صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۳۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
اهواز - خبرگزاری مهر: سیروان خسروی و فرزاد فرزین دو خواننده پاپ کشور برای اهوازی‌ها کنسرت موسیقی پاپ اجرا می‌کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرنگار مهر، شرکت فرهنگی، هنری آوای آئین در روزهای 12 تا 14 اردیبهشت‌ماه، کنسرت دو تن از خوانندگان موسیقی پاپ ایران را در شهر اهواز برگزار می‌کنند.
 
حمیدرضا خجندی، مدیر عامل شرکت فرهنگی هنری آوای آئین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در تاریخ 12 اردیبهشت، فرزاد فرزین در دو سئانس از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه و 21 و 30 دقیقه تا 23 به اجرای موسیقی می‌پردازد.
 
وی افزود: همچنین سیروان خسروی نیز در روزهای 13 و 14 اردیبهشت هر روز دو سئانس از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه و  21 و 30 دقیقه تا 23  در تالار مهر شهر اهواز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
این موسسه فرهنگی برای تهیه بلیت 16 محل را در سطح شهر در نظر گرفته و علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخوانه این موسسه با شماره های 06114445926 و 06114445917 تماس بگیرند.

برچسب ها: فرزاد ، فرزین ، کنسرت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :