صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
تيم ملي فوتسال بانوان ايران براي حضور در تورنمنت روسيه فردا راهي اين کشور مي‌شود.
تورنمنت چهارجانبه فوتسال بانوان از دوشنبه در روسيه آغاز مي‌شود و تيم ملي ايران هم براي حضور در اين تورنمنت صبح فردا (يکشنبه) راهي روسيه مي‌شود.

به گزارش فارس،ملي‌پوشان دوشنبه در اولين ديدار به مصاف اوکراين مي‌روند.

در اين تورنمنت تيم‌هاي روسيه، اوکراين، ايران و مجارستان حضور دارند. تيم ملي ايران خود را براي مسابقات داخل سالن کره‌جنوبي آماده مي‌کند.

فهيمه زارعي، نسيمه غلامي، سهيلا ملمولي، فرزانه توسلي، طاهره مهدي پور، نسترن مقيمي، بهناز خياط، نغمه مرادي، فاطمه اعتدادي، نيلوفر اردلاني، سپيده زرين راد، پريا نوروزي، آرزو صدقياني زاده، فرشته کريمي و ليلا اقبالي نفرات اعزامي به روسيه هستند. هدايت تيم بر عهده شهرزاد مظفر است.
برچسب ها: فوتسال ، بانوان ، تیم ملی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :