صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰
تیم تکواندوی بانوان با 10 هوگوپوش راهی هفتمین دوره تورنمنت بین المللی اسپانیا می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، چهارمین مرحله از تمرینات تیم تکواندوی بانوان برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان که از 25 فروردین در مرکز جهانی تکواندو در حال برگزاری است، صبح فردا چهارشنبه یازدهم اردیبهشت به پایان می رسد.

کادرفنی تیم ملی با توجه به عملکرد هوگوپوشان در زمان برگزاری اردوها و بر اساس اوزان مورد نظر و به منظور حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی جهان، 10 بانوی ملی پوش را به عنوان نفرات اعزامی به اسپانیا معرفی کرد.

بر این اساس ساناز بحری در وزن پنجم و نفیسه مخلصی در وزن هشتم از لیست نفرات دعوت شده به این رقابت‌ها خط خوردند.

دینا پوریونس از گیلان، فریده رشیدی از تهران (در وزن یک)، پریسا قربانی و ریحانه محمدی از استان تهران (در وزن سوم)، سوسن حاجی پور و مهین اسماعیل ن‍‍‍‍ژاد از استان مازندران (در وزن چهارم)، نرگس باقری و پریسا فرشیدی از استان تهران (در وزن پنجم )، شکرانه ایزدی از استان قزوین (در وزن هفتم )‌ و اکرم خدابنده از استان البرز (در وزن هشتم) از سوی کادر فنی برای حضور در رقابت‌های اسپانیا دعوت شدند.

ملی پوشان کشورمان پس از حضور در تورنمنت بین المللی اسپانیا، 16 اردیبهشت ماه به منظور برگزاری اردوی مشترک و حضور در دومین تورنمنت راهی تونس خواهند شد.

برچسب ها: تکواندو ، بانوان ، تیم ملی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :