صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۰۹۱۵
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
دو روز پس از اهانت به آرامگاه «حجر بن عدی» در دمشق
تنها دو روز پس از نبش قبر «حجر بن عدی» از یاران حضرت امام علی(ع) در دمشق، وهابی‌ها آرامگاه برادر امیرالمومنین(ع) در جنوب اردن را به آتش کشیدند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از پایگاه خبری «عربی پرس»، هنوز دو روز از اهانت به آرامگاه «حجر بن عدی» از یاران امام علی(ع) در دمشق نگذشته است که صدها تندروی تکفیری در «کرک» واقع در جنوب اردن مقام «جعفر بن ابی طالب» را به آتش کشیدند.
 

پنجشنبه گذشته، آرامگاه حجربن عدی کندی که به دست معاویه به شهادت رسید، به وسیله مزدوران و تروریست‌های سلفی سوریه نبش قبر شد. گروهک‌های تروریستی، ابتدا ضریح حجر بن عدی را در منطقه «عدرا» تخریب و سپس نبش قبر کردند.

بنابر این گزارش، جسد «حجر بن عدی» هنوز سالم بوده و تروریست‌ها، پیکر وی را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

آرامگاه جعفر بن ابی‌طالب معروف به جعفر طیار، در منطقه «المزار» در استان کرک واقع در جنوب اردن قرار دارد و برای فرقه اسماعیلی که یکی از فرقه‌های شیعی است، اهمیت خاصی دارد.

در حالی که تجاوزها و اهانت‌های پیاپی به مقدسات اسلامی و قبور اولیاء الله از سوی وهابی‌ها خشم جهان اسلام را برانگیخته است، مقامات اردن در قبال این اهانت به آرامگاه جعفر بن ابی طالب، سکوت کرده و رسانه‌های این کشور نیز از انتشار این خبر خودداری کرده‌اند.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
حسین سوری
|
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
وامصیبتا ...
ناشناس
|
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
جعفر طيار يكى از بزرگوارترين افراد ان زمان بود ونه تنها براى فرقه ى اسماعيلى بلكه در نزد شيعيان جعفرى هم از ارج و قرب زيادى برخوردار است.. 
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
بابا برادر مولا علی هستش شهید صدر اسلام هست کم کسی مگه هستش؟؟؟
شیعه
|
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
خدا لعنتشون کنه اگر خدای نکرده به آرامگاه های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) جسارت کنن باید شرشون رو از رو زمین برداریم
زهرا سادات
|
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ
پاسخ ها
مهران
| |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
بسم الله الرحمن الرحيم
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ
سعید
|
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
هر که با ال علی در افتد ور افتد......
پاسخ ها
محمد
| |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
والا الان که سرو مرو گنده هستن.
ناشناس
|
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
جعفر طیار یار پیغمبر بود و در جنگ پیغمبر با کفار به شهادت رسید از بس سران بعضی کشورهای غربی و عربی بهشون پول دادن دیگه برای انفجار و تخریب مخهای آکبندشون و باز نمیکنن
ناشناس
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
عکسها متعلق به مقام جعفر نیست در انتشار اخبار دقت کنید
تنها
|
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
«وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»
حوری بان
|
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
هر وقت حاجت دارم نماز منسوب به ایشون رو میخونم الانم حاجت دارم خدایا دستامون خالیه دلامون پر از خون کمکمون کن خاک بر سر این دنیا مگه چند سال زنده اید این همه جنایت الهی باقاتلین امام حسین محشور بشین
زهراء
|
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
انا لله وانا الیه راجعون
لقد عظم البلاء و برح الخفا وضاقت الارض والسماء
مسعود دانشجو
|
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
به کجا چنین شتابان؟
قراره تو همین آتیش بسوزین!!!
شکیلا
|
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
ان شاالله بزودی زودتمامی مسببین این هتک حرمتها به تیر غیب گرفتارشوند وباعذاب فراوان از صحنه روزگار محوشوند
شهروندایرانی
|
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
اینها باید منتظر خشم وعذاب خدا باشند
ناشناس
|
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
حركت اسراييلي- وهابي توهين به قبور صحابي پيامبر اكرم(ص) قطعاً انشاء الله با جواب كوبنده سربازان امام زمان مواجه خواهند شد. ومي دانيم كه اين كاربه تحريك انگليس خبيث وصهونيست هاي كثيف توسط خوارج زمان وهابي هي بي غيرت انجام شده است.
م سادات موسوي
|
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
اللهم خص انت اول ظالم باللعن مني وابدا به اولا" ثم الثاني و الثالث و الرابع،اللهم العن يزيد خامسا"،والعن عبيدالله بن زياد وابن مرجانه و عمر بن سعد و شمرا"،و آل ابي سفيان و آل زياد و آل مروان الي يوم القيامه
پاسخ ها
كوچكترين ايراني
| |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
سلام ، خداوند امواتت را رحمت كند . تا ابد بر جمع شان لعنت خدا .
ناشناس
|
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
فقط میشه گفت اللهم عجل لولیک الفرج
اخه ای خداتا کی مظلومیت شیعه
تاکی مظلومیت اسلام واقعی ناب محمدی
اللهم عجل لولیک الفرج
الهام
|
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
متاسفم ک دشمنی اینها هنوز تموم نشده ب خدا این دنیا ارزش نداره
در ضمن جواب بدی یا خوبی رو همین دنیا خواهیم دید پس این کوردلان منتظر باشند از پس زنده ها بر نیومدن رفتن سراغ مرده ها گر چ زنده واقعی این عزیزان هستن
خدایا خودت ب راه راست هدایتمون کن
علی
|
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
به خدا اگه آقا اجازه می داد خاک شون رو به توربه می کردم
علی
|
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
با سلام،
این هجمه ها از پرده های اولیه سناریوی است که عوامل فریب خورده صهیونیسم بین المللی برای آتش افروزی در منطقه آغاز کرده اند.
حسن
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
بسم الله الرحمن الرحيم
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ
ممقانی
|
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
به خدا قسم اگر نبود بعضی از مسائل وترس آنه ازمسلمانان قبر پیامبر عزیز را هم خراب می کردند اینه یک مشت کافر هستند وبس
هادی
|
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
این مصیبت برای ما شیعیان نیز امتحان الهی است امتحانی دشوار.
مهرداد
|
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
خدا لعنتشون کنه اینها اگر نمی ترسیدند که رسوا بشن فبر مطهر پیامبر رو هم معاذ الله ....
عباس
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
بر ذات پليدشون لعنت
مسلمان
|
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
جعفر بن‌ ابی ‌طالب‌ پسر عموی‌ پیامبر و برادر حضرت‌ علی‌ و از شهدای‌ بزرگ‌ صدر اسلام است.او کسی بود که با اجازه ی پیامبر به حبشه رفت و در پیش نجاشی از اسلام دفاع کردند.چند تن از فرزندان او در کربلا به شهادت رسیدند.خداوند عاملان این اعمال را به عذاب خود گرفتار کند
ناشناس
|
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
نمىتونن با حرم حضرت زىنب ورقىه کا ى کنن خدا بد بلاىى سرشون مىاره
ناشناس
|
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
لعن الله علی القوم الظالمین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :