و مشخص نیست چرا عده ای هیچکاره همه ازش واهمه دارند !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
به شخصه از شيطان و دروغگو و شرور خيلي واهمه دارم.

هر كي ام مي شناسم همينطوره!
علی
| |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
موضوع اومدن یا نیومدن حاج آقات نیست، چرا این زن بحث جابجایی آرا را مطرح می کنه؟ پس در دوران گذشته که آقاشون رآی می آورده، اوضاع اینگونه بوده؟ در ضمن کافر همه را به کیش خود پندارد.
مهدی
| |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
واقعا لیاقتته که قربون همون بری!
ناشناس
| |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
حاج خانم از منافقین چه خبر از بهایی ها چه خبر از انگلیس چه خبر از اسرائیل چه خبر ؟
چیمن
| |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
چون قاطی جلبک های سبز شدند!
ناشناس
| |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
و مکروا مکروالله والله خیر الماکرین
منافقین داخلی دارند یواش یواش خودشون را نشان میدهند
آنها که جام زهر را به امام نوشاندند
آنها که میگویند ما به اسرائیل جنگ نداریم
آنها که فرزندانشان افتخار دوستی با منافقین و بهایی ها میکنند
آنها که فرزندانشان میروند انگلیس و از شبکه های جاسوسی و اپوزیسیون خط میگیرند
آنها که فرزندانشان مافیای نفت ایران را در دست داشتند و ...
مرتضي.ام
| |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
حاج آقا كه مهم نيست، ولي به حاج خانم والده بفرماييد بريزه تو خيابون! حاج آقا اومدن! تقلب شده.
مسافر
|
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
وي در پايان خاطرنشان کرد: انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند.
کافر همه را به کیش خود پندارد
بگو می ترسه بیاد و مثل اون طرف رأیش از اراء باطله کمتر بشه
یا مثل اون دوره مجلس که نفر 30 اُم شده بشه و کلی ....................
پاسخ ها
akbar
| |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
طرف کلایش را آب می برد هرچه تلاش کرد بگیره نتونست گفت ولش کن گشاد بود.
دانشجوی علوم سیاسی
| |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
با زرما" زورا، شد نفر سی و یکم، البته این جلو عقب شدن شمارش آراء بین نفر سی ام و نفر سی و یکم، حدود یک هفته ادامه داشت و نفر سی ام اعلان کرد از این جلو عقب شدن خسته شده است و عطای نمایندگی را به لقایش بخشیده و رفت انصراف داد و چون خیلی خیلی بد شد ایشان هم استعفا داد و نمایندگان تهران با یک نفر کمتر راهی مجلس شدند و در انتخابات میان دوره ای، نفر سی ام با حدود 200/000 رای وارد مجلس شد. در همان روز کاریکاتوری در یکی از روزنامه ها چاپ شد که ساختمان مجلس را نشان می داد که صندلی شماره سی و یک را پشت بام مجلس گذاشته بودند و ایشان روی آن نشسته بود. این مطالب تاریخی را برای دوستان جوانم گفتم که آن روزها شاید خیلی به این مسائل حساس نبودند.
مهدی
| |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
در تکمیل دوست "دانشجوی علوم سیاسی" عرض کنم که اون دوره، دوره دوم خرداد و عرض اندام اونها بود. امثال اونها بودند که هاشمی ها رو مسخره می کردند و هاشمی همون چند رای رو هم مدیون تعداد کمی از همین بچه حزب اللهی ها بود. ولی امروز ظاهراً آقای هاشمی کمی نمک نشناس شده اند.
ناشناس
| |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
راست میگه بنده خدا
احمد
| |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
به این میگن تشویش اذهان عمومی ! اینا اگه ثبت نام بکنن و رای نیارن چی مییگن ؟؟!
با آمدن اینها فتنه 92 کلید می خوره
vahid
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
این خانواده کلاً مغرور،متکبر،...........هستند،به چه دلیلی جلسه دادگاه به بعد(ازانتخابات)موکول شده است؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
جالبه... این خانم نظام را علناً به تقلب در آرا متهم می کند، حالا ما شک کردیم نکنه هاشمی در سنوات گذشته و مدیریت فعلی با این حربه مسئولیت گرفته؟ کافر همه را به کیش خود پندارد.
چکش
| |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
حواستان را جمع کنید ناشناس محترم. مسوولیت الان آقای هاشمی با امر مستقیم رهبر است.
hadi
|
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
بسم الله الرحمن الرحيم
تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ ۱ مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَ مَاكَسَبَ ۲ سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ ۳ وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ ۴ فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِّن مَّسَدٍ ۵

به نام خداوند بخشایشگر و مهربان ۱

بریده باد دو دست ابی لهب (مرگ بر او باد) ۲

مال وی و آنچه را به دست آورده دردی را از او دوا نکرد ۳

به زودی وارد آتشی شعله‏ور شودبا زنش که بارکش هیزم است ۴

و طنابی تابیده (از لیف خرما) به گردن دارد ۵
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
جناب هادی به چه جرات و با چه حسی این فکر به سرت زده که میتوانی اینقدر راحت راجب اخرت دیگران قضاوت بکنی؟؟؟؟اونهم با آیه ای که مخصوص کفار است.آخه برادر من اصلا بگیم هاشمی هیچ ولی حداقل مشلمون هست که؟؟؟؟برادر من ایراد ما اینه که فکر میکنیم هدایت شدیم ولی دیگران گم راهند.
ناشناس
| |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
راستی از آمریکا چه خبر
ناشناس
| |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
به همون دلیلی که اینها با دنیا و آخرت این ملت بازی می کنند
ناشناس
| |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
هادی خیلی قشنگ و بجا بود
ناشناس
| |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
متاسفم برات با این ادبیات مسخرت
ناشناس
| |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
ابوسفیان هم مسلمان شد. یعنی چی که چون مسلمونه نباید با ابولهب مقایسه اش کنند؟ (خطاب به ناشناس اول)
علی
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
براستی نه تنها فرزندان هاشمی با فرزندان مردم فرقی ندارند؟ بلکه
....(همسر) ایشان نیز با .....(همسران) مردم بی تفاوت است .
نشان به این نشان
که این خانم میتواند اینگونه نظام را متهم کند و آب از آب هم تکان
نخورد.
.......................
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
کمی ادب چیز خوبیست بگو خانم ضعیفه دیگه چیه؟
ناشناس
| |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
..... شما که معتقدی انتخاب الکی است پس با چه رویی پسرت راهی کرد تو انتخابات شورای شهر شرکت کنه! چر اون موقع نصیحتش نکردی که ...
به قول دوستان کافر همه را به کیش خود پندارد . به هرحال حاج آقای اینا یه زمانی رئیس جمهور بوده و مسئول برگزاری انتخابات ..
چکش
| |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
به ضعیفهء خودتان از طرف بنده سلام برسانید!
غلامرضاعالیشوندی
| |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
آقای چکش اگرلحن ضعیفه گفتن علی زشت بوده ،زشت ترازاون جوابیه که شمادادید.یه کم روجمله ات تامل کن.بعنوان خیرخواهی.....
مرغ حق
| |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
کسانی که مانند شما در مورد نیمی از جمعیت کشور حرف میزنند از ضعیفترین موجودات هستند این طرز نظر دادن از نقطه قوت شما نیست از ضعف مفرط شماست .
ناشناس
| |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
احسنت....
چکش
| |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
با تشکر از خیر خواهی شما ولی من آقا نیستم!
علی
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
براستی نه تنها فرزندان هاشمی با فرزندان مردم فرقی ندارند؟ بلکه ....(همسر) ایشان نیز با .....(همسران) مردم بی تفاوت است .
نشان به این نشان که این خانم میتواند اینگونه نظام را متهم کند و آب از آب هم تکان نخورد.
آقای هاشمی؛
آیا جز این است که این روحیه فرعونیت در خانواده ی شما نهادینه شده است؟
اگر شما برای خدا زندان رفتید و برای خدا انقلاب کردید پس چرا اینگونه با روحیه تبختر و نخوت با مردم رفتار میکنید؟
آیا اینگونه حرف زدن همسر شما نشان از طلبکاری و نخوت نسبت به مردم و نظام نیست؟
اگر دنبال نقد کردن طلبتان از نظام و مردم هستید پس دیگر دم از خدا و پیغمبر و انقلابی گری نزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
خاک بر سر رای منفی ها...خلایق هرچه لایق
ناشناس
|
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
برای شما(هاشمی)هم کاری ندارد که آب به آسیاب دشمن بریزید،آشوب وفتنه کنید!
رضا
|
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
دوكلام هم از مادرعروس بشنويم .
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
فعلا که بولتن لطف کرده عکس 50 سال پیش ایشان را منتشر کرده خیلی هم باید از بولتن ممنون باشد .
زیبا
| |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
شما فعلا بچه هاتو جمع کن مملکت رو به بازی نگیرن
نرگس
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
واقعا كه برخي خواص مردود شدند و برايشان متاسفم
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
ایشان خواص بی خاصیت را معنی میکند .
ناشناس
|
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
چند کلمه از عفت خانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
عفت خانم! اين تو بميري ديگه از اون تو بميريهانيست! اين دفعه ديگه اگه بخواي شر به پاكني بايد به همراه همين حاج آقات بري اونجايي كه عرب ني انداخت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
ایول...
علی
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
شرمنده
ظاهرا کامنت من کار دستتون داد
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
کار دست خودت داد نه کس دیگر یاید هم شرمنده باشی .
ناشناس
| |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
راستی کامنت یعنی چی جناب قدر قدرت !!!بفارسی ترجمه اش کن ما هم بفهمیم .
ناشناس
|
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
خانم مرعشی عزیز مطمئن باش شوهرت سال 84 که با احمدی نژاد به دور دوم انتخابات کشیده شد واقعا را نیاورد و حرف شوهرت در مورد تقلب که البته ایشان بانی تقلب در انتخابات ایران بودند دروغ و کذب محض بود در ثانی شوهر شما 8 سال رییس جمهور بود بستون نیست عرصه رو به دیگران بدین
بهنام
|
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
مرگ بر ضد ولایت فقیه
فرهاد
|
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
واقعا !! حاج آقالطف فرمودن تشریف نمیارن ؟ تشکر میکنم از لطفی که در حق ملت ایران کردن ! از خدا هم سپاسگزارم برای رفع این ضایعه !!
ناشناس
|
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
.......
نکنه یادت رفته 30ساله شوهر و بچه هات با همین رای ها مقام و منصب گرفتن !
تو که اعتقاد داری رای ها عوض میشه چرا دوباره گذاشتی محسن جونت تو انتخابات شورای شهر شرکت کنه ؟

در آخر اینکه خدارا هزاران بار شاکریم که حاج آقا دیگه احساس وظیفه نمیکنه و نمیاد.
سهیلاسادات
|
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یک کلمه هم بشنو از ........ !!!


خانم جان یعنی شوهر شما هم با تقلب رئیس جمهور میشدند ؟؟؟؟؟
چکش
|
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
یعنی ایشان هم چنان بر عقاید خود در انتخابات 88 مصرّند...
چکش
|
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
خانم مرعشی:

1. منظورتان از اینها کیست؟ همان آنهای رییس جمهور که نیست؟!

2. چرا همسرتان در نظامی که حتی انتخابات هم ندارد و رای ها را عوض میکنند مشغول به کار است و در هر مصاحبه ای هم خود را از مسوولین حفظ همین نظام معرفی میکند؟
شکیلا
|
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
مردم هم اصراری برای امدن همسرتان به انتخابات ندارندازنتیجه انتخابات مجلس 3دوره قبل عبرت بگیریدطبق نظرشمااگرمردم به جناح شما رای ندهند تقلب شده واگررای بدهند تقلب نشده است راستی کاربری گفت کافر همه رابه کیش خودپندارد که بجای ان باید گفت همه اقوام را به جزیره کیش خواهدبرد ویاد هزینه سفر70نفره اقوام واشنایان ودوستانتان به کیش افتادم که دولت راملزم به پرداخت ان از بیت المال نمودید
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
شکیلا خانم سلام/ مواظب باشید ها زیاد سرکار خانم را تشر نزنید وگرنه ایشان فرمان خانگی صادر خواهد کرد که مردم بریزند تو خیابانها مگر خبر ندارید کل ملت ایران گوش بفرمان عفت خانم هستند !!از خشمگین کردن ایشان با اکیدا پروا کرد اگر ایشان فرمان صادر کنند که مردم بریزند تو خیابان بنده هم ناچارم هر چه سریعتر خود را به ایران برسانم و فرمان ایشان را اجابت کنم .با ایشان شوخی نمی توان کرد اخه علاوه بر همسری هاشمی مادر فائزه و اقا مهدی هم هست خلاصه زیاد در مورد انتقاد از ایشان دور خیز نفرمائید !!!!!!!!!!! . با تشکر
ناشناس
| |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
یعنی این رئیس جمهور این کارها رو نکرد
خوبه تموم مملکت فهمیدند دوماد و عروس و طر و طایفش رو برد با هزینه از بیت المال نیویورک گردی
baran
|
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
بابا "سنگ پای قزوین" باید بیاد پیش "رو" ی شما دولا راست بشه به خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنون که مایه ی خنده ی مارا فراهم نموده اید عفت خانوممممممممممممممممم!!!!
بسیار خندیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این قدر بانمک بودید ما نمی دونستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
هموطن گذشت ان زمان که سنگ پای قزوین برای خودش برو بیائی داشت و ابر قدرتی بود و یکه تازی میکرد . خیلی از کسان انرا شکست فاحش دادند و از سکه انداختند شما کمی از قافله عقب افتاده اید سالهاست که توسط برخی سنگ پای قزوین روش کم شد.سنگ پای قزوین با روی کم شده به تاریخ پیوست هموطن
مولف کتاب جوانی امام علی علیه السلام
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
روزی که زبیر در جنگ جمل کشته شد حضرت علامه دهر، وصی پیامبر اکرم، سر سلسله جلیل امامت و ولایت آیت الله العظمای اعظم، امام علی علیه السلام در صحنه جنگ لباس رزم از تن بیرون کرد و با سر و پای برهنه و با چشمانی گریان بر بالین و جنازه زبیر حاضر شد و سرش را بر دامن گرفت و گفت حیف بود که این گونه کشته شوی، کاش در راه اسلام شهید می شدی و لیاقت تو شهادت بود.
تاریخ تکرار می شود و خدا نکند بلا تشبیه، مقام معظم رهبری را در این حالت در صحنه فتنه، بر بالین ایشان ببینیم.
مرغ حق
|
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
عفت خانم فقط بما بگو " اینها " کی هستند منظور شما از اینها کیست ؟؟
پاسخ ها
كوچكترين ايراني
| |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
سلام ، سيمرغ حق شما خودت رو ناراحت نكن ، بعضي ها پر از هيچ اند ،‌ احتمالا منظورش اوباماست كه حمايتش رو علني نكرده و رسما بيانه جانبداري ارسال نكرده .
مرغ حق
| |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
از نظر شما کسانی که منفی دادید چرا نباید بگوید اینها کی هستند ؟؟ چون دم خروس میزند بیرون ؟؟ درست گفته اند بر زمینت میزند احمق دوست .بند را که اب دادید ای عفت یاران .
مرغ حق
| |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
با سلام / چشم کوچکترین ایرانی بزرگوار چشم . انتخاب این نام از بزرگ منشی شماست .
ناشناس
|
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
حاج آقا رئیس شوند رأیها درست بوده اما اگر غیر از این باشد رآیها عوض شده ! عجب منطقی ، به این می گویند سخنان قصار !
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
جالبه... این خانم نظام را علناً به تقلب در آرا متهم می کند، حالا ما شک کردیم نکنه هاشمی در سنوات گذشته و مدیریت فعلی با این حربه مسئولیت گرفته؟ کافر همه را به کیش خود پندارد.
احسان
| |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
به این میگن کلید فتنه جدید!
زهرا سادات
|
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
خوب اگر اینم نگه بنده خدا چی بگه ...
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
زهرا سادات عزیز : گاهی وقتها ادم هیچی نگوید سنگین تر است .
زهرا سادات
| |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
خواهرم منظور من اینه که بهانه ی دیگری ندارند
مرغ حق
| |
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
خانم زهرا سادات عزیز متوجه بودم برای شما نگفتم برای ........................
ناشناس
|
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
معلومه اون چند دفعه اي كه شوهر اين خانم رأي آورده همه كشك بوده.
چون قدرت دستشون بوده راي ها رو عوض كردن حالا كه نميتونن هيچ ... بخورن اصلا قيد انتخابات رو زدن.
خدا لعنت كنه هرچي دروغگوي دنياپرست نان به نرخ روز خور .......
ناشناس
|
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
باید گفت قربون این حاج آقا برم که با آمدن آمدنها(کل خانواده اش) آب به آسیاب دشمن میریزد ، چه به به چه چه ای از آن طرف آب براش میاد
hadi
|
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
درجواب سخن جناب ناشناس به این جانب:گرمسلمانی از این است که حافظ دارد.آه اگراز پی امروز بود فردایی.شمامعلومه قرآن نخوندی که خداوندمی فرماید:الفتنة اشدمن القتل(فتنه انگیزی گناهش ازقتل بیشتراست.)چون درفتنه افرادزیادی گمراه میشوند.
ناشناس
|
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
دوکلمه هم ازمادرفائزه بشنوید.مگه میشه اینکارراکردیعنی رایهاراعوض کرد؟این خانم محترم طوری حرف زده که انگاردراین زمینه خیلی باتجربه وکاردیده است.؟ببخشیدچراوقتی من نام کاربریم ل.صادقی رامی زنم پیامم ارسال نمیشه؟
رضا
|
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
گاف بولتن نیوز - وقتی عکس فاطمه هاشمی به جای عفت مرعشی گذاشتید چه توقعی از این سایت می ریره
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
گاف آقا رضا- می ره درسته نه می ریره!
فرزندشهيد
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
يكي نسيت به اين خانواده بگويد .اخرخانم عفت مرعشي كدام يك ازبچه هاي تو شهيدشدند كه بفهمي مادر شهيد يعني ؟چه زنهاي بي شوهرشدندچه نوزادني در شكم مادر يتم شدندايا واقعاكسي كه فرزندانش درانگليس تفريح ،تحصيل و....عشق مي كنندمگرمي فهمدبيكري گراني فقر...چيست. مي خواهم صدسال حاج آقا با آقا زادها يش نيايند كم جوان نخبه وپيرو امام حسين ورهبري داريم بچه ها وشوهرتو فقط تو اين مملكت ادمندخجالت بكشيد از رهبر انقلاب ياد بگيريد كه تمام وجودوعمروزندگيش راايثارگران براي مردم وممكت هزينه مي كند .بدون اينكه هيچ چشم داشت چيزي براي خود وخانواده اش بخواهد آخرعفت خانم دركجاي عالم چنين رهبري سراغ داريد بس دل خانوده شهدا راخون كرديد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
احسنت... درود خدا بر شما
غلامرضاعالیشوندی
| |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
باریک الله.......حرف دل ماروزدی
زیبا
| |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
آفرین !
خانواده ای که تو تربیت فرزندانشون موندن برای یه مملکت تصمیم می گیرن !!!
ناشناس
|
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
بولتن، دوستت دارم... افشا کن، خداوند توفیقتان دهد.
پاسخ ها
زهرا سادات
| |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
بولتون مگه میخواد افشا گری کنه ...

اره بولتون جان تو داری افشا گری میکنی یا اطلاع رسانی میکنی ؟
حسین
|
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
چرا تیتر زدید آیت الله هاشمی؟ کسانی که خودشان صداقت ندارند بیش از همه دیگران را به بی صداقتی متهم می کنند...
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
اقای حسین من تیتر اقای هاشمی را بارها برای بولتن نوشتم از بس اقا و با کلاس هستند باز احترام ایشان را نگاهمیدارند و گرنه ان عنوان که حقا وصف الحال ایشان است را منتشر میکردند که نکردند . سایتی بنام مبارزین که دیگر وجود ندارد لقبی را که من مناسبتر برای ایشان میدانم را وقتی برایشان میفرستادم منتشر میکردند پس اگر هوادار جناب هاشمی هستید ممنون بولتن باشید که احترام ایشان را میدارند .
ناشناس
|
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
باز هم اين خانم محترمه كلامشون را منعقد كردند آخه يكي نيست بهش بگه اگر حرف نزني ميگن .......
پاسخ ها
مرغ حق
| |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
اخه از نظر ایشان حاج اقا ان است که رستم بود پهلوان مگر نمیدانستید ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
قبلا همه میگفتند رفسنجانی
چی شده جدیدا میگن هاشمی اونم آیت الله. رفسنجانی نشانه خداست؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
والا !!! اگه این نشانه ی خداست...
ناشناس
| |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
نشانه غضب خداست!
ناشناس
|
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
عجب واردنشدند.
مریم ضاد
|
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
تشریف فرما شدن حاج آقا...
رای نیاره تقلب شده زبونم لال رای بیاره
تف سر بالا
ناشناس
|
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
"...عفت مرعشي با اشاره به حضور آيت:الله هاشمي رفسنجاني در عرصه انتخابات بيان کرد: حاج آقا مطمئنا وارد عرصه انتخابات نمي‌شود.
وي در پايان خاطرنشان کرد: انتخاباتي وجود ندارد، مگر براي اينها کاري دارد که راي‌ها را عوض کنند. "
خانم مرعشی حالا چه اتفاقی افتاده که حاج آقا تشریف فرما شده اند؟
لیلا
|
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
این خانواده خودخواه به خودشان اجازه هرسخنی برای اثبات خودشان وزیر سوال بردن نظام
می دهند دیگر وقت استراحت حاج اقا است بهتر این خانواده خود رااز صحنه سیاست دور کنند وازجوسازی فاصله بگیرندنظام مانظام الهی اسلامی است ونبایدکسی ان رازیر سوال ببردخانمحاج اقا!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :